Zo, ik doe weer mee

Uit het vorige topic herinner ik me vooral alle superleuke foto's!

Daar wilde ik eigenlijk uitgebreid op reageren en maar het kwam er niet van.
Loj wat sneu he zo'n hoestend kind. Ik ben ook onder de indruk hoe hard ze dat al kunnen! En stiekem wel heel lief dat ze dan zo plakkerig worden

Ik heb er ook eentje hier..
LB Slaapt E nog? Hopelijk haalt ze 't een beetje in! (en jij?)
Animal

Stoer!
GotC, draagfoto gewenst :8 Oh! En score!

Wat een mooie doek, en dat neusje

XM, ik krijg het amper voor elkaar om hem slecht aan te trekken, dus misschien stel je teveel eisen? Je kleine kan zichzelf nu toch best goed overeind houden? Als F slaapt zakt hij ook als een puddinkje weg in de zak, als hij wakker is houdt hij mij vast als een koalabeer

Ik heb hem altijd opengeritst want hij kan er dan overheen kijken als hij wakker is en er onder kruipen als hij wil slapen. En de newborninzet is niet meer nodig.
Voor een hele jonge baby snap ik wel dat het lastiger is, het zit dan een stuk losser dan een doek. Ik vond dat juist prettig.
POEP! Jottum, ik hou van het onderwerp. Elke luier is hier een megaverrassing! Tapenade, curry, onverklaarbare spikkels, donkerbruin, water, hard, ALLES komt voorbij. De ene dag vijf, de andere dag één.

L-E liefs voor je jommetje. spr…?
Spirit

voor je je slapende I!
Wizzy als jij typt "blabla F blabla" vul ik natuurlijk automatisch de goede naam in

ferrari al gewend aan je nagels?

Cwen ik krijg ook pijn als ik te lang draag, het hangt ook af van wat ik doe. Als ik gewoon wandel gaat het goed, maar dingen zoals afwassen, net wat gekke houdingen, dat wordt pijnlijk op den duur.
Overigens heb ik F al minimaal vijf keer met zijn hoofd tegen een balk gestoten als ik van de trap af liep, leg ik hem soms iets te onhandig neer en ontspant hij zijn nek zo vroeg dat hij best hard met zijn hoofd neerkomt en laatst had ik zijn beentje beet om zijn sok aan te doen en hij had het niet door, toen zette hij zich af en deed hij een faceplant. Als troost genoeg is dan valt het vast mee

MM ik vind dat altijd extreem lief als ze huilen in hun slaap

Maar ook heel zielig natuurlijk!!
Shandaly wat fijn dat ze zo lekker doorslaapt! En jij moet gewoon lekker blijven slapen en langs de huisarts gaan, dat komt goed

Coco dreumesmama!

Wat een superfotocollage, heel erg Saar inderdaad! En ook een mooie afwisseling van lieve meisjes en stoere tomboyfoto's

Gefeliciteerd nog!
Mineola wat een slim idee van het aankleedkussen! GotC, voedingskussen lijkt me enger ivm verstikking enzo..
Olf, slaapt ze alweer? Jammer dat F er niet is vandaag anders kwam hij wel even billenkoek geven.

Ymme, 6 weken alweer

En wacht maar. Die maten vliegen er doorheen!