Maar dat neemt niet weg dat het een nummer is
quote:Ik denk voor het geld, ze hebben het misschien niet nodig, maar als je een hoop geld kunt verdienen door vrijwel niks te doen (een oude plaat te re-releasen) waarom niet?
Op maandag 30 september 2002 21:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
De titelsong van Friends is opnieuw uitgebracht. Dat is natuurlijk leuk, want het nummer is toch wel leuk, al komt dat natuurlijk ook omdat het een beetje Friends-gevoel is. Maar ik vraag me af: waarom? Hebben ze weer geld nodig?Maar dat neemt niet weg dat het een
nummer is
quote:ALWEER
Op maandag 30 september 2002 21:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
De titelsong van Friends is opnieuw uitgebracht. Dat is natuurlijk leuk, want het nummer is toch wel leuk, al komt dat natuurlijk ook omdat het een beetje Friends-gevoel is. Maar ik vraag me af: waarom? Hebben ze weer geld nodig?Maar dat neemt niet weg dat het een
nummer is
quote:Precies.
Op maandag 30 september 2002 21:10 schreef tong80 het volgende:
Ik haat friends en het nummer nog meer.
Als ze hiermee toekomstige opnamen e.d. kunnen bekostigen ben ik i.i.g. helemaal *voor*, want ook naast dat uitgekauwde "I'll Be There For You" maken ze erg leuke muziek.
Beetje Crowded House achtig. Zoek maar eens wat *andere* nummertjes met Kazaa of zo, en oordeel dan nog eens
Het zou me zelfs niets verbazen dat het door de producenten van "friends" geregeld is om meer pormotie voor de serie te maken. En dat The Rembrants daar geld mee verdienen is alleen maar gunstig voor hun.
quote:Wat heeft I.R.Baboon hiermee te maken?
Op maandag 30 september 2002 22:16 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Precies.
Het Friendsgevoel is voor mij de sensatie dat je over je nek gaat terwijl een melige mensaap je als lustobject probeert te gebruiken.
Leven en laten leven zeg ik altijd.... (vind het stiekum best een aardig nummer en verder niet echt een mening over The Rembrandts en ook niet over Friends...)
(topjingle)
quote:Precies.
Op maandag 30 september 2002 21:09 schreef Quintony het volgende:[..]
Ik denk voor het geld, ze hebben het misschien niet nodig, maar als je een hoop geld kunt verdienen door vrijwel niks te doen (een oude plaat te re-releasen) waarom niet?
Waarom denk je dat Hotel California inmiddels op LP, toen op CD, en nu op SACD werd uitgebracht..
quote:Was het al Pietje Pismuil
Op woensdag 2 oktober 2002 01:26 schreef kezmania het volgende:
Lekkere melodie, leuke tekst, een geheide top40 hit in iedergeval
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:27 schreef Poepoog het volgende:[..]
Was het al Pietje Pismuil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |