abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132985986
Wel sympathiek dat die bvluiers aan het begin zijn, echt even oefentijd voordat de rampzalige explosies komen :P

Wat is Saar al saarderig vanaf dag 1 wauw! *; ik vind haar qua type wat op mijne lijken, tomboystoer meets ook-wel-heel-schattig. Maar misschien is dat gewoon mijn wens ;)
pi_132986113
Die allereerste zwarte drab is anders ook niet echt prettig... maar gelukkig lig je dan zelf vaak nog in je kraambed, en zijn die luiers vooral voor de papa en de kraamhulp ;)
pi_132986574
Saar O+

Ellie slaapt, en ik hopelijk zo ook... Morgen een betere dag!
Home is where the O+ is...
pi_132986912
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:16 schreef L-E het volgende:
Welke doek heb je nu Loj?
Een tricot slen, maar hij bevalt dus niet heel erg. Het dragen is heerlijk, alleen na een kwartier/half uur is Ow behoorlijk naar beneden gezakt. Dus bij de volgende toch ff iets anders zoeken. Ik had deze ook gekregen.. :)
Tnx voor de tip MM!

Mooie fotospam van Saar! Tot snel!

Cwen, je bent een supermoeder! Niet zo streng voor jezelf zijn, er is toch niets gebeurd! :* fijn dat Ellie slaapt!

Olijventapenade voor XM... Weet je.., dit is pas t begin ;) het wordt nog veel erger ;) pindassoep met balletjes enzo :+

Hier bezig met sessie 1, maar dat valt wel mee als je Ow hoort ronken. Ik sliep al om half 10, dus ben klaar voor een heftig nachtje :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Loj op 06-11-2013 23:33:50 ]
pi_132991787
Aaaaaah na een week sort of doorslapen voelen deze nachten weer extra zwaar aan. En baby compleet overstuur. ;(
pi_132991857
Coco wat een mooie spam. Tot over drie maanden. Ik ga je missen. :'(

Loj hopelijk heb je een goede nacht :*

Olf :* voor jouw nacht
pi_132991887
Saarspam, leuk :) Je ziet idd al vanaf de eerste foto's dat zij het is.

530 weer vanochtend. Alles is relatief, ik weet het. Maar toch ben ik moe :P
  donderdag 7 november 2013 @ 06:42:33 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132991937
Ah Olf, dat maakt het wel extra zwaar ja!

Spees, ik vind 05:30 ook vroeg hoor :P

Hier kregen we T. niet slapend in z'n bedje.. gevolg: Yur is van 23 tot 3 met 'm bezig geweest. Elke keer als hij 'm slapend weglegde, werd T. direct weer wakker+huilen binnen 5 min.
Iemand tips?
pi_132992077
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 06:42 schreef GotC het volgende:

Hier kregen we T. niet slapend in z'n bedje.. gevolg: Yur is van 23 tot 3 met 'm bezig geweest. Elke keer als hij 'm slapend weglegde, werd T. direct weer wakker+huilen binnen 5 min.
Iemand tips?
Nee wel herkenning helaas. Maar afgelopen nacht 02:00 en 06:00 en om 02:00 ging ze meteen weer slapen dus hou hoop. Nu ligt ze wel wakker naast mij.
pi_132992219
Saarspam O+ Wat lijkt ze vanaf dag 1 op zichzelf, leuk!

5:30 is vroeg. Ook relatief gezien :P
pi_132992242
Gotc, had hij krampjes? Of mamahonger?
pi_132992387
Gotc, en op een een voedingskussen net een aankleedkussenhoes erover tussen jullie in leggen? Dan voelt hij jullie gewoon dichtbij zijn.

5.30 is echt net iets te vroeg Spees! Vanaf 6.30 vind ik het acceptabel. Maar liever 8.30 ;) maar dat duurt nog een jaar of 12 vermoed ik.
pi_132992411
Cwen :* kan gebeuren
Saarspam O+ O+ O+
:W ;( tot over n paar maandjes!!
pi_132992428
quote:

Iemand tips?
Was dat eenmalig of is dat elke avond dat hij zo moeilijk slaapt/ in slaap blijft?

Bij de oudste hadden we dat bij elk slaapje maar vooral s nachts. Wij zijn toen begonnen met inbakeren en hem zelf in slaap te laten vallen (dat laatste was natuurlijk niet van de een op andere dag zo) maar als hij dan sliep dan sliep hij ook. Dan konden we hem ook wegleggen en we hoefde ook niet meer overdreven zachtjes te doen zelfs..

Hier was de oorzaak dat Jelle nogal beweeglijk was en dat er elke keer een van z'n armen zichzelf wakker maaiden. Daardoor kwam hij ook nooit in een diepe slaap, en was het ook moeilijk hem slapend weg te leggen..
pi_132992611
quote:

Iemand tips?
Herkenbaar... Mama/papahonger was dat hier. Nu zeg ik: lekker op je laten liggen, en als je dan kan en durft te slapen, doen!

Toen wij ermee te maken hadden deed ik echter hetzelfde als jullie, ik kon echt niet slapen met hem op me en was te moe om hem toch bij me te nemen en dus wakker te blijven. Heb nachtenlang met m'n arm in zijn bedje geslapen :X Je kan proberen of hij op een aankleedkussen tussen jullie in wil, of dat dichtbij genoeg is? Succes!
pi_132992965
Cosleeper is ook een goede optie, als je daarvoor open staat. Kan me voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten. :)
  donderdag 7 november 2013 @ 08:55:44 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132992970
Hmm misschien toch maar een voedings-/aankleedkussen proberen :Y
Ik ben er nog niet 100% over uit waarom hij wakker wordt, maar vermoed idd papa-/mamahonger. Overdag slaapt hij ook het liefst op ons en wordt ook vrij makkelijk wakker als hij realiseert dat hij niet meer op obs ligt.
Bedankt voor de tips iig! En fijn om te horen dat het vaak voorkomt :)
pi_132993049
Voor 9 uur en mn baby slaapt alweer. Volgens mij vond ze het zelf ook een kort nachtje, haha. Hopelijk is ze straks dan ook gezelliger dan de afgelopen 2 uur. Ik had vriend al aangeboden dat ik wel 5 dagen per week wil werken O-)

Oh. Weer wakker. Hm.
pi_132993137
Gotc, is heel normaal babygedrag inderdaad! Je kan ook iets waar jouw geur aan zit bij hem leggen, dat wil ook nog wel helpen :)
pi_132993472
Jullie kletsen echt teveel :)
Ik heb niet eens tijd om elke dag te lezen (probeer het wel :Y ).

Afgelopen 2 weken is het hier een ziekenboeg geweest, buikgriep van peuter(kleuter) overgedragen naar mij. Dan is het wel even aanpoten hoor.

Maar sinds 2 nachten slaapt dex van 00:00 tot ongeveer 06:00 *O* En zit hij hierdoor ook op 5 flessen per dag. Kan ik straks maatje 56 uit zijn kast halen en 62 erin. -O- Mijn hormonen vinden dit helemaal niet leuk.

Is hij vandaag alweer 6 weken O+
Van de week controle gehad bij de gyn, ik stond met 5 min weer buiten.

Kortom, het gaat goed en langzaam aan beginnen we een ritme te vinden en echt te 'wennen'. :)
pi_132993715
Zo, ik doe weer mee :)
Uit het vorige topic herinner ik me vooral alle superleuke foto's! O+ Daar wilde ik eigenlijk uitgebreid op reageren en maar het kwam er niet van.

Loj wat sneu he zo'n hoestend kind. Ik ben ook onder de indruk hoe hard ze dat al kunnen! En stiekem wel heel lief dat ze dan zo plakkerig worden O+ Ik heb er ook eentje hier..

LB Slaapt E nog? Hopelijk haalt ze 't een beetje in! (en jij?)

Animal *O* Stoer!

GotC, draagfoto gewenst :8 Oh! En score! :D Wat een mooie doek, en dat neusje O+

XM, ik krijg het amper voor elkaar om hem slecht aan te trekken, dus misschien stel je teveel eisen? Je kleine kan zichzelf nu toch best goed overeind houden? Als F slaapt zakt hij ook als een puddinkje weg in de zak, als hij wakker is houdt hij mij vast als een koalabeer O+ Ik heb hem altijd opengeritst want hij kan er dan overheen kijken als hij wakker is en er onder kruipen als hij wil slapen. En de newborninzet is niet meer nodig.
Voor een hele jonge baby snap ik wel dat het lastiger is, het zit dan een stuk losser dan een doek. Ik vond dat juist prettig.
POEP! Jottum, ik hou van het onderwerp. Elke luier is hier een megaverrassing! Tapenade, curry, onverklaarbare spikkels, donkerbruin, water, hard, ALLES komt voorbij. De ene dag vijf, de andere dag één. *O* ;)

L-E liefs voor je jommetje. spr…?

Spirit *O* voor je je slapende I!

Wizzy als jij typt "blabla F blabla" vul ik natuurlijk automatisch de goede naam in :D

ferrari al gewend aan je nagels? :)

Cwen ik krijg ook pijn als ik te lang draag, het hangt ook af van wat ik doe. Als ik gewoon wandel gaat het goed, maar dingen zoals afwassen, net wat gekke houdingen, dat wordt pijnlijk op den duur.
Overigens heb ik F al minimaal vijf keer met zijn hoofd tegen een balk gestoten als ik van de trap af liep, leg ik hem soms iets te onhandig neer en ontspant hij zijn nek zo vroeg dat hij best hard met zijn hoofd neerkomt en laatst had ik zijn beentje beet om zijn sok aan te doen en hij had het niet door, toen zette hij zich af en deed hij een faceplant. Als troost genoeg is dan valt het vast mee ;)

MM ik vind dat altijd extreem lief als ze huilen in hun slaap :@ Maar ook heel zielig natuurlijk!!

Shandaly wat fijn dat ze zo lekker doorslaapt! En jij moet gewoon lekker blijven slapen en langs de huisarts gaan, dat komt goed :*

Coco dreumesmama! *O* Wat een superfotocollage, heel erg Saar inderdaad! En ook een mooie afwisseling van lieve meisjes en stoere tomboyfoto's :) Gefeliciteerd nog!

Mineola wat een slim idee van het aankleedkussen! GotC, voedingskussen lijkt me enger ivm verstikking enzo..

Olf, slaapt ze alweer? Jammer dat F er niet is vandaag anders kwam hij wel even billenkoek geven. ;)

Ymme, 6 weken alweer O+ En wacht maar. Die maten vliegen er doorheen!
  donderdag 7 november 2013 @ 09:41:23 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132993812
Jezus Suiker!! _O_

Mag ik +1 doen? :+
pi_132993827
MEGAPOST SUIKER! Doe er dan ook meteen even een F-foto bij voor de volledigheid ;)

Aankleedkussen werd ze hier juist zo zweterig van omdat het plasticachtig materiaal is. Voor even wel prima maar niet urenlang 's nachts. Maar je hebt van die hardere voedingskussens ook he, en als je daar dan een aankleedkussenhoes om doet strak kan baby er niet in zakken. Maar zelf maar even rommelen wat je het handigst vindt Gotc.
  donderdag 7 november 2013 @ 09:46:56 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132993940
Oh en wat een geweldige opsomming van 'slechte moeder-dingen' O+

Iedereen gaat zn kind vroeger of later een keertje pijn doen, volledig onbedoeld! Voelt vreselijk, maar daardoor ben je echt geen slechte moeder.

:* voor alle slechte nachten!
Hier was ie tegen de verwachtingen in wel ok. Ik lag wegens koppijn om 9u al in bed, E had een gat in de avond geslapen dus was nog wakker. Mijn vriend heeft haar bij me gelegd en toen is ze weer in slaap gevallen tot 4:45.
Nu is ze op het dagverblijf en heb ik me weer eens ziekgemeld... hopelijk helpt de paracetamol + koffie tegen die verrotte koppijn.

Ohja, Omen; ik ben inderdaad redelijk druk (niet vergeleken bij sommige supermoms hier) dus lees meestal bij op mn telefoon met E aan de borst, en dat is niet altijd meer zo lang.
  donderdag 7 november 2013 @ 09:48:35 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132993983
Ohja, bij een hopelijk volgende baby hebben we hopelijk een groter bed. Ik vind 1.40 niet echt relaxed met een baby ertussen. Dat doen we nu 's ochtends wel, maar dan ligt E dus stijf tegen mij aan, lekker te zweten O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')