abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133029948
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:46 schreef ElSangreNaranja het volgende:
Hallo,

Kort achtergrond verhaaltje om het allemaal in perspectief te zetten; ben een kerel van begin 30. Mijn instelling in het leven is eigenlijk...
Je verhaal komt mij zeker bekend voor en ik adviseer je dringend even naar de huisarts te gaan.
Het lijkt namelijk op overspannenheid/depressiviteit en dat moet je niet al te licht opvatten.
Ik ken namelijk kennissen die hier heel ziek door geworden zijn te denken aan hersentumor als het fysiek wordt of chronische fobie angsten als het geestelijk wordt.

Als je er op tijd bij bent en dat ben je, dan kan de huisarts je naar de juiste wegen leiden. Ik raad aan om zo eerlijk mogelijk tegen hem te zijn. Het is voor je eigen belang.
pi_133033309
Ja hoor, ik heb het ook. Al heb ik juist gevoelens van verwondering wanneer ik nadenk over ons en de wereld. Maar wat betreft de emoties, ik verwelkom ze juist, want het is prachtig om die te kunnen voelen. Ook die van treurigheid, woede en jaloezie.

Van het weekend nog een traantje gepinkt om een mug die ik sloeg omdat ie in m'n gezicht vloog. Later zag ik 'm met een gebroken pootje kruipen, waar ik verdrietig van werd. Zelf stond ik er ook van te kijken.
Hetzelfde gisteren met een vlieg, die ik tegen de grond sloeg en dood trapte. Knoop in m'n maag.

Maar heb je het vaker, ook bij dingen die mooi kunnen zijn, zoals het voorbeeld uit je OP, dan is het misschien handig om op zoek te gaan naar de bron van die treurige kronkel. Misschien heb je toch een trauma meegemaakt ergens die je onder het tapijt hebt geveegd.
pi_133042038
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:08 schreef kristalhelder het volgende:
Dit is wel heel erg triest :')
nee, jouw reactie is triest
pi_133051905
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Hallmark het volgende:

[..]

TS zit in een fase dat ie snel huilt. Maar omdat de hele wereld mannen afschildert als robots die nooit huilen en altijd alles onder controle hebben, denkt TS, fuuuuuck ben ik een wijf?

Nee TS, je bent geen wijf.
Het is natuurlijk wel zo dat mannen altijd alles onder controle hebben
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:44:54 #30
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_133052711
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef Prego het volgende:

[..]

nee, jouw reactie is triest
Waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo