Ik wil wel meedoen, laat ff weten als t doorgaat dan kom ik online.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:07 schreef Chillings het volgende:
Heeft er iemand zin in een echte uitdaging?
Tank stelen van fort zancudo met een cargobob, en er levend uitkomen zonder wanted level.
Benodigdheden:
minstens 2 personen.
Een cargobob
Een buzzard
Het Plan:
Indien we niet in het bezit zijn van een cargobob: zullen we die als eerst moeten stelen bij fort zancudo. We vliegen erheen met een buzzard en er springt 1 iemand eruit op grote hoogte en zorgt ervoor dat die bij een cargobob land en er snel uitspring. Hij vliegt dan met de cargobob de basis uit
( hij zal hierbij 4 wanted levels hebben, en de buzzard zorgt ervoor dat de politie helikopters uit de lucht worden geschoten zodat de cargobob uit het zicht blijft en zijn wanted levels verliest )
Cargobob is bij merryweather te vinden.. Locatie?
Indien we in het bezit zijn van een cargobob: Zal de Buzzard als eerst de legerbasis betreden en zo de aandacht trekken, De cargobob blijft van een afstand kijken tot zijn zicht heeft op een tank. hierna zal de cargobob zijn intrede maken naar de tank toe. En zal proberen de tank vast te haken. De buzzard zorgt ervoor dat andere tanks en mogelijk opstijgende lazers op de landingsbaan meteen worden verwoest om de cargobob veilig te stellen.
Het moeilijkste deel zal voor de cargobob zijn om de tank vast te haken, Ik heb nog geen idee waar precies de haak zal moeten worden geplaatst ( zal ik nog even uitzoeken). Maar het is belangerijk dat het touw niet slap hangt want dan kan die niet vasthaken er moet steeds spanning opstaan.
Nadat de tank is vastgehaakt, moet de cargobob meteen naar de noordelijke berg vliegen en uit het zicht blijven van helikopters. De buzzard zorgt voor afleiding en het verwoesten van andere helikopters
Who's in?
Hierna zal ik de tank meteen in me garage glitchen en ook eentje dupen.
ik dacht dat GTA een race game wasquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:07 schreef Chillings het volgende:
Heeft er iemand zin in een echte uitdaging?
Tank stelen van fort zancudo met een cargobob, en er levend uitkomen zonder wanted level.
Benodigdheden:
minstens 2 personen.
Een cargobob
Een buzzard
Het Plan:
Indien we niet in het bezit zijn van een cargobob: zullen we die als eerst moeten stelen bij fort zancudo. We vliegen erheen met een buzzard en er springt 1 iemand eruit op grote hoogte en zorgt ervoor dat die bij een cargobob land en er snel uitspring. Hij vliegt dan met de cargobob de basis uit
( hij zal hierbij 4 wanted levels hebben, en de buzzard zorgt ervoor dat de politie helikopters uit de lucht worden geschoten zodat de cargobob uit het zicht blijft en zijn wanted levels verliest )
Cargobob is bij merryweather te vinden.. Locatie?
Indien we in het bezit zijn van een cargobob: Zal de Buzzard als eerst de legerbasis betreden en zo de aandacht trekken, De cargobob blijft van een afstand kijken tot zijn zicht heeft op een tank. hierna zal de cargobob zijn intrede maken naar de tank toe. En zal proberen de tank vast te haken. De buzzard zorgt ervoor dat andere tanks en mogelijk opstijgende lazers op de landingsbaan meteen worden verwoest om de cargobob veilig te stellen.
Het moeilijkste deel zal voor de cargobob zijn om de tank vast te haken, Ik heb nog geen idee waar precies de haak zal moeten worden geplaatst ( zal ik nog even uitzoeken). Maar het is belangerijk dat het touw niet slap hangt want dan kan die niet vasthaken er moet steeds spanning opstaan.
Nadat de tank is vastgehaakt, moet de cargobob meteen naar de noordelijke berg vliegen en uit het zicht blijven van helikopters. De buzzard zorgt voor afleiding en het verwoesten van andere helikopters
Who's in?
Hierna zal ik de tank meteen in me garage glitchen en ook eentje dupen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:58 schreef PedroNL het volgende:
Wel sportief om me nog te laten winnen (Y)
hoe zet je foto's die je heb gemaakt met je telefoon, hier?quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:41 schreef kensei het volgende:
Een of andere pyromaan in de crew zit me steeds in brand te steken
Via social clubquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:45 schreef Chillings het volgende:
[..]
hoe zet je foto's die je heb gemaakt met je telefoon, hier?
moet je dan naar snapmatic op je profile? ik zie daar alleen foto's die recent gemaakt zijn door anderequote:
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/myphotosquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:48 schreef Chillings het volgende:
[..]
moet je dan naar snapmatic op je profile? ik zie daar alleen foto's die recent gemaakt zijn door andere
alleen ingame geloof ikquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:51 schreef delano.888 het volgende:
Hoe verwijder je trouwens foto's van SC? Of kan dat alleen ingame?
space dockerquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Het is nu mogelijk die cashcards te kopen, duurste is net geen 15 euro voor 1,25 miljoen.
Ik hoop dat ze die missie payouts terug aanpakken. Je bent soms echt te lang bezig voor wat je krijgt of je moet nog geld bijleggen voor de ammo te bekostigen.
Hebben er nog mensen die tesla achtige elektrische auto? De naam ervan even kwijt. Ik heb hier het probleem dat hij als hij beschadigt is, hij links voor heel regelmatig in de grond blijft haken en dan over kop slaat.
Hont ik moest gewoon zelf voor die enitity betalen hequote:Op zaterdag 9 november 2013 14:50 schreef Chillings het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
This girl was on fiaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |