I think one of the reasons that we like conspiracy theories is I think that we like to feel like there is a group of people who are so smart and powerful that they can pull the wool over an entire country or in fact even an entire world's eyes. That certainly makes us feel like somehow we're protected, even if it's not in our best interest.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
ja idd 1-0 maar goed beter iets dan helemaal niks...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
Klinkt gezellig!
Ajax ondanks kutspel gewonnen
Dat is het enige dat telt!quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
Klinkt gezellig!
Ajax ondanks kutspel gewonnen
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja idd 1-0 maar goed beter iets dan helemaal niks...
true truequote:
en slaat een paar celtic supporters voor de bakkes en die zien we volgende week weer terug..quote:
Ik ook eigenlijk wel een beetje. Toen ik las over die noodverordening.. Als hij maar niet in gevaarlijke situaties terechtkomt. Zal blij zijn als we morgen van hem horen dat hij weer veilig thuis is gekomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja, ik maak me zorgen.
Ik kan eigenlijk niet slapen van z'n laatste berichtgeving op de app. Ik hoop dat hij een mopje maakte.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk wel een beetje. Toen ik las over die noodverordening.. Als hij maar niet in gevaarlijke situaties terechtkomt. Zal blij zijn als we morgen van hem horen dat hij weer veilig thuis is gekomen.
Wat schreef hij dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet slapen van z'n laatste berichtgeving op de app. Ik hoop dat hij een mopje maakte.
De celtic support zong we love you feyenoord we do.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:16 schreef theguyver het volgende:
vast wel supporters worden vaak gescheiden van elkaar is gewoon een feest pilsje aan drinken in de stad
mogequote:Op woensdag 6 november 2013 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
En theguyver , ik hoop dat je je morgen een heel stuk beter voelt
Tjacka weer terecht of moeten we amber alert uitsturen?quote:
Terecht ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:08 schreef theguyver het volgende:
Tjacka weer terecht of moeten we amber alert uitsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |