ywquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Greys het volgende:
Mjah ik twijfel, iemand van Whirlpool zou iig goed moeten weten hoe het apparaat in elk geval OPEN moetMisschien is er alleen een veertje los ofzo en dan is er geen nieuw onderdeel nodig. Geen idee. Ik twijfel echt. Maar ik ga eerst even uitpuffen en met Bietje wandelen nu, morgen maar weer even over nadenken. Dank voor de tip Toek!

Op zich moet een gewone monteur dat echt wel weten hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Greys het volgende:
Mjah ik twijfel, iemand van Whirlpool zou iig goed moeten weten hoe het apparaat in elk geval OPEN moetMisschien is er alleen een veertje los ofzo en dan is er geen nieuw onderdeel nodig. Geen idee. Ik twijfel echt. Maar ik ga eerst even uitpuffen en met Bietje wandelen nu, morgen maar weer even over nadenken. Dank voor de tip Toek!

Ja, dat wel. Dinsdag stond er 1 zo'n steekkarretje helemaal volgestapeld met die Cheese & Onion dingen, en nog een krat ernaast ook geloof ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Hebben ze ze dan überhaupt wel gehad candaasje?
Hier hadden ze dan wel weer een hele vriezer vol pizza's, heb niet gekeken welke, vind de Big Americans niet zo lekker...

Ja, al tig keer. Die kan complete auto's uit elkaar halen en weer in elkaar zetten met zijn ogen dicht, maar die oven is een groot mysteriequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:03 schreef Queller het volgende:
Ik ben toch zó benieuwd waarom die oven van jullie niet gewoon gedemonteerd kan worden. Dat is toch té achterlijk! Heeft meneer G er met mannelijk verstand naar gekeken?

Hoe is het mogelijk...quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, al tig keer. Die kan complete auto's uit elkaar halen en weer in elkaar zetten met zijn ogen dicht, maar die oven is een groot mysterie

Nee hoor, kort houdbaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Druk was het hier ook nog! En al die vrolijke mensen![]()
![]()
Is zo'n zakje niet vrij lang houdbaar in de koelkast? Of heb ik nu de verkeerde zakjes voor me?

quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
Cat, morgen na de cursus ga ik de kast anti-muizen, zondag vroeg naar de Doelen en daarna komen mijn ouders, maandag werken, dinsdagochtend tandarts en dinsdagmiddag dan eindelijk een beginnetje met de Lidl boodschappen maken

Oefquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:28 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net een uurin de ziekenhuis apotheek gezeten...

Toen IB zo vaak geopereerd moest worden hebben we daar ook een aantal keer gezeten. We hebben er inderdaad ook wel eens minimaal een uur gezeten. Maar ik heb echt de indruk (los van nieuw systeem) dat die mensen daar sowieso ontzettend sloom en inefficiënt werken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
De gewone drukte, maar ze zijn over op een nieuw systeem en dat werkt niet efficient....Dus mensen aan het mopperen en toen zei ik kan wel drie kwartier nog duren. Stapten er zo 4 mensen op....anders had ik er op zeker anderhalf uur gezeten.
en toen zeiden de ap ass op een moment: nou dat gaat snel!![]()
toen heb ik netjes vertelt dat ze door hun onefficiente manier van werken een hoop geld mislopen, omdat dus mensen weg lopen vanwege de lange wachttijd...Toen was het lachen wel iets minder...ja leuk hahahaha...domme wijven

* theeeepauzeeeeeeeeeeeeeeee*quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Toen IB zo vaak geopereerd moest worden hebben we daar ook een aantal keer gezeten. We hebben er inderdaad ook wel eens minimaal een uur gezeten. Maar ik heb echt de indruk (los van nieuw systeem) dat die mensen daar sowieso ontzettend sloom en inefficiënt werken.

Ik heb van de week een trauma opgelopen: ik kreeg thee aangeboden bij een klant en durfde het eigenlijk niet af te slaan. Maar ik hou niet van thee (qua understatement). Was het ook nog peper-kaneel-thee. Ik hou helemaal niet van kaneelquote:

Tenzij de klant een theebedrijf runt, moet je dat gewoon kunnen zeggen toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:32 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb van de week een trauma opgelopen: ik kreeg thee aangeboden bij een klant en durfde het eigenlijk niet af te slaan. Maar ik hou niet van thee (qua understatement). Was het ook nog peper-kaneel-thee. Ik hou helemaal niet van kaneelToen ik het eindelijk op had, schonk ze ongevraagd nogmaals in

Ik hou ook niet van thee....er moet wel heel wat gebeuren wil ik dat drinken dus ik snap je primaquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:32 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb van de week een trauma opgelopen: ik kreeg thee aangeboden bij een klant en durfde het eigenlijk niet af te slaan. Maar ik hou niet van thee (qua understatement). Was het ook nog peper-kaneel-thee. Ik hou helemaal niet van kaneelEn ook niet van peper
Toen ik het eindelijk op had, schonk ze ongevraagd nogmaals in

Vooral doorgaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:32 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb van de week een trauma opgelopen: ik kreeg thee aangeboden bij een klant en durfde het eigenlijk niet af te slaan. Maar ik hou niet van thee (qua understatement). Was het ook nog peper-kaneel-thee. Ik hou helemaal niet van kaneelEn ook niet van peper
Toen ik het eindelijk op had, schonk ze ongevraagd nogmaals in

Nou, het was gewoon géén optie... Ik denk dat hij van 'doe mij maar koffie' erg van streek was geraaktquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Tenzij de klant een theebedrijf runt, moet je dat gewoon kunnen zeggen toch?

Ik hou steeds meer van jouquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:33 schreef Laysa het volgende:
Ik hou ook niet van thee....er moet wel heel wat gebeuren wil ik dat drinken dus ik snap je prima

De téring zegquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vooral doorgaan.Zo heb ik koffie leren drinken.
![]()
Peper-kaneelthee

Nou, ik dacht meer aan niks nemen in zo'n gevalquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou, het was gewoon géén optie... Ik denk dat hij van 'doe mij maar koffie' erg van streek was geraaktAlsof je bij de vereniging van veganisten vraagt om een broodje plofkip

quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik hou steeds meer van jouElk uur een beetje meer

quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik dacht meer aan niks nemen in zo'n geval
Stond er trouwens een merkje op? Klinkt heerlijk namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |