abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132975848
Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik hier al eens wat geschreven en dit onderwerp heeft daar indirect mee te maken.

Het feit is dat ik 26 jaar jong ben en nog geen echte relatie heb gehad. Van mijn 13e tot en met mijn 15e ben ik veel met een meisje samen geweest, wat later op wat gefriemel, gezoen en geklooi ging uitlopen. Een korte "relatie" van een maand op mijn 21e en tussendoor nog een paar dates, inmiddels weer jaren geleden. Tevens werd ik verliefd op een meisje wat eigenlijk helemaal niet kon. Daar had ik mijn vorige topic over geschreven. Een kansloze situatie. Ik viel op de verkeerde persoon.

Het is niet zo dat ik slecht uitzie of onverzorgd ben en nooit buiten kom. Ik ben goed gekleed en ga het liefst elk weekend (vrijdag en zaterdag) op stap en naar festivals. En dat gebeurd ook vaak! Een paar jaar geleden had ik ook wel wat contact met meisjes via msn, sms, en later ook whatsapp maar de laatste tijd is het stil, word ik steeds ouder, ben ik gestopt met roken en ben ik 10 kg aangekomen. (ben 1.81 meter en weeg nu 79 kg) Vrienden om mij heen hebben of krijgen allemaal een vaste relatie en sommigen wonen al samen. Vroeger als ik contact met een meisje had of een date had ik later altijd wel weer een smoes om niet door te gaan. Of ging ik te veel nadenken over de toekomst met haar waardoor het allemaal veel te gecompliceerd ging worden voordat er überhaupt iets ontstond. Of de meisjes die mij leuk vinden, die vind ik niet leuk en andersom. Ook ben ik een beetje verlegen en werk ik vaak vanuit de "comfortzone."
Heb gewoon veel moeite om op een meisje af te stappen en een praatje te maken. Terwijl ik af en toe merk dat als ik ergens sta, bijvoorbeeld in de discotheek, en een meisje staat voor me met vriendinnen, dat zij af en toe omkijkt. Dan weet ik gewoon niet is dat voor mij of kijkt ze gewoon achter zich? Ik lijk wel iemand met oogkleppen op maar ik durf haar dan niet aan te spreken of achter haar te gaan dansen en haar dan vast te pakken of zo. Iets wat ik anderen vaak zie doen.

Ik ben verder prettig in de omgang en heb genoeg humor en weet zeker dat ik heel lief voor een meisje ben en dat ik haar op handen zal dragen. Maar op de één of andere manier wilt het gewoon niet zo vlotten. Inschrijven op een (gratis) datingsite heb ik al eens gedaan maar loopt op niets uit. Dat is het niet voor mij, vaak krijg je niet eens een reactie en ben je alle moeite aan het doen om een leuk bericht te schrijven.

Soms weet ik het effe niet meer en denk ik dat ik gedoemd ben tot het vrij & gezellig bestaan. Ben niet wanhopig of zo maar als het nog 5 jaar gaat duren dan begin ik me toch wel lichtelijk zorgen te maken. Want alleen is ook maar alleen. Lastig he? Ben benieuwd naar de (serieuze) reacties.

Groetjes,
Funwater
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.
  donderdag 7 november 2013 @ 11:14:45 #2
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_132996603
Ik ben zelf 25, en heb hiervoor 2 relaties gehad, waarvan één platonisch. Ik ben inmiddels vier maanden gelukkig met m'n huidige vriendin, maar de jaren daarvoor behoorlijk lang single.

Het klinkt misschien behoorlijk cliché wat ik zeg, maar liefde overkomt je op het moment dat je het niet verwacht. Datingsites zullen niet veel helpen, heb ik ook genoeg ervaring mee, hoewel ik er wel een paar vriendschappen aan heb overgehouden.

Wees jezelf, laat je aandacht naar hobby's of vrije tijd gaan, en wees gelukkig te zijn met jezelf. Als je 'happy' bent met jezelf, dan trekt dat ook vrouwen aan. Een zelfverzekerde man ís aantrekkelijk.
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_132996690
Stoppen met er over te piekeren. Gewoon je leven leven en dan komt het vanzelf.
pi_132997172
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef Apuleius het volgende:
Stoppen met er over te piekeren. Gewoon je leven leven en dan komt het vanzelf.
Dit. En op een luchtige manier nieuwe contacten opdoen, dus niet via een datingsite, maar de wat luchtigere varianten (Badoo, Tinder, etc.). De aanhouder wint :)
pi_133001580
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:14 schreef VitDijk88 het volgende:
Ik ben zelf 25, en heb hiervoor 2 relaties gehad, waarvan één platonisch. Ik ben inmiddels vier maanden gelukkig met m'n huidige vriendin, maar de jaren daarvoor behoorlijk lang single.

Het klinkt misschien behoorlijk cliché wat ik zeg, maar liefde overkomt je op het moment dat je het niet verwacht. Datingsites zullen niet veel helpen, heb ik ook genoeg ervaring mee, hoewel ik er wel een paar vriendschappen aan heb overgehouden.

Wees jezelf, laat je aandacht naar hobby's of vrije tijd gaan, en wees gelukkig te zijn met jezelf. Als je 'happy' bent met jezelf, dan trekt dat ook vrouwen aan. Een zelfverzekerde man ís aantrekkelijk.
eens. Ik ben ook totaal geen fan van datingsites of echt fanatiek op zoek gaan naar de ware. Hoewel ik ook verlang naar die ene, ik vind het te geforceerd om het maar via datingsites te proberen. :N Het moet maar gewoon IRL hoor. :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 10 november 2013 @ 22:50:18 #6
396458 New_Pope
Nobody fucks with the Jesus!
pi_133132751
Hier (30+) staat de teller ook op 0. En nee, ik ben niet dodelijk saai, slecht verzorgd of lelijk.

Ik ben wel met meiden omgegaan met bijbehorend gepruts, maar nooit met iemand waar ik vol voor wilde gaan. Ook ben ik enkele keren langdurig (jarenlang) verliefd geweest op een handje vol meiden.

Intussen hebben vrienden al jarenlang een relatie met alles er op en er aan, maar ik kan niet zeggen dat ik daarmee wil ruilen :?. Koters en samenwonen hoeft voor mij niet, maar aan de ander kant is alleen ook maar alleen.

Dat is niet echt een recept waar veel vrouwen op zitten te wachten.
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
pi_133150941
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:08 schreef funwater het volgende:
Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik hier al eens wat geschreven en dit onderwerp heeft daar indirect mee te maken.

Het feit is dat ik 26 jaar jong ben en nog geen echte relatie heb gehad. Van mijn 13e tot en met mijn 15e ben ik veel met een meisje samen geweest, wat later op wat gefriemel, gezoen en geklooi ging uitlopen. Een korte "relatie" van een maand op mijn 21e en tussendoor nog een paar dates, inmiddels weer jaren geleden. Tevens werd ik verliefd op een meisje wat eigenlijk helemaal niet kon. Daar had ik mijn vorige topic over geschreven. Een kansloze situatie. Ik viel op de verkeerde persoon.

Het is niet zo dat ik slecht uitzie of onverzorgd ben en nooit buiten kom. Ik ben goed gekleed en ga het liefst elk weekend (vrijdag en zaterdag) op stap en naar festivals. En dat gebeurd ook vaak! Een paar jaar geleden had ik ook wel wat contact met meisjes via msn, sms, en later ook whatsapp maar de laatste tijd is het stil, word ik steeds ouder, ben ik gestopt met roken en ben ik 10 kg aangekomen. (ben 1.81 meter en weeg nu 79 kg) Vrienden om mij heen hebben of krijgen allemaal een vaste relatie en sommigen wonen al samen. Vroeger als ik contact met een meisje had of een date had ik later altijd wel weer een smoes om niet door te gaan. Of ging ik te veel nadenken over de toekomst met haar waardoor het allemaal veel te gecompliceerd ging worden voordat er überhaupt iets ontstond. Of de meisjes die mij leuk vinden, die vind ik niet leuk en andersom. Ook ben ik een beetje verlegen en werk ik vaak vanuit de "comfortzone."
Heb gewoon veel moeite om op een meisje af te stappen en een praatje te maken. Terwijl ik af en toe merk dat als ik ergens sta, bijvoorbeeld in de discotheek, en een meisje staat voor me met vriendinnen, dat zij af en toe omkijkt. Dan weet ik gewoon niet is dat voor mij of kijkt ze gewoon achter zich? Ik lijk wel iemand met oogkleppen op maar ik durf haar dan niet aan te spreken of achter haar te gaan dansen en haar dan vast te pakken of zo. Iets wat ik anderen vaak zie doen.

Ik ben verder prettig in de omgang en heb genoeg humor en weet zeker dat ik heel lief voor een meisje ben en dat ik haar op handen zal dragen. Maar op de één of andere manier wilt het gewoon niet zo vlotten. Inschrijven op een (gratis) datingsite heb ik al eens gedaan maar loopt op niets uit. Dat is het niet voor mij, vaak krijg je niet eens een reactie en ben je alle moeite aan het doen om een leuk bericht te schrijven.

Soms weet ik het effe niet meer en denk ik dat ik gedoemd ben tot het vrij & gezellig bestaan. Ben niet wanhopig of zo maar als het nog 5 jaar gaat duren dan begin ik me toch wel lichtelijk zorgen te maken. Want alleen is ook maar alleen. Lastig he? Ben benieuwd naar de (serieuze) reacties.

Groetjes,
Funwater
Datingsite heb je niet nodig. Je zoekt naar signalen, en dat doe je omdat je bang bent een afgewezen te worden. Wat je moet doen is die angst laten varen en gewoon op iemand afstappen als ze je wat lijkt. Lekker boeiend dat je misschien afgewezen wordt. Je kan beter spijt hebben van dingen die je wel gedaan hebt, dan dingen die je niet gedaan hebt. Je denkt teveel na.

Ook ben bang ik bang dat je vrouwen teveel op een voetstuk plaatst, eigenlijk puur door de opmerking "dat ik haar op handen zal dragen". Dat klinkt wanhopig. Neem initiatief, spreek eens iemand aan, heb lak aan wat anderen denken (sowieso, anderen denken waarschijnlijk alleen maar "respect dat hij dat doet"), en wees zelfverzekerd ipv wanhopig.
  maandag 11 november 2013 @ 16:21:54 #8
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133151129
Meiden zitten er niet op te wachten om op handen gedragen te worden. Lief is goed zolang je je mannelijkheid behoudt (of hebt). Maar te lief is voor de mannen die juist niks kunnen krijgen en dat hebben meiden ook wel door.

Als je vrienden hebt zou ik daar vaker mee omgaan eerst en wat vaker met hen wat proberen te ondernemen nog.
we dan
pi_133151525
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Meiden zitten er niet op te wachten om op handen gedragen te worden. Lief is goed zolang je je mannelijkheid behoudt (of hebt). Maar te lief is voor de mannen die juist niks kunnen krijgen en dat hebben meiden ook wel door.

Als je vrienden hebt zou ik daar vaker mee omgaan eerst en wat vaker met hen wat proberen te ondernemen nog.
"Meiden zitten er niet op te wachten om op handen gedragen te worden": sommige meiden wel en anderen niet. Hangt af van persoonlijkheid, zelfvertrouwen, zelfontwikkeling, etc.
Ik ben het wel met je eens dat TS vaker zou moeten proberen wat te ondernemen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133583688
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:08 schreef funwater het volgende:
... en dat ik haar op handen zal dragen...
Na een paar exen zal je het vast niet meer in je hoofd halen zoiets te zeggen. :')
  zondag 24 november 2013 @ 20:42:21 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_133586419
Wellicht moet je eens wat meer vrouwen in het wild tegenkomen die niet direct wildvreemden voor je zijn maar die min of meer een soort band met je hebben. Bijvoorbeeld die dezelfde muzieksmaak hebben of dezelfde maatschappelijke overtuiging. Dat is vaak een stuk gemakkelijker en minder geforceerd om ze aan te spreken.

Misschien is dit topic wat voor je?
UVT / Hoe spreek je leuke meiden aan?

En vrouwen "op handen dragen" is inderdaad de foute aanpak. Een zodanig onderdanige houding is niet sexy. Ze houden meer van iemand die niet alleen maar ja en amen zegt maar die ook zelf een mening heeft.
pi_133588053
Als je je blijft focussen op wat je niet hebt dan zul je nooit kunnen waarderen wat je wel hebt!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_135417035
Hallo allemaal,

Sorry voor mijn late reactie! Bedankt voor de goede reacties en zal hier mee aan de slag gaan. Op het moment ben ik wel wat meer aan het ondernemen en stap ik zo nu en dan op een meisje af. Afwijzingen zitten er tussen, soms best wel hard, maken ze een gebaar van ga weg of steken ze een middelvinger op. Dan lach ik en dan loop ik verder. Door mijzelf te keurig op te stellen en niet op meisjes af te stappen gaat mij inderdaad geen vriendin opleveren en als ik het wel doe vergroot ik de kans aanzienlijk. 8-)
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')