ah joh wacht op samenvattingenquote:Op woensdag 6 november 2013 21:09 schreef DutchSL het volgende:
Schijnt een wereldgoal te zijn van Inler, even zoeken naar de beelden
quote:
Laat mij nog van de samenvattingen kunnen genieten a zemmels ik nuk jullie allemal du moederquote:Op woensdag 6 november 2013 21:09 schreef DutchSL het volgende:
Schijnt een wereldgoal te zijn van Inler, even zoeken naar de beelden
Zal hem even tweeten dat hij moet opflikkeren naar Afrika.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie zijn gewoon triest dat jullie zo doen tegen Serero.
Ajax en Celtic zijn twee clubs die me niet interesseren, dus heb toch niks beters te doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ah joh wacht op samenvattingen
quote:
Had net wel een goede passquote:Op woensdag 6 november 2013 21:15 schreef RavioliPunch het volgende:
Serero, wat een kkmatige aannames zeg, gvd
haha die kijkt de hele dag tegen die cl boog aanquote:Op woensdag 6 november 2013 21:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Een maat van me heeft wel een mooi plekje vanavond.
[ afbeelding ]
Laatste keer dat ik in de Arena was zat ik op die blauwe stoeltjes 2 a 3 meter vanaf het veld afquote:Op woensdag 6 november 2013 21:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Een maat van me heeft wel een mooi plekje vanavond.
[ afbeelding ]
vanaf het veld af ja?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in de Arena was zat ik op die blauwe stoeltjes 2 a 3 meter vanaf het veld af
Ik vraag me gewoon af of ds2 het zelf ook ziet.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sja Serero wat moet je er van zeggen
Die commentator is dan ook niet blindquote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
Serero ook door de commentator afgezeken Ds2
Als je die 2 aardige balletjes af gaat zetten tegen zijn 9!!!!!!!!!!!! keer balverlies dan blijft er weinig over natuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of ds2 het zelf ook ziet.
de CDM welquote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die commentator is dan ook niet blind
Lekker makkelijk om dat op basis van deze wedstrijd te zeggen. Van anderen kun je ook wel genoeg momenten vinden.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of ds2 het zelf ook ziet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |