abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:53:49 #226
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133051200
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Greys het volgende:
Mjah ik twijfel, iemand van Whirlpool zou iig goed moeten weten hoe het apparaat in elk geval OPEN moet :P Misschien is er alleen een veertje los ofzo en dan is er geen nieuw onderdeel nodig. Geen idee. Ik twijfel echt. Maar ik ga eerst even uitpuffen en met Bietje wandelen nu, morgen maar weer even over nadenken. Dank voor de tip Toek! :*
yw :* ik ga ff boodschappen doen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  † In Memoriam † vrijdag 8 november 2013 @ 17:57:37 #227
43556 miss_dynastie
pi_133051316
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Greys het volgende:
Mjah ik twijfel, iemand van Whirlpool zou iig goed moeten weten hoe het apparaat in elk geval OPEN moet :P Misschien is er alleen een veertje los ofzo en dan is er geen nieuw onderdeel nodig. Geen idee. Ik twijfel echt. Maar ik ga eerst even uitpuffen en met Bietje wandelen nu, morgen maar weer even over nadenken. Dank voor de tip Toek! :*
Op zich moet een gewone monteur dat echt wel weten hoor ;) Ik zou de Whirlpool afbellen, in elk geval.... klinkt alsof ze hun boeltje daar sowieso niet echt op orde hebben namelijk.
pi_133051342
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Hebben ze ze dan überhaupt wel gehad candaasje?
Hier hadden ze dan wel weer een hele vriezer vol pizza's, heb niet gekeken welke, vind de Big Americans niet zo lekker...
Ja, dat wel. Dinsdag stond er 1 zo'n steekkarretje helemaal volgestapeld met die Cheese & Onion dingen, en nog een krat ernaast ook geloof ik.
Maar goed, vriend overleeft het wel hoor :P
pi_133051353
Baggerzooi Greys -O-
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:59:38 #230
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_133051381
Gewoon een klussenier oid bellen, die zijn vaak creatief genoeg om zoiets op te lossen :)
En rekenen geen 107 euro voorrijkosten.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_133051498
Ik ben toch zó benieuwd waarom die oven van jullie niet gewoon gedemonteerd kan worden. Dat is toch té achterlijk! Heeft meneer G er met mannelijk verstand naar gekeken?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 november 2013 @ 18:11:46 #232
163650 Greys
pi_133051771
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:03 schreef Queller het volgende:
Ik ben toch zó benieuwd waarom die oven van jullie niet gewoon gedemonteerd kan worden. Dat is toch té achterlijk! Heeft meneer G er met mannelijk verstand naar gekeken?
Ja, al tig keer. Die kan complete auto's uit elkaar halen en weer in elkaar zetten met zijn ogen dicht, maar die oven is een groot mysterie _O-

Maar ik ga idd een klussert zoeken (morgen even op de hondencursus vragen of iemand daar een goede weet :D ) die eerst eens mag kijken voordat Whirlpool op de 19e komt...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133051813
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, al tig keer. Die kan complete auto's uit elkaar halen en weer in elkaar zetten met zijn ogen dicht, maar die oven is een groot mysterie _O-

Hoe is het mogelijk...

Vergeet niet om pics te maken! Ik ben donders nieuwsgierig ^O^
pi_133051841
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Druk was het hier ook nog! En al die vrolijke mensen O+ :N _O-
Is zo'n zakje niet vrij lang houdbaar in de koelkast? Of heb ik nu de verkeerde zakjes voor me?
Nee hoor, kort houdbaar. :7

*kijkt nog eens op zakje*

Ja, zie je wel, 24-nogwat! :Y

*kijkt nog eens*

24.... 10..... (Verlopen? :o ) ..... 2014 8)7 :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133051894
Greys! Je oven! :o :X

En wanneer start je met je voorraad? :7 Zullen we anders de 26e eerst gaan shoppen? :+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 november 2013 @ 18:18:50 #236
163650 Greys
pi_133051998
Cat, morgen na de cursus ga ik de kast anti-muizen, zondag vroeg naar de Doelen en daarna komen mijn ouders, maandag werken, dinsdagochtend tandarts en dinsdagmiddag dan eindelijk een beginnetje met de Lidl boodschappen maken *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133052056
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
Cat, morgen na de cursus ga ik de kast anti-muizen, zondag vroeg naar de Doelen en daarna komen mijn ouders, maandag werken, dinsdagochtend tandarts en dinsdagmiddag dan eindelijk een beginnetje met de Lidl boodschappen maken *O*
^O^

Dan shop ik op afstand misschien met je mee, want vandaag had ik geen zin meer om naar de Lidl te gaan.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 november 2013 @ 18:24:05 #238
163650 Greys
pi_133052141
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:28 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net een uur 8)7 in de ziekenhuis apotheek gezeten...
Oef :X Ook een soort file! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133052232
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:46 schreef Laysa het volgende:

[..]

De gewone drukte, maar ze zijn over op een nieuw systeem en dat werkt niet efficient....Dus mensen aan het mopperen en toen zei ik kan wel drie kwartier nog duren. Stapten er zo 4 mensen op :D ....anders had ik er op zeker anderhalf uur gezeten.
en toen zeiden de ap ass op een moment: nou dat gaat snel! *O*
toen heb ik netjes vertelt dat ze door hun onefficiente manier van werken een hoop geld mislopen, omdat dus mensen weg lopen vanwege de lange wachttijd...Toen was het lachen wel iets minder :D ...ja leuk hahahaha...domme wijven :')
Toen IB zo vaak geopereerd moest worden hebben we daar ook een aantal keer gezeten. We hebben er inderdaad ook wel eens minimaal een uur gezeten. Maar ik heb echt de indruk (los van nieuw systeem) dat die mensen daar sowieso ontzettend sloom en inefficiënt werken.
pi_133052289
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:27 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Toen IB zo vaak geopereerd moest worden hebben we daar ook een aantal keer gezeten. We hebben er inderdaad ook wel eens minimaal een uur gezeten. Maar ik heb echt de indruk (los van nieuw systeem) dat die mensen daar sowieso ontzettend sloom en inefficiënt werken.
* theeeepauzeeeeeeeeeeeeeeee*
als het op zijn drukst is....Dat zeggen ze dan ook gewoon 8)7
Ik heb zelf ook meer uren daar door gebracht dan me lief was afgelopen anderhalf jaar...en nu zit er dus een meisje naast het koffie app en daar moet je je dan eerst melden zodat ze sneller aan de balie kunnen werken.
Mijn: mag ik even lachen :') , begreep ze niet echt
pi_133052370
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:29 schreef Laysa het volgende:
* theeeepauzeeeeeeeeeeeeeeee*

Ik heb van de week een trauma opgelopen: ik kreeg thee aangeboden bij een klant en durfde het eigenlijk niet af te slaan. Maar ik hou niet van thee (qua understatement). Was het ook nog peper-kaneel-thee. Ik hou helemaal niet van kaneel :X En ook niet van peper :X Toen ik het eindelijk op had, schonk ze ongevraagd nogmaals in ;(
  † In Memoriam † vrijdag 8 november 2013 @ 18:33:19 #242
43556 miss_dynastie
pi_133052390
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:32 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik heb van de week een trauma opgelopen: ik kreeg thee aangeboden bij een klant en durfde het eigenlijk niet af te slaan. Maar ik hou niet van thee (qua understatement). Was het ook nog peper-kaneel-thee. Ik hou helemaal niet van kaneel :X Toen ik het eindelijk op had, schonk ze ongevraagd nogmaals in ;(
Tenzij de klant een theebedrijf runt, moet je dat gewoon kunnen zeggen toch? :P
pi_133052398
quote:

[..]

Ik heb van de week een trauma opgelopen: ik kreeg thee aangeboden bij een klant en durfde het eigenlijk niet af te slaan. Maar ik hou niet van thee (qua understatement). Was het ook nog peper-kaneel-thee. Ik hou helemaal niet van kaneel :X En ook niet van peper :X Toen ik het eindelijk op had, schonk ze ongevraagd nogmaals in ;(
Ik hou ook niet van thee....er moet wel heel wat gebeuren wil ik dat drinken dus ik snap je prima :D
pi_133052412
quote:

[..]

Vooral doorgaan. ^O^ Zo heb ik koffie leren drinken. :P

Peper-kaneelthee :9
pi_133052415
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Tenzij de klant een theebedrijf runt, moet je dat gewoon kunnen zeggen toch? :P
Nou, het was gewoon géén optie... Ik denk dat hij van 'doe mij maar koffie' erg van streek was geraakt :X Alsof je bij de vereniging van veganisten vraagt om een broodje plofkip :')
pi_133052433
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:33 schreef Laysa het volgende:

Ik hou ook niet van thee....er moet wel heel wat gebeuren wil ik dat drinken dus ik snap je prima :D
Ik hou steeds meer van jou O+ Elk uur een beetje meer O+
pi_133052443
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vooral doorgaan. ^O^ Zo heb ik koffie leren drinken. :P

Peper-kaneelthee :9
De téring zeg :{w
  † In Memoriam † vrijdag 8 november 2013 @ 18:35:16 #248
43556 miss_dynastie
pi_133052448
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:34 schreef Queller het volgende:

[..]

Nou, het was gewoon géén optie... Ik denk dat hij van 'doe mij maar koffie' erg van streek was geraakt :X Alsof je bij de vereniging van veganisten vraagt om een broodje plofkip :')
Nou, ik dacht meer aan niks nemen in zo'n geval :P

Stond er trouwens een merkje op? Klinkt heerlijk namelijk :@
pi_133052458
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:34 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik hou steeds meer van jou O+ Elk uur een beetje meer O+
*;
pi_133052462
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]