quote:
Robbie zat eerst in een boyband. Daar heb je ook vrouwelijke varianten vanquote:
Now you've done it. Meidengroep zei je hè ?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Robbie zat eerst in een boyband. Daar heb je ook vrouwelijke varianten van
Ja, volgens mij was dit in NL de eerstequote:Op woensdag 6 november 2013 20:40 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Now you've done it. Meidengroep zei je hè ?
Scheelt niet veel met dezequote:Op woensdag 6 november 2013 20:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was dit in NL de eerste
En deze had je ook nogquote:Op woensdag 6 november 2013 20:52 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Scheelt niet veel met deze
Tja en toen kwamen deze....quote:
Da's niksquote:Op woensdag 6 november 2013 21:09 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Tja en toen kwamen deze....
Ach jij roept maar iets !quote:
Alles tegelijk dan maarquote:Op woensdag 6 november 2013 21:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ach jij roept maar iets !
Nou, vooruit dan maar.quote:
Da's alles wat ik wilquote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar.
Ja dat zeg je nou wel...quote:
Jij kunt ook zeggen wat je wiltquote:Op woensdag 6 november 2013 21:30 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nou wel...
Pff. Texas. Neem dan Kansasquote:
Kansas is één van die staten in de VS die bijna vierkant zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 21:35 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Pff. Texas. Neem dan Kansas
Maar wie is er nu recht en hoekig ?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kansas is één van die staten in de VS die bijna vierkant zijn
Goed zoeken, als je overal komt, vindt je misschien zo iemand.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:43 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar wie is er nu recht en hoekig ?
Scheelt maar een paar letters The beaSTY boysquote:Op woensdag 6 november 2013 21:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Goed zoeken, als je overal komt, vindt je misschien zo iemand.
Het is mijn feestjequote:Op woensdag 6 november 2013 22:00 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Scheelt maar een paar letters The beaSTY boys
Heb je wat te vieren dan ?quote:
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 22:17 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Heb je wat te vieren dan ?
MIJ ???quote:
Misschien ook nietquote:
Oh dan liever niet de laatste Junkiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |