quote:
Op woensdag 6 november 2013 19:17 schreef SherlockHolmes het volgende:Fuck dat sex voor het huwelijk verbod zeg, jezus.
We leven in 2013, een samenleving waar je voor jezelf moet opkomen, en niet voor idealen die paarduizend jaar geleden gemaakt zijn doordat mensen in iets geloofden wat nooit heeft bestaan.
Wees los, wees happy, en wees jezelf.
Wat hij zegt.
Ik mocht/mag ook geen seks voor het huwelijk. Maar ik heb het toch en ik wil niet meer terug. In het begin kreeg ik wel schuldgevoelens omdat vanaf jongst af aan word opgedrongen dat seks vies, slecht is en 'niet hoort'. Op een moment ben je Door zo'n schuldgevoel heen omdat je ontdekt hoe lekker het is

En dat je bang bent voor de eerste keer. Waarom dan? Ben je bang dat je niet geil (=nat) genoeg ben. Die man waar jij mee omgaat weet vast heel goed hoe jij jou nat moet krijgen dus maak je aub geen zorgen

.
Tippie: gebruik en rubber anders hebben we zo een topic met soa of kinderenangst.
En als je je echt niet aan seks wilt overgeven zou het het beste zijn om óf de relatie te verbreken óf aan hem duidelijk te maken dat jullie eerst moeten trouwen en dan pas seks hebben.