abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132968268
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_132968648
Poeh, LE wat een raar gedoe weer van het UWV :(

Verder zag ik de fotospam van Saar :D
En Sac is een mooie perfecte gezonde baby ;)

Hier een super verkouden baby :'( met vooral pijn in z'n keeltje. Zo zielig! Gaat hij hoesten, begint hij daarna te huilen :'( iemand daar toevallig nog de tip voor?
Gelukkig gaat hij morgen naar m'n moeder en niet naar t kdv. Als zij vindt dat hij benauwder wordt maar weer langs de ha.
Nu ligt hij op me te slapen en houdt hij me stevig vast. O+ hij is moe van t hoesten..
pi_132968730
Tijmsiroop! En evt paracetamol als hij niet meer wil drinken omdat het pijn doet. Arme Ow :*
Home is where the O+ is...
pi_132968796
Ja, hij is wel echt zielig...
Tijmsiroop, mag hij dat al dan?
pi_132968833
Ik heb dat hier vaker voorbij zien komen in elk geval...

Edit: er bestaat een suikervrij versie idd, die mag vanaf 6 maanden!
pi_132969853
Hmz, klinkt als een goede tip..
Helaas gaat het niet meer lukken om langs de supermarkt te gaan :(

We gaan wel zo douchen, heb nog ademvrij zwitsal staan. Maarja werkt niet tegen het hoesten.

Paracetamol staat klaar, gebruik t liever niet, hij heeft geen koorts verder

Tnx Cwen :*
pi_132970100
Np, ik hou van oplossingen :). Anders door je moeder laten halen morgen?
pi_132970978
Ja dat doe ik wel denk ik :)

Bedenk me net dat we ook nog z'n puf hebben liggen! Heb ik zo lang niet gebruikt dat ik hem spontaan was vergeten :)
pi_132971473
Ah, keelpijn is natuurlijk hartstikke lastig... sneu voor Ow ;(

Ik heb E eindelijk in slaap. Ze had volgens mij wat kramp dus was vanaf een uur of 4 al huilerig :{ Toen had ze net een halfuurtje geslapen dus ze moet nu wel bekaf zijn.
pi_132972678
Ff ego:

Mijn meisje liep net vijf pasjes achter een stoeltje!!
  woensdag 6 november 2013 @ 19:18:00 #11
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132973281
Aw, arme Ow -O- Keelpijn is zo naar..

En krampjes bij E. ;( Ze zal wel helemaal op zijn nu. Hoop dat ze lekker slaapt.

AM, wat knap! *O*

Hier slapende baby in draagdoek O+ Té schattig.
  woensdag 6 november 2013 @ 19:21:27 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132973443
Fotooooo GotC! O+

AM ook foto van je knapperd! *O*
pi_132973630
GotC heerlijk O+
Loj wat zielig, beterschap ;(
AM *O*
LB hopelijk slaapt ze vannacht lekker, zielig hoor

L kan zooo snel kruipen :o echt lachen. Zitten gaat steeds beter. Hij zit steeds vaker op zn knietjes met zn handen op de bank. T gaat opeens zo snel...
  woensdag 6 november 2013 @ 19:34:34 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132974024
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:21 schreef LadyBlack het volgende:
Fotooooo GotC! O+

AM ook foto van je knapperd! *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
  woensdag 6 november 2013 @ 19:40:50 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132974348
Ooowwww zo lief zo'n klein krummeltje nog!! O+
  woensdag 6 november 2013 @ 19:40:52 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132974352
Awww GotC O+

Knap, AM!

De Manduca is hier tot dusver 1x gebruikt... Ik snap het ding niet, het lijkt gewoon alsof ze er nooit écht goed in zit. Toch wel zonde, maar ja...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132974553
Aaaawwwww GotC, cute!
Fieder met je supersnelle kruipert!
AM, wat knap!
Loj, wat naar van Ow's keelpijn. Hopelijk heeft ie er vannacht niet teveel last van
LB, krampjes zijn zo zielig!
  woensdag 6 november 2013 @ 19:47:10 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132974672
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Awww GotC O+

Knap, AM!

De Manduca is hier tot dusver 1x gebruikt... Ik snap het ding niet, het lijkt gewoon alsof ze er nooit écht goed in zit. Toch wel zonde, maar ja...
Zonde idd! -O-
Deze doek (Didymos indio black-white) is geleend van een vriendin om uit te proberen. Vind het tot nu toe een top, heb 2 vrije handen *O* en een slapende baby *O*!
Maar Yur wil toch liever een drager zoals de Manduca, dus kans dat we die gaan kopen :Y
pi_132975220
Ohhhh GotC O+ O+ O+ Lekker zo'n doek he! Ik vind het zelf fijner dan een drager, lekker dicht tegen me aan, plus hij past altijd perfect omdat je haar elke keer opnieuw inwikkelt O+ Hier zit ze elke dag wel in de doek, met boodschappen sowieso, heerlijk zonder wagen, niemand in de weg lopen. En thuis ook, slapend kind, handen vrij inderdaad!

AnimalMix, woahhhh wat knap *O*

Fieder, L. gaat snel opeens *O* Leuk he! Hier hetzelfde, overal op d'r knietjes en de hele dag aan m'n been staan :D

Krampjes, dat klinkt sneu LB! Hoop dat ze opknapt van wat slaap :z En die foto O+ Wat wordt ze al groot ook joh!

Loj, beterschap :* Hier was er ook keelpijn en hielp veel knuffelen (met en zonder draagdoek) het allerbest!
pi_132975901
Die foto Gotc! Wat een frummel! O+

AM, wat knap! Snel toch, ze is 10 of 11 maanden?

Fieder, ook al zo knap van L! *O*

Ik ben draagfan, enorm. Vind de combinatie draagdoek en draagzak ideaal. Draagzak voor de korte stukjes (van/naar school, omdat dat makkelijker is dan steeds knopen) en de doek voor de langere afstanden (omdat ik dat minder belastend vind, de Boba trek ik niet een heel uur met mijn slechte rug).

XM, heb je wel eens iemand mee laten kijken naar de Manduca?

LB, had ze kramp van de appel?

Hier een niet zo lekker jongetje. Bleekjes, moe, stil, en erg veel aan het jammeren. Geen koorts en hij drinkt goed, dus erg zal het niet zijn, maar hij zit duidelijk niet lekker in zijn vel. Dat gejammer doet hij echt nooit, het is zo sneu ;( En hij schrikt ook van alles, van zijn piepboekje dat *piep* doet, van mijn man die niest (oke, dat is niet gek, vraag maar aan de oma die nog met haar rollator in de sperziebonen op de groentenafdeling ligt), van mij als ik 'hoi liefje' zeg :'(

Gelukkig was hij wel heel knap in zijn nieuwe kik*kid jumpsuitje O+
pi_132976269
Wat een hompie GotC O+

LE, wat rot van het UWV zeg -O- maar klinkt alsof jullie er op de juiste manier mee om gaan. Jij bent het belangrijkst! Beterschap voor je zielige baby :*

Loj ook beterschap, hopelijk gaat de nacht goed :*

En foto van E O+ Ze heeft zo'n lekker bekkie O+

En AMs meisje dat loopt! *O*

Ik ben blij en verbaasd O+ Isa heeft de hele dag prut geslapen en vannacht was ook major drama, maar ze ging net heel lief slapen, zonder gedoe! *O* Ze heeft een fles gehad, nog even met haar papa gespeeld, toen heb ik haar haar pyjamaatje aangetrokken, met een romper lange mouw eronder omdat ze de afgelopen nachten koude handjes had, tandjes gepoetst, toen hebben we een boekje gelezen en heb ik haar neergelegd (met beer die terug is!) en mobile boven haar hoofd om naar te kijken (na LEs tip over het lampje). Dat heeft ze nog een paar minuten gedaan en toen ik een kwartier later ging kijken sliep ze *O* We gaan haar straks wakker maken voor een late voeding in de hoop dat ze snachts dan rustiger slaapt, maar ik ben nu al blij O+ /einde dagboekpost
Sarcasme. Herken het.
pi_132976851
LE, wat een gedoe met het UWV. Liep je voor je zwangerschap al bij de UWV, dat ze zoiets |:( kunnen besluiten? Sterkte :*

Coco, gefeliciteerd *O* met de verjaardag van Saar! Leuke foto spam. Benieuwd naar de Saar met taart versie!

Loj, sterkte met de keelpijn van Ow. Gorgelen met zoutwater helpt maar dat is geen mogelijkheid :@ .

LadyBlack, altijd lastig als ze huilerig zijn. In zulke gevallen zou je willen dat ze kunnen zeggen wat er aan de hand is. Hier vanaf half 5 een huilerige F. gehad. Van alles geprobeerd viel hij tijdens ons eten op mijn arm in slaap :O. Daarna zijn slaapzak aan, nog wat drinken en oant moarn (als we geluk hebben).

Animalmix meisje liep vijf pasjes *O* .

GotC, een slapende E in doek O+ . Afgelopen zaterdag naar de Kreadoe geweest. F mee in de wagen en later in de middag bij ML in de doek. Vind F heerlijk om te slapen. Kon hij zich mooi afsluiten van de drukte toen hij niet meer wilde rondkijken. Wat hebben we een bekijks gehad.

Fieder heeft een snel kruipende L *O*
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_132977176
Coco gefeliciteerd met je dreumes *O*

Ferrari hoe zijn je nagels geworden?

Suusz, lievee foto's O+
Sterkte morgen bij het CB

L-E Riley wordt ook heel boos als wij iets eten en zij niks heeft. Meestal pakken we dan een rijstwafeltje voor haar :D

Kyara :* vermoeiende nacht. Fijn dat je nog even hebt kunnen slapen

LB leuk om je weer te horen. Heb je het de laatste tijd zo druk dat je er minder bent? Of kijkt het alleen maar dat je minder reageert.
En zo grappig dat ze interesse krijgt in de staart van de kat O+

Animalmix bij op ons het CB kan je kleding weggeven. Ze hebben een kast met kleding in allerlei maten. En dan vooral bedoelt voor de mensen die wat minder te besteden hebben. Ik vind het een mooi idee

Olf. Zielig dat jouw baby ziek was. En dan nog een hele lange dag weg. :*

LB wat wordt ze groot. Echt een poppetje O+

Coco die eerste foto. Je ziet hoe blij ze is met de slingers. De andere foto's zijn ook O+

L-E wat stom. Die mensen daar sporen volgens mij niet :*
Goed dat hè bezwaar gaat indienen

Ferrari ik vind haar geen dikkertje. Ik denk dat je vader het niet verkeerd bedoelt heeft.

Loj. Beterschap voor je mannetje :*
Paracetamol gebruik ik liever ook niet. Maar als Riley niet lekker is en echt ontroostbaar van het ziek zijn dan gebruik ik het wel.
Daarentegen had ze laatst koorts, maar viel ze in slaap zodra ik haar in haar bedje legde en toen heb ik het niet gebruikt (ik ga haar niet wakker maken)

Animalmix wat knap *O*

Fieder wat goed van L. *O*

Gotc O+

L-E beterschap voor je baby :*

Spirit fijn dat ze zelf ging slapen O+
pi_132977335
Go Isa lekker slapen
am je meisje een paar stapjes wat knap
gotc ah knappe T in de doek

mijn nagels zijn mooi geworden hoor. ik heb heel lelijke nagels van mezelf en nu ziet het er wel mooi uit vind ik.
en mijn ouders tja laat ik het daar maar niet over hebben
pi_132977344
Saarspam! Ziet er uit als een leuke dag! Een levensoverzichtspam is ook nog welkom hoor ;)

En E van LB met d'r appeltje, ze is echt mooi

S. van Ferrari, wat een klein meisje, wat ligt ze daar heerlijk!

LE, wat een falers zeg. Je hebt vast een ptss van over een stoeprand struikelen ofzo. :')

Hier net thuis van lange dag, meisje heeft op kdv lekker bijgeslapen van d'r korte koortsnacht waardoor ze nog wakker was en ik zelf nog kon voeden. Scheelt weer een avondje met stuwing :P en wel zo gezellig jeeee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')