SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Koop een pan en bak er wat inquote:
Oh dat klinkt als een prima ideequote:Op donderdag 7 november 2013 03:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben mandarijntjes aan het eten..
Jellybeans?quote:Op donderdag 7 november 2013 03:06 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook wat kopen om er in te bakken!
Over een tijdje had ik deze pan vast wel gekochtquote:Op donderdag 7 november 2013 03:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die pan zal je helaas vaker zien.
Is wel slecht voor je gebit hoor. En vooral zonde van je nieuwe pan. Allemaal krassen enzoquote:Op donderdag 7 november 2013 03:08 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Nee dan maar een Armband met Swarovski elementen
quote:Op donderdag 7 november 2013 03:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Die reistas lijkt me wel wat, maar ik ga zaterdag al op vakantie.
Oh balen dat ie zo snel ging danquote:Op donderdag 7 november 2013 03:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Fuck, die bit- en doppenset had ik willen bestellen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 03:11 schreef essnhills het volgende:
Oh en deze is natuurlijk voor Bert zijn opzetstukjes
Die zijn al egweest!quote:Op donderdag 7 november 2013 03:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil geen tandenborstel, ik wil opzetstukken!
Past niet in mijn mond. Helaas...quote:Op donderdag 7 november 2013 03:12 schreef Bluurgh het volgende:
Nou deze Wireless HDTV adapter kan je vast wel ergens opzetten
Ja ze hebben er nu een max opgezet hoelang iets blijft staan. als het te lang duurt komt ie later nog een keerquote:Op donderdag 7 november 2013 03:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Het gaat best snel zo... Niet vergelijkbaar met de laatste hunt die ik een beetje heb gevolgd (2 jaar geleden ofzo).
Ik heb thuis Henry...quote:Op donderdag 7 november 2013 03:14 schreef Bluurgh het volgende:
nog ruim 300 euro voor een fucking stofzuiger
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 03:14 schreef Bluurgh het volgende:
nog ruim 300 euro voor een fucking stofzuiger
Ja!quote:
Nou koop een Henryquote:Op donderdag 7 november 2013 03:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
M'n vriend en ik zoeken nog een leuk dingetje, maar deze is een beetje boven budget zegmaar
Ik heb nog wel 3 van die stekkers liggen, die krijg je standaard bij de box voor het geval er zo'n apparaat bij zitquote:Op donderdag 7 november 2013 03:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja!
http://www.amazon.co.uk/N(...)eywords=henry+hoover Koop er een UK->EURO stekker bij, en klaar.
Dan heb ik liever een Hettyquote:Op donderdag 7 november 2013 03:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja!
http://www.amazon.co.uk/N(...)eywords=henry+hoover Koop er een UK->EURO stekker bij, en klaar.
Ach, zoveel haast heeft het nietquote:
Ook best. Die Henry kost in Nederland ongeveer ¤ 180, in het VK kan je incl. verzendkosten die stofzuiger voor ongeveer ¤ 100 kopen.quote:
Ik ga een koffiezetapparaat voor heerlijke Turkse koffie kopen in Istanbul.quote:Op donderdag 7 november 2013 03:17 schreef essnhills het volgende:
Gewoon filterkoffie zonder poespas..
Moet een gewoon koffiezetapparaat normaal dan 130 euro kosten?
Ik drink geen koffiequote:Op donderdag 7 november 2013 03:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga een koffiezetapparaat voor heerlijke Turkse koffie kopen in Istanbul.
quote:Op donderdag 7 november 2013 03:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik mijn koffie niet met je te delen.
Nee, is een cool ontwerpquote:
Mijn relatie met mensen die zo'n ding dragen raakt snel bekoeld iddquote:Op donderdag 7 november 2013 03:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het ziet er nogal koel uit ja.
Ik wel, ik ben vrouwquote:
Oeh! Zal ik je trakteren op een glaasje water?quote:Op donderdag 7 november 2013 03:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn relatie met mensen die zo'n ding dragen raakt snel bekoeld idd
Ja lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 03:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oeh! Zal ik je trakteren op een glaasje water?
Leuk als ie 5 euro zou zijn jaquote:
Ik welquote:Op donderdag 7 november 2013 03:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen hebben smaak. Helaas...
Zit er dik in jaquote:Op donderdag 7 november 2013 03:25 schreef Bluurgh het volgende:
Ik denk dat als ik zo'n ding in m'n huiskamer zet m'n maten expres al die dingen door 't huis gaan gooien
Ik heb geen eens een föhnquote:Op donderdag 7 november 2013 03:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Haarföhn? Ik gebruik nog een exemplaar dat ik in 2003 heb gekocht.
Ach, mijn haar droogt vanzelfquote:Op donderdag 7 november 2013 03:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk om m'n haar 's ochtends na het douchten te drogen.
Het is gewoon een domme computer bedoeld om bestanden (films, foto's, muziek, documenten) op te slaan en deze vanaf een andere computer/smartphone te benaderen. Een centraal opslagsysteem dus.quote:Op donderdag 7 november 2013 03:27 schreef essnhills het volgende:
Ik weet eigenlijk ook nog steeds niet wat een NAS is
Ik denk dat ik je overtrefquote:Op donderdag 7 november 2013 03:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, mijn haar droogt vanzelf
En ja, ik heb lang haar. Op het moment is het langer dan een halve meter![]()
wat voor haar heb jij dan?quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 03:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, mijn haar droogt vanzelf
En ja, ik heb lang haar. Op het moment is het langer dan een halve meter![]()
OMGquote:
Lief.quote:Op donderdag 7 november 2013 03:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort doneren aan Stichting Haarwensen
Dat is uiteindelijk ook mijn doel jaquote:Op donderdag 7 november 2013 03:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik ga het binnenkort doneren aan Stichting Haarwensen
Goed doel vond ik welquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 03:30 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk ook mijn doel jaAls ik het zat ben
Natuurlijk, anders krijg je zo'n vieze hippiebosquote:Op donderdag 7 november 2013 03:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed doel vond ik wel
[..]![]()
Doe je het wel goed verzorgen enzo?
quote:Op donderdag 7 november 2013 03:34 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders krijg je zo'n vieze hippiebos
Gelukkig ook alweer uitverkochtquote:
Ja daar zal iemand zonder smaak van kunnen genietenquote:Op donderdag 7 november 2013 03:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig ook alweer uitverkocht
Ach, we moeten de mensen zonder smaak ook af en toe wat gunnen toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 03:41 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja daar zal iemand zonder smaak van kunnen genieten
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 7 november 2013 03:41 schreef essnhills het volgende:
Nou mannen, hebben jullie nog iets nodig om jezelf te onderscheiden?
Neequote:
Meh, die zit nog een paar maanden aan de andere kant van de wereld..quote:
Daarvoor hebben ze post uitgevonden!quote:Op donderdag 7 november 2013 03:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, die zit nog een paar maanden aan de andere kant van de wereld..
Uhuh..quote:Op donderdag 7 november 2013 03:45 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze post uitgevonden!
Ja ooit misschienquote:Op donderdag 7 november 2013 03:47 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Nou dan koop je deze toch voor jezelf
Maar dan heb je wel Ralph Laurenquote:
Neequote:Op donderdag 7 november 2013 03:53 schreef essnhills het volgende:
Nog een badjas nodig voor als je je hebt afgedroogd met je gekamde handdoeken na het zwemmen met je ipad beschermende hoes en je in je zitzak wilt ploffen?
Dat dan weer wel, kan je daar elke dag boodschappen in doen om 'm te showenquote:Op donderdag 7 november 2013 03:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel Ralph Lauren
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 7 november 2013 03:54 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, kan je daar elke dag boodschappen in doen om 'm te showen
Ja en daarna overladen in Albert Heijn tassen want stel je voor dat de buren je zienquote:Op donderdag 7 november 2013 03:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ikboodschappen doen bij de aldi in je ralph lauren badjas
uiteraardquote:Op donderdag 7 november 2013 03:55 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja en daarna overladen in Albert Heijn tassen want stel je voor dat de buren je zien
Oh. Verhelderend welquote:
Dat is wel goed om te weten jaquote:Op donderdag 7 november 2013 03:57 schreef Bluurgh het volgende:
Gelukkig dat ze erbij zetten dat ze voor je electrische tandenborstel zijn en niet voor je wc borstel ofzo
Ik drink nog steeds geen koffiequote:Op donderdag 7 november 2013 03:59 schreef Bluurgh het volgende:
En kwaliteitskoffie heeft geen schuimlaag
Ah je drinkt Senseoquote:Op donderdag 7 november 2013 03:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink nog steeds geen koffie
Nee ook nietquote:
Moet haast wel ja, is toch alweer 10 minuten terug minstensquote:
Lijkt wel jaquote:Op donderdag 7 november 2013 04:11 schreef Bluurgh het volgende:
Ja weinig koffieliefhebbers op 't moment
Vreemd met zo'n prijs?quote:Op donderdag 7 november 2013 04:11 schreef Bluurgh het volgende:
Ja weinig koffieliefhebbers op 't moment
Neequote:Op donderdag 7 november 2013 04:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Vreemd met zo'n prijs?
http://www.megapool.nl/ae(...)rce=kieskeurig&vsc=1
Ja dat jaquote:
Voor 250 euro hè?quote:
Koopje inderdaad!quote:
Ja nuttig nuquote:
Misschien niet zo'n heel slecht ideequote:Op donderdag 7 november 2013 04:41 schreef essnhills het volgende:
Ik zit er inderdaad aan te denken onder de dekens te kruipen
Ik dacht hey, een paar producten weer wat sneller, en dan krijg je deze weerquote:Op donderdag 7 november 2013 04:43 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n heel slecht idee
Ach 550 euro is een mooi prijsje toch!quote:Op donderdag 7 november 2013 04:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht hey, een paar producten weer wat sneller, en dan krijg je deze weer
Uhuh..quote:Op donderdag 7 november 2013 04:45 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ach 550 euro is een mooi prijsje toch!
Door dat heb ik het gemist:( Ik klikte random op dat plaatje, ik snapte het pas na 5 seconde hahaquote:Op donderdag 7 november 2013 08:05 schreef gianni61 het volgende:
weer met dat schijt gekleurde vakje
in de afgelopen hunts heb ik altijd of melding dat ik niet op de juiste plek heb geklikt (terwijl ik dat wel doe) of connection time out.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:07 schreef ABombali het volgende:
[..]
Door dat heb ik het gemist:( Ik klikte random op dat plaatje, ik snapte het pas na 5 seconde haha
Komt vast nog 7 keer langs deze huntquote:Op donderdag 7 november 2013 08:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Dus, ik heb de opzetstukken en de bit- en doppenset dus weer gemist... Vlak nadat ik naar bed ben gegaan.
geen idee. geen geluid hier.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:24 schreef Myraela het volgende:
Doet het belletje bij andere het ook niet op 1dagkoopjes? Had vroeger nooit problemen.
Ik kan niet 24/7 naar het scherm staren...quote:Op donderdag 7 november 2013 08:19 schreef Renn het volgende:
[..]
Komt vast nog 7 keer langs deze hunt
Site werkt prima, vind het belletje normaal gesproken wel fijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. geen geluid hier.
werkt die site beter dan iboot zelf?
nu.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Dus, ik heb de opzetstukken en de bit- en doppenset dus weer gemist... Vlak nadat ik naar bed ben gegaan.
Ik heb net ook een huis gekocht, dus ook even kijken of ik nog dingen kan gebruiken.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:56 schreef June. het volgende:
Ik kom net weer kijken, nog weinig "home and living" spul voor mijn verhuizen gezien
En je hebt nog verzendkosten, bij veel andere webshops zijn die gratis.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:00 schreef So_Surreal het volgende:
Ik wil graag nog een GoPro voor het kitesurfen.
Maar zag dat hij voor ¤379-, voorbij kwam.
Daarvoor was hij ook gewoon te krijgen bij 1DayFly de hele dag, een tijdje terug.
Die set die nu is scheelt niet veel: http://www.beslist.nl/pro(...)ige_bit_en_borenset/ ¤9 scheelt het.
Waar je toen bij t kopen spijt van had?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:33 schreef EDMAN- het volgende:
Die messenset van Richardson is overigens een aanrader! Vorige hunt gekocht, die zal deze keer nog wel eens voorbijkomen:
http://www.ibood.com/nl/n(...)gaanbieding&m4n=6477
de sabatier messenblok die ik bij ibood gekocht heb doet het ook nog steeds best aardigquote:Op donderdag 7 november 2013 09:33 schreef EDMAN- het volgende:
Die messenset van Richardson is overigens een aanrader! Vorige hunt gekocht, die zal deze keer nog wel eens voorbijkomen:
vannacht en vanmorgen om 8 uurquote:
heb je niet geslapen?quote:
voor dat geld koop je bij de blokker ook een minder lelijke setquote:Op donderdag 7 november 2013 09:40 schreef June. het volgende:
Pannenset gemistMaar goed, van de sola, had toch liever iets anders gehad.
Dat valt me tegen van jequote:Op donderdag 7 november 2013 04:56 schreef essnhills het volgende:
Ik ga even een paar uurtjes slapen![]()
idd.. wat was die foei lelijk..quote:Op donderdag 7 november 2013 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor dat geld koop je bij de blokker ook een minder lelijke set
ik wel, ben pas om half 8 begonnen, maar zag op het forum dat er vannacht al 1 was.quote:
En dan 7 euro bij de prijs op? Leuk als je meerdere items wil bestellenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:43 schreef Onnoman het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ibood af moet van verzendkosten..
Bij meerdere items zijn de verzendkosten nog steeds bij elk item los.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En dan 7 euro bij de prijs op? Leuk als je meerdere items wil bestellen!
Yup, al heel vaak gewoon maar niet besteld omdat de verzendkosten in verhouding gewoon te hoog zijn zodat ophalen in een winkel vrijwel net zo duur wordt.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:43 schreef Onnoman het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ibood af moet van verzendkosten..
Is dat toeval dat deze er nu staat? Heb even niet opgeletquote:Op donderdag 7 november 2013 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de sabatier messenblok die ik bij ibood gekocht heb doet het ook nog steeds best aardig
we mooi messenblok.. toch nog steeds te duurquote:Op donderdag 7 november 2013 09:50 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Is dat toeval dat deze er nu staat? Heb even niet opgelet
nee, dat was toen 2 lions sabatier (maar is volgens mij wel hetzelfde)quote:Op donderdag 7 november 2013 09:50 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Is dat toeval dat deze er nu staat? Heb even niet opgelet
quote:Op donderdag 7 november 2013 09:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij meerdere items zijn de verzendkosten nog steeds bij elk item los.
quote:Aantal 4
Subtotaal ¤ 199,80
Verzend en transactie kosten ¤ 8,95
Totaal ¤ 208,75
Meerdere keren hetzelfde item heb je nu? Volgens mij gaan alle losse items gewoon los.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]Dacht dat dan samen was
.
Even gecheckt, maar werkt wel, verzendkosten worden bij een bepaald gewicht wel 8.95
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meerdere keren hetzelfde item heb je nu? Volgens mij gaan alle losse items gewoon los.
Ucsterquote:Op donderdag 7 november 2013 10:17 schreef Uccie het volgende:
Is er al een wakeuplight geweest?
Goedemorgen trouwens
ik nog wel, maar vanmiddag minder goed denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 10:19 schreef Uccie het volgende:
Ik ben aan het werkdus kan niet echt lekker hunten.
Meh, artikelen die niet opschieten en bijna niemand om hier mee te huntenquote:
Ik spreek met mijn domme hoofd net met mijn moeder af vanmiddagquote:Op donderdag 7 november 2013 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik nog wel, maar vanmiddag minder goed denk ik
BOE!!!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:21 schreef essnhills het volgende:
Tevens goedemorgenwie maakt me.even wakker
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:21 schreef essnhills het volgende:
Meh, iets harder graagquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:21 schreef essnhills het volgende:
Fantastischquote:
Mogguhquote:Op donderdag 7 november 2013 10:23 schreef essnhills het volgende:
Even de geschiedenis bekijken hoor, 1 box gemist las ik al
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:23 schreef essnhills het volgende:
Even de geschiedenis bekijken hoor, 1 box gemist las ik al
Idd zegquote:
ook goedemorgenquote:
en nog 1quote:
Je bent nu wel wakker denk ikquote:
Nopequote:Op donderdag 7 november 2013 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mogguh
die van vannacht heb je wel?
quote:
Uhuh..quote:Op donderdag 7 november 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent nu wel wakker denk ik
Al wat gekocht?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
NopeIk kwam wel tot na het vakje klikken
[..]![]()
Geen koffie?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh..
Ik ga wel even lekker een kopje zwarte thee drinken zo
Morgequote:Op donderdag 7 november 2013 10:26 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mogguuuh.
Heb gister nog een zaklamp gespot, maar moest het nou een Maglite zijn of niet?
Jammer.. Kan je wel eventueel wat kopen zodra je PM krijgt of ook niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Morgehet liefst een maglite ja
![]()
Ik kan helaas niet hunten
Nope, al zie ik wel een messenset die ik wel had willen hebben vlak na 8 uurquote:
Je bent flink actief geweest though. Je hebt al meer dan 350 posts zag ikquote:Op donderdag 7 november 2013 10:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, artikelen die niet opschieten en bijna niemand om hier mee te hunten
Ik drink geen koffiequote:
Ben op mijn werkquote:Op donderdag 7 november 2013 10:27 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jammer.. Kan je wel eventueel wat kopen zodra je PM krijgt of ook niet?
Echt?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent flink actief geweest though. Je hebt al meer dan 350 posts zag ik![]()
Net nu je lag te slapenquote:Op donderdag 7 november 2013 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope, al zie ik wel een messenset die ik wel had willen hebben vlak na 8 uur
Oh, even reageren met een gepast antwoord.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:28 schreef Melleyn het volgende:
Ohja, vergeet bijna m'n stomme vraag;
Heb ik nog wat gemist?
welke?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope, al zie ik wel een messenset die ik wel had willen hebben vlak na 8 uur
Uhuh, hopen dat ie nog een keer komtquote:
heb ikquote:Op donderdag 7 november 2013 10:28 schreef Nizno het volgende:
ik zoek nog wel een goede steakmessenset.
Met het lemmet daar door loopt in het handvat zodat je die niet zomaar los trekt. maar hooguit het hele handvast moet slopen om alleen metaal te hebben.
ja mijn ouders ook... duh heb ik niets aan tochquote:
Ja!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:29 schreef Nizno het volgende:
ow en hoi!
heb ik nog wat gemist afgelopen 10,5u?
Ja mijquote:Op donderdag 7 november 2013 10:29 schreef Nizno het volgende:
ow en hoi!
heb ik nog wat gemist afgelopen 10,5u?
oh diequote:Op donderdag 7 november 2013 10:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
hebben?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar budgetquote:
Heb jij die?quote:
Hoop het ook voor jequote:Op donderdag 7 november 2013 10:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, hopen dat ie nog een keer komt
Die heb ik trouwensquote:Op donderdag 7 november 2013 10:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja alleen zonder het dunschillertjequote:
jamaar, kinderkleurtjesquote:
gewoon homo worden, dan kun je zo met ons mee doen.quote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 10:31 schreef EDMAN- het volgende:
Echt te druk hier, ik denk dat ik me maar ziek meld
hoezo? als vrouwen iets kunnen is het spullen kopenquote:
Ach, ik ben vrouwquote:
ben ik al...quote:Op donderdag 7 november 2013 10:31 schreef EDMAN- het volgende:
Echt te druk hier, ik denk dat ik me maar ziek meld
Lol,quote:Op donderdag 7 november 2013 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja alleen zonder het dunschillertje
Werken ze goed?quote:
Ja verdomme, ben ook echt ziek aan het werk en m'n baas waardeert het niet eensquote:
kloptquote:Op donderdag 7 november 2013 10:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik ben vrouwKan wel
Ik denk dat als ik 1 van mijn gerechten bereid met behulp van deze messen dat je evengoed wel langskomt![]()
Dat is traditie tijdens de hunt. Eigenlijk horen er 's nachts alleen bambino + vrouwvolk over te blijvenquote:
wat nou lol?quote:
quote:[..]
Werken ze goed?
Hoe gaat het met jou eigenlijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |