Ik ben een saunamens, maar zo'n heuvel van naakte familieleden vind ik dan weer echt sickquote:

Jaaaa!quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een saunamens, maar zo'n heuvel van naakte familieleden vind ik dan weer echt sick

En gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hadden idd ook zo'n lijst en op den duur weet je alles wel uit je hoofd.
Meneer I. kwam juist aan toen hij goed ingesteld was, omdat zijn lichaam zo lang met ontregelde bloedsuikers heeft rondgelopen.
Toen wij trouwden in 2003 had hij net een jaar diabetes en woog hij 75 kilo.
En je hebt gezien hoe lang ie is.....en dat ie inmiddels geen 75 kilo meer weegt

Het is ook moeilijk om echt te kunnen genieten af en toe van eten als je overal op moet lettenquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:03 schreef Laysa het volgende:
Wat ik bij dk deed was echt echtecht met de koolhydraten boekjes boodschappen doen. Dat leerde mij wel hoe ik bewust en gezond boodschappen moest doen vanwege DK....maar omdat het toch uitzichtloos was zeiden ze in het ziekenhuis dat we het ook echt best minder streng mochten doen zodat DK nog een beetje kon genieten van eten. Want dat deed hij echt niet meer en viel dus teveel af

Ik val meestal ook af als m'n suiker slecht is. Want dan drink ik weer heel veel waterquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hadden idd ook zo'n lijst en op den duur weet je alles wel uit je hoofd.
Meneer I. kwam juist aan toen hij goed ingesteld was, omdat zijn lichaam zo lang met ontregelde bloedsuikers heeft rondgelopen.
Toen wij trouwden in 2003 had hij net een jaar diabetes en woog hij 75 kilo.
En je hebt gezien hoe lang ie is.....en dat ie inmiddels geen 75 kilo meer weegt

Nee eerlijk gezegd zijn die laatste maanden gewoon hel geweest voor hem....een soepje met een boterham en meer hoefde hij niet.....was echt heel verdrietig, maar toen was hij al opquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om echt te kunnen genieten af en toe van eten als je overal op moet lettenHeeft hij toch nog een beetje kunnen genieten van het eten toen ze dat zeiden?

quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee eerlijk gezegd zijn die laatste maanden gewoon hel geweest voor hem....een soepje met een boterham en meer hoefde hij niet.....was echt heel verdrietig, maar toen was hij al op

Die waarbij het kind met papa's pluche pielemoos speelt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa!
Of die familie in die pluchen naaktpakken

Jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die waarbij het kind met papa's pluche pielemoos speelt?

Gekkie, ik wil jou juist niet verdrietig maken door het hier over te hebben! Het is gewoon als ik alleen me al probeer te verplaatsen in jou, weet ik gewoon niet meer wat ik moet zeggen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:12 schreef Laysa het volgende:
Oh sorry bamba zo bedoelde ik het niet![]()
Hij had geen etenslust meer....dat was zonder diabetes denk ik ook wel geweest...ik wil je niet verdrietig maken hoor

quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:15 schreef Laysa het volgende:
Ik ben altijd verdrietig, maar vind het helemaal niet. Erg om over DK te praten![]()
Zorg jij nu maar voor goede begeleiding en onthou dat Rome ook niet in 1 dag gebouwd is

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |