Dit vind ik een confronterende vraag.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:14 schreef jitzzzze het volgende:
Zo dwazen, nog wat spannends meegemaakt?
Dat magquote:Op woensdag 6 november 2013 19:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dit vind ik een confronterende vraag.
Naar de kapper geweestquote:Op woensdag 6 november 2013 19:14 schreef jitzzzze het volgende:
Zo dwazen, nog wat spannends meegemaakt?
Wat een wereldnieuwsquote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-eerste-tweet.dhtml
Stop de persen.
twitteren natuurlijk, wat dacht je dan einsteinquote:Op woensdag 6 november 2013 20:24 schreef Aapsoldaat het volgende:
Wat mot een knol nou weer met een twitter account?
Volgen natuurlijk, knuppel.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
twitteren natuurlijk, wat dacht je dan einstein
Heeft de Partij van de Windvanen inmiddels al iets van een standpunt ingenomen?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:28 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ik zit trouwens het debat/ overleg over Defensie te volgen. Vredesverliezen van de JSF, komt erop neer, dat zien we dan wel weer of het wel of niet kan. Iets met een Apache die is neergestort, F16's die zijn neergestort en Bushmasters die zijn opgeblazen.Zeg dan gelijk dat dat apparaat toch niet vervangen gaat worden zodra dat ding de grond raakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |