SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Het begint nu wel erg nep te worden. Echt elke keer dat hij dood gaat loopt hij te schelden.quote:![]()
Hup ChelskiAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Eigenlijk is Golubye hemelsblauw, maar het klopt wel.quote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
mijn portemonnee welquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
-1.25 AH @ 2.16 en -0.5 halftime @ 2quote:
Die 1e is de main bet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
oei..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
pingel!"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
vorige werd alleen wel gemist door Hulk. Dat was tegen Tyumen in de beker..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
dat bedoel ik dus.
quote:A penalty! The decision has provoked a lot of emotions on the pitch. While the arguements are being contested, Hulk (Zenit Petersburg) has already taken the ball and is evaluating how to beat the keeper.![]()
![]()
Wnr hebben zij een pingel gehad![]()
Zie niks op tv
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik snap niet dat Kerzhakov ze niet mag nemen of Fayzulin.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Hulk. Je kon al zien dat hij ging missen.
Hulk heeft zijn laatste 3 pingels gemist."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Net, voor een handsbal na een voorzet van Fayzulin.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:10 schreef BDIL het volgende:
Zie niks op tv
tan2 dopequote:Op woensdag 6 november 2013 19:09 schreef Maver24 het volgende:
Lewandowski heeft dope stats
84pace
87 shooting
87 Dribbling
85 HeaderAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je zag die handsbal niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:10 schreef BDIL het volgende:
Zie niks op tv
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha, als je raar gaat praten zijn er meestal bijzondere spelersquote:Op woensdag 6 november 2013 19:09 schreef Maver24 het volgende:
Lewandowski heeft dope stats
84pace
87 shooting
87 Dribbling
85 Header![]()
![]()
Ik heb kennelijk lopen dagdromenquote:![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ik heb het al afgezet. Die meid die er mee door kan heeft een rare neus. Morgen beter.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:12 schreef DutchSL het volgende:
Kneus die Martijn, door zijn foute gok wisten die mutsen de goede letters.![]()
Ze heeft verloren door die vriend van haar, die mag vanavond op de bank slapen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het al afgezet. Die meid die er mee door kan heeft een rare neus. Morgen beter.![]()
![]()
![]()
Kan iemand dit team afmaken met non rare Golds ?Hala Madrid !
de hoogste stats
92 ball controll
89 dribbling
99 finishing
86 heading acc
89 long shos
84 penalties
94 short pass
96 shot power
96 Volleys
85 acceleration
85 agility
83 balance
87 jumping
99 reactions
81 strength![]()
99 finishing...bohhhhquote:Op woensdag 6 november 2013 19:16 schreef Maver24 het volgende:
de hoogste stats
92 ball controll
89 dribbling
99 finishing
86 heading acc
89 long shos
84 penalties
94 short pass
96 shot power
96 Volleys
85 acceleration
85 agility
83 balance
87 jumping
99 reactions
81 strength
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooie actie van Hubocan.
Hulk was doorgebroken en werd neergehaald. Geel voor de verdediger en nu schiet Hulk de vrije trap ver over.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
We hebben niks aan mooie acties, goals godverdomme
Park tot de winterstop uitgeschakeld overigens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij kan op links alleen Gutierrez LW en Santon LB.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:16 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit team afmaken met non rare Golds ?
Verder Juan Jesus LCB
RCB en GK willekeurig Serie A zolang 1 van de 2 maar een sterke link heeft met JJ, bv. Rolando of Rafael.
[ Bericht 6% gewijzigd door DutchSL op 06-11-2013 19:29:16 ]![]()
![]()
wefut heeft issuesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Helton
Hala Madrid !
Doet zijn naam eer aanquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Veel plezier!quote:![]()
Dat trio Arshavin - Kerzhakov - Fayzulin
Klaassen?quote:![]()
Hmm misschien toch maar ff wat op Celtic zettenquote:![]()
![]()
Deed ik de vorige keer ookquote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hmm misschien toch maar ff wat op Celtic zettenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
23 van de 25 uitwedstrijden verloren hequote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hmm misschien toch maar ff wat op Celtic zetten![]()
Daarom maar klein beetjequote:Op woensdag 6 november 2013 19:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
23 van de 25 uitwedstrijden verloren he![]()
![]()
Kan misschien wel, maar kijk naar hoe slecht Ajax is op het moment.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
23 van de 25 uitwedstrijden verloren heFeyenoord Rotterdam![]()
Hoeveel heeft Ajax er gewonnen van de laatste 25 in Europa?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
23 van de 25 uitwedstrijden verloren heHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nu moeten ze tegen een ploeg die 2 thuiswedstrijden tegen Vitesse en RKC 0 keer gescoord heeftquote:Op woensdag 6 november 2013 19:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
23 van de 25 uitwedstrijden verloren he![]()
Hij gaat alleen niet zo snel in het Russische elftal meer komen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
OMG THYE STEL JE VOOR MET BUKHAROV ACHTEROP
Arshavin is ook een held.
want?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
mwah, volgens mij verstuikte enkel. Ontweek eerst een tackle en kwam toen met zijn voet tegen een been na een geblokt schot.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Daar hebben ze bij Zenit ook last vanquote:Op woensdag 6 november 2013 19:40 schreef Topiek het volgende:
Je koopt Hulk, maar hij is nergens meer te vinden, wtf.Feyenoord Rotterdam![]()
Oke jammerquote:Op woensdag 6 november 2013 19:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mwah, volgens mij verstuikte enkel. Ontweek eerst een tackle en kwam toen met zijn voet tegen een been na een geblokt schot.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij Zenit ook last van![]()
![]()
Fut op pcquote:Op woensdag 6 november 2013 19:40 schreef Topiek het volgende:
Je koopt Hulk, maar hij is nergens meer te vinden, wtf.![]()
![]()
Hij verandert nu het spelbeeld. Brengt meer lijn erin en is een fantastische dribbelaar.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Misschien bij unassigned items?
Op webapp of console pc?![]()
Beide. Heb hem via FIFA 14 zelf gekocht, ook op de webapp is hij nergens te vinden.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Misschien bij unassigned items?
Op webapp of console?![]()
2 guns spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Ik ben hierdoor vorig jaar een IF Hernandez ruim een maand kwijt geweest.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef Topiek het volgende:
[..]
Beide. Heb hem via FIFA 14 zelf gekocht, ook op de webapp is hij nergens te vinden.![]()
![]()
oei Ansaldi..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Kwam hij automatisch weer terug?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:43 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik ben hierdoor vorig jaar een IF Hernandez ruim een maand kwijt geweest.![]()
3 x spatie en alt+F4quote:Hala Madrid !
ahh okequote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij verandert nu het spelbeeld. Brengt meer lijn erin en is een fantastische dribbelaar.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ja stel je voor dat ik een antwoord krijg?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou moet je geen moeilijke vragen gaan stellen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Had wel nog een penalty mogen zijn..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Er werd ze zojuist een penal door de neus geboord.quote:
nee.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh...
wel een wannabe rus
of een walrus?hihi garpje uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke ?
Andere spitsen kunnen ook of Di Natale op CAM kan ook nog.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Leuk grapjequote:Op woensdag 6 november 2013 19:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh...
wel een wannabe rus
of een walrus?hihi garpje uiteraard
![]()
![]()
![]()
Onder 3,5 binnen en Porto to score binnen![]()
![]()
Hala Madrid !
kut.
De twist naar die walrus deed mij oprecht heel hard gniffelen.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bij deze vertrouw ik op de Russen en die Bukharov van je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze werden genaaid, want ze hadden nog een penal moeten krijgen. Kijk de samenvatting er zo maar op na.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hulk had gewoon de strafschop moeten scorenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ze werden genaaid, want ze hadden nog een penal moeten krijgen. Kijk de samenvatting er zo maar op na.
Nu maar opnieuw inzetten op de rest van mijn bets![]()
Ja, haha, hij was eerst zo oprecht serieus over je Russische interesse en toen opeens kwam de onverwachte wending: Walrusquote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De twist naar die walrus deed mij oprecht heel hard gniffelen.Die verwachtte ik niet
![]()
![]()
Je had ook niet alleen op de Russen moeten vertrouwen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hulk had gewoon de strafschop moeten scoren
Nu maar opnieuw inzetten op de rest van mijn bets
Hulk is namelijk een Braziliaan.
Als jullie zouden luisteren zouden er geen problemen zijn
Hala Madrid !
Doe normaal joh.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:54 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Tering EA forum sletje dat hij isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb gezegd dat ze konden winnen en thuis sowieso niet gingen verliezen. Ik had gewoon mijn inzet gewonnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:54 schreef BDIL het volgende:
Als jullie zouden luisteren zouden er geen problemen zijn
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:54 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Tering EA forum sletje dat hij is![]()
![]()
Jij iemand neer beukenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:54 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Tering EA forum sletje dat hij is?!
![]()
![]()
Wilde iets met Jackson, Markovic, Moreno en Guarin..ben benieuwd. Hopelijk is Abbiati beter dan IRL..en Manolev Arias ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tim zeg jij het een Rossi IF op CAM of ST in 41212 ?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde iets met Jackson, Markovic, Moreno en Guarin..ben benieuwd. Hopelijk is Abbiati beter dan IRL..en Manolev Arias ookIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik las 'beer neuken'.quote:
Rechterspitsquote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Tim zeg jij het een Rossi IF op CAM of ST in 41212 ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je nieuwe woorden geleerd Djiggy Djee?quote:
Zag het je gisteren ook al in de ajax reeks gebruikenFeyenoord Rotterdam![]()
Ik zou hem sowieso niet gebruiken. Ik had hem voor zo'n 15 wedstrijden en hij speelt echt bagger.quote:
Di Natale is oneindig keer beter."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik ben gister in elkaar gebeukt ja en nu heb ik een obsessie voor mensen neer beukenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je nieuwe woorden geleerd Djiggy Djee?
Zag het je gisteren ook al in de ajax reeks gebruikenBalo er naast of niet ?quote:
2 spitsen met konko workrates is niet echt handig tochIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
ook echt meteen zo agressief mogelijk reagerenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:54 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Tering EA forum sletje dat hij is![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook echt meteen zo agressief mogelijk reageren
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Wat is er mis met med/low? Er zijn megaveel spitsen met med/med..dit is dan beter.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben gister in elkaar gebeukt ja en nu heb ik een obsessie voor mensen neer beuken
[..]
Balo er naast of niet ?
2 spitsen met konko workrates is niet echt handig tochAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bedankt Tim zo had ik er nog niet over nagedachtquote:Op woensdag 6 november 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er mis met med/low? Er zijn megaveel spitsen met med/med..dit is dan beter.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Boeiend, hem aanspelen en dan het hele team dollen en van 30 meter op goal schieten: gollassooooquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:
je bent wel lang ongesteld hoor dré'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zijn vader zal hem wel weer hebben aangezien voor zijn moeder.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef poker4lifee het volgende:
je bent wel lang ongesteld hoor dréAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn vader zal hem wel weer hebben aangezien voor zijn moeder.arme Dré
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn vader zal hem wel weer hebben aangezien voor zijn moeder.
Nicolette naar RTL 5
Hala Madrid !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De vraag nog stellen of je haar zal doenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)etrovsky_and_ramone/
![]()
![]()
![]()
![]()
godver de godver.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo terug![]()
sylviequote:Op woensdag 6 november 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wie will bale swappe heb hem maar will andere spelers poberen
hij rond 690 dus als je spelers hebt die bij elkaar dat waard zijn laat me weten![]()
Speel je PS3 ?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:28 schreef Dutchterror1 het volgende:
hij rond 690 dus als je spelers hebt die bij elkaar dat waard zijn laat me wetenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Niemandquote:Op woensdag 6 november 2013 20:28 schreef Dutchterror1 het volgende:
hij rond 690 dus als je spelers hebt die bij elkaar dat waard zijn laat me weten![]()
ja is geod ik hep un koefermans en een fred wil wel ruile xdquote:Op woensdag 6 november 2013 20:28 schreef Dutchterror1 het volgende:
Een 3 voor je spelling.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:28 schreef Dutchterror1 het volgende:
hij is onze voorzitterquote:Op woensdag 6 november 2013 20:29 schreef Dutchterror1 het volgende:
[..]
Want jij spreekt voor iedereen toch??![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:29 schreef Dutchterror1 het volgende:
[..]
Want jij spreekt voor iedereen toch??quote:![]()
Hoeveel mee verdiend? 40 cent per euro?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef BDIL het volgende:
Onder 3,5 binnen en Porto to score binnen![]()
![]()
![]()
![]()
Best een prima idee om hem te ruilen ipv te verkopen als je toch bepaalde spelers wil proberen..scheelt weer een lading tax.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tijdelijk even niet inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ben ik nu niet meer de slechtste ?![]()
Ja voor beidequote:Op woensdag 6 november 2013 20:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeveel mee verdiend? 40 cent per euro?Hala Madrid !
Idd rond 35 K ben ik kwijt weet toch niet wie ik will zit tussen neymar IF Suarez en Robben te twijfelenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
Best een prima idee om hem te ruilen ipv te verkopen als je toch bepaalde spelers wil proberen..scheelt weer een lading tax.
als ik Bale houd heb ik maar 100 K voor de rest![]()
nee in augustusquote:Op woensdag 6 november 2013 20:33 schreef Tobi-wan het volgende:
In het weekend zijn de nieuwe IFs het goedkoopst toch?![]()
Ik heb een paar teams gemaakt met spelers die ik had...
Maar ben graag in voor wat verbeteringen...
Ja, ik weet dat alles nog op basis staat... Maar heb me daar ook nog niet verdiept hoe dat zit allemaal![]()
![]()
![]()
Dat is iedere keer anders voor mijn gevoel. Vroegahhh was het beter te voorspellen. Bij hype TOTW's (wat deze ook wel is lijkt me met Ronaldo, Benz en Lewa) is de prijs op de eerste dag vaak ook relatief laag (na de eerste paar uur)quote:Op woensdag 6 november 2013 20:33 schreef Tobi-wan het volgende:
In het weekend zijn de nieuwe IFs het goedkoopst toch?
Ik zou nog wel wachten though. Zullen ook wel weer happy hours/days komen en dat soort ongein.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hou op zeg. Gisteren niet kunnen slapen na mijn misser in de 94e minuut in de beslissende 10e wedstrijd.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet hem eventjes op zijn plek zetten na zijn grote mond tijdens het clubben
![]()
![]()
Je hebt alleen maar 900 van die kaarten gekochtquote:Op woensdag 6 november 2013 20:35 schreef Joodnl het volgende:
Ja, ik weet dat alles nog op basis staat... Maar heb me daar ook nog niet verdiept hoe dat zit allemaal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Degradatiequote:Op woensdag 6 november 2013 20:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hou op zeg. Gisteren niet kunnen slapen na mijn misser in de 94e minuut in de beslissende 10e wedstrijd.
?
tl;dr versie: domme vraagquote:Op woensdag 6 november 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is iedere keer anders voor mijn gevoel. Vroegahhh was het beter te voorspellen. Bij hype TOTW's (wat deze ook wel is lijkt me met Ronaldo, Benz en Lewa) is de prijs op de eerste dag vaak ook relatief laag (na de eerste paar uur)
Ik zou nog wel wachten though. Zullen ook wel weer happy hours/days komen en dat soort ongein.![]()
Englisch leaguequote:Op woensdag 6 november 2013 20:35 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, hahaha... En een paar wedstrijdjes gespeeldquote:Op woensdag 6 november 2013 20:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar 900 van die kaarten gekocht![]()
Owja...en onder andere deze spelers nog in me lijst;![]()
![]()
Op zich maakt het me niet zoveel uit. Heb de afgelopen maand max 5 potjes FUT gespeeld. Maar ik wil SIF Lewandowski toch wel graag hebben.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is iedere keer anders voor mijn gevoel. Vroegahhh was het beter te voorspellen. Bij hype TOTW's (wat deze ook wel is lijkt me met Ronaldo, Benz en Lewa) is de prijs op de eerste dag vaak ook relatief laag (na de eerste paar uur)
Ik zou nog wel wachten though. Zullen ook wel weer happy hours/days komen en dat soort ongein.Jup, we speelde 2-2 en hadden 3 punten nodig. Liep alleen op de keeper af en in plaats van hem er langs te draaien met een finesse shot werd het een vaag sliding schot welke natuurlijk naast ging...quote:
Was best wel zuur, we speelde de hele tijd echt goed maar we hadden het geluk niet aan onze zijde.![]()
Dat laatste potje was echt te vaag voor woordenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Was best wel zuur, we speelde de hele tijd echt goed maar we hadden het geluk niet aan onze zijde.![]()
3 wedstrijden achterelkaar stonden we binnen 5 minuten een doelpunt achter.Young bloods everywhere....![]()
Ik word echt niet goed van dit spel.. ik speelde net een potje en ik scoorde 2x in de 90e minuut en toen werd het 2-2. Dat sloeg al nergens op maar de verlenging al helemaal niet. Ik kwam eerst 2-3 achter, toen kwam ik terug tot 3-3, toen vanaf de aftrap een LB+Y goal 3-4, toen 4-4 en toen weer vanaf de aftrap een LB+Y goal. Echt niet te geloven dit.![]()
sebeast op anyquote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef wonton het volgende:
3 wedstrijden achterelkaar stonden we binnen 5 minuten een doelpunt achter.![]()
![]()
Daar kun je gewoon op anticiperen hoor. Ik wil niet net als de rest gaan haten op je, maar dat is best wel dom van jequote:Op woensdag 6 november 2013 20:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik word echt niet goed van dit spel.. ik speelde net een potje en ik scoorde 2x in de 90e minuut en toen werd het 2-2. Dat sloeg al nergens op maar de verlenging al helemaal niet. Ik kwam eerst 2-3 achter, toen kwam ik terug tot 3-3, toen vanaf de aftrap een LB+Y goal 3-4, toen 4-4 en toen weer vanaf de aftrap een LB+Y goal. Echt niet te geloven dit.
Ik heb alleen maar 4-4-2 (2). Speelt briljantquote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, maar wil toch gaan kijken voor ander systeem dan 4-4-2
Vind 433 lekkerder spelen![]()
![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 6 november 2013 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 4-4-2 (2). Speelt briljant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Wat kun je er dan aan doen dat die bal precies aankomt? En het switchen tussen spelers gaat ook niet zo goed.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon op anticiperen hoor. Ik wil niet net als de rest gaan haten op je, maar dat is best wel dom van je![]()
Die slome in amsterdam moeten nog beginnen terwijl de Duitsers al een minuut bezig zijn. Sinds wanneer gaat dat niet meer tegelijk (is toch de rol van de 4e official)
![]()
Je kunt al zien dat ie dat doet, omdat hij de speler meteen diep laat gaan. Dan moet je gewoon een poppetje pakken en alvast met hem mee gaan lopen.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat kun je er dan aan doen dat die bal precies aankomt? En het switchen tussen spelers gaat ook niet zo goed.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ok... alleen jij heb wel een speelstijl op spelers gezet... zal kijken of dat nog wat helpt danquote:Op woensdag 6 november 2013 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 4-4-2 (2). Speelt briljant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sierd
Van al de duikers Di Maria, Suarez etc kan Neymar het mooiste duiken
Is toch zo?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:54 schreef Djeetje het volgende:
Sierd
Van al de duikers Di Maria, Suarez etc kan Neymar het mooiste duikenYoung bloods everywhere....![]()
Ga je dit bij elke pass die niet aankomt zeggen of alleen bij hem?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eerste waardeloze pass van Serano is een feit![]()
Welke commentator gaat er nou vertellen wie het mooiste duiktquote:![]()
Ook al is Sierd wel een baasIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
zijn eerste pass naar Ricardo was ook al fout. Heb je het kladblok bij de hand?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eerste waardeloze pass van Serano is een feit![]()
Napoli
Hala Madrid !
Atletico wel voor
Hala Madrid !
lekkere ham is datquote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eerste waardeloze pass van Serano is een feit
Alleen bij die van hem want ik ga vanavond eens extra goed op hem letten. Eens kijken of ik het niet fout heb gezien al die jaren.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga je dit bij elke pass die niet aankomt zeggen of alleen bij hem?![]()
Oh toen was ik nog even pissen denk ikquote:Op woensdag 6 november 2013 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn eerste pass naar Ricardo was ook al fout. Heb je het kladblok bij de hand?![]()
Kwartier op de klok en al 3 foute balcontacten gehadquote:Op woensdag 6 november 2013 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Foute aanname van serero waardoor de kans verneukt werd![]()
![]()
barca aan de ene kant arsenal aan de andere kant. en dat op een 11 inch scherm
je zo winnen we nooit watquote:Op woensdag 6 november 2013 21:00 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ahahah kijk 'em balen dat het team hem niet als nr1 Any ziet
die corner vna ajax![]()
![]()
![]()
Hou je bek over Schone kutvendtdtquote:Op woensdag 6 november 2013 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan ook wel elke keer als Schone iets verkeerd doet gaan posten. Die corner van Schone![]()
Niet als jullie de hele tijd Serero afkraken.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hou je bek over Schone kutvendtdt![]()
En waarom specifiek Schone ?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan ook wel elke keer als Schone iets verkeerd doet gaan posten. Die corner van Schone
Fixedquote:Op woensdag 6 november 2013 21:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero met een actierent dom naar voren en heeft het geluk dat samaras hem minimaal aanraakt en hij wordt onderuit gehaald. Vrije trap voor Ajax.![]()
Ik heb alvast een shitload aan Serero's gekocht, hij gaat scoren.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eigen goal?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef DuTank het volgende:
Ik heb alvast een shitload aan Serero's gekocht, hij gaat scoren.![]()
Napoli 1-1
Hala Madrid !
ah joh wacht op samenvattingenquote:Op woensdag 6 november 2013 21:09 schreef DutchSL het volgende:
Schijnt een wereldgoal te zijn van Inler, even zoeken naar de beelden![]()
quote:Laat mij nog van de samenvattingen kunnen genieten a zemmels ik nuk jullie allemal du moederquote:Op woensdag 6 november 2013 21:09 schreef DutchSL het volgende:
Schijnt een wereldgoal te zijn van Inler, even zoeken naar de beeldenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
2-0 Atletico , 2-1 NapoliHala Madrid !
Zal hem even tweeten dat hij moet opflikkeren naar Afrika.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie zijn gewoon triest dat jullie zo doen tegen Serero.
Was wel bijna een aardige pass van hem net jammer dat het mis ging![]()
Ajax en Celtic zijn twee clubs die me niet interesseren, dus heb toch niks beters te doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ah joh wacht op samenvattingen![]()
Die spelers van Milan krijgen het aldoor voor elkaar om de bal weer in de voeten van een barca speler te passen als er 3 man vrij staan
quote:
Hala Madrid !
Bijna gemist
Hala Madrid !
1-0 van Chelsea
Hala Madrid !
Had net wel een goede passquote:Op woensdag 6 november 2013 21:15 schreef RavioliPunch het volgende:
Serero, wat een kkmatige aannames zeg, gvd![]()
haha die kijkt de hele dag tegen die cl boog aanquote:Op woensdag 6 november 2013 21:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Een maat van me heeft wel een mooi plekje vanavond.
[ afbeelding ]
hihi grgr![]()
Laatste keer dat ik in de Arena was zat ik op die blauwe stoeltjes 2 a 3 meter vanaf het veld afquote:Op woensdag 6 november 2013 21:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Een maat van me heeft wel een mooi plekje vanavond.
[ afbeelding ]
vanaf het veld af ja?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in de Arena was zat ik op die blauwe stoeltjes 2 a 3 meter vanaf het veld af![]()
Mkhitaryan
Hala Madrid !
Serero ook door de commentator afgezeken Ds2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vraag me gewoon af of ds2 het zelf ook ziet.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sja Serero wat moet je er van zeggen![]()
Die commentator is dan ook niet blindquote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
Serero ook door de commentator afgezeken Ds2![]()
Als je die 2 aardige balletjes af gaat zetten tegen zijn 9!!!!!!!!!!!! keer balverlies dan blijft er weinig over natuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of ds2 het zelf ook ziet.![]()
![]()
de CDM welquote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die commentator is dan ook niet blindAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Blind![]()
Hala Madrid !
Lekker makkelijk om dat op basis van deze wedstrijd te zeggen. Van anderen kun je ook wel genoeg momenten vinden.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of ds2 het zelf ook ziet.![]()
quote:Blijft een stront speler
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: