Kost bij ons gelukkig niet veel tijd om eieren te checken. Maar wordt altijd wel even goed gechecked.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:35 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Precies, ik vertrouw niemand wat dat betreft.. Eieren is bij ons ook altijd lastig en kost gewoon veel tijd om alles goed te controleren.
Herkenbaar, al snap ik nog steeds niet hoe je dat voor elkaar krijgt.. Het gebeurt nog wel eens dat ze bij de boter een datum van de volgende maand erin zetten, en dan bij de sappen vrolijk verder gaan zonder de maand terug te zetten.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:56 schreef einschtein het volgende:
Daarna dus eieren, maar ze had de datum niet terug gezet naar 2013. En de waarschuwing dat de datum na x dagen in de toekomst lag had ze gewoon maar doorgeklikt.
Dit soort fouten kunnen softwarematig worden opgelost. Wanneer eieren in codeboek gezet met maanden+3, dan moet er gewoon een waarschuwing komen dat dit niet geaccepteerd mag worden.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Herkenbaar, al snap ik nog steeds niet hoe je dat voor elkaar krijgt.. Het gebeurt nog wel eens dat ze bij de boter een datum van de volgende maand erin zetten, en dan bij de sappen vrolijk verder gaan zonder de maand terug te zetten.
Je krijgt ook een waarschuwing op je scherm, maar schijnbaar gaat er bij sommigen dan nog steeds geen lampje branden dat de eieren wel erg lang houdbaar zijn....quote:Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef Fivel het volgende:
Dit soort fouten kunnen softwarematig worden opgelost. Wanneer eieren in codeboek gezet met maanden+3, dan moet er gewoon een waarschuwing komen dat dit niet geaccepteerd mag worden.
Klopt, maar de verbetering die Fivel geeft zal betekenen dat het gewoon helemaal niet mogelijk is in plaats van een simpele waarschuwing.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:44 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Je krijgt ook een waarschuwing op je scherm, maar schijnbaar gaat er bij sommigen dan nog steeds geen lampje branden dat de eieren wel erg lang houdbaar zijn....
Alleen al een mogelijkheid om te zien wanneer de datum voor het laatst is gewijzigd zou al een verbetering zijn trouwens.
Tijdje terug dit idee op iCafe gezet, nog geen reactie van HK. Jaar geleden ook op SSC gesteld, "stond op de wensenlijst". Oftewel er zit geen vooruitgang in.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef einschtein het volgende:
[..]
Klopt, maar de verbetering die Fivel geeft zal betekenen dat het gewoon helemaal niet mogelijk is in plaats van een simpele waarschuwing.
Je kan momenteel alleen zien wat de datum in het CB is, van het artikel. Het zou top zijn wanneer je de naam+datum zou kunnen zien van wie hem heeft ingevoerd.
Ja, maar mensen die dat nog niet snappen na zo'n waarschuwing op je scherm moet je geen codeboeken laten lopen, maar chef emballageband maken, of dweilmachinist oid..quote:Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef einschtein het volgende:
Klopt, maar de verbetering die Fivel geeft zal betekenen dat het gewoon helemaal niet mogelijk is in plaats van een simpele waarschuwing.
De madame die de eieren had ingevoerd was ook heel snel weer van de codeboek af. Ze liep dan dus 5 dagen per week codeboek, de artikelen die ze niet konden sloeg ze ook maar gewoon over. Als iemand anders de volgende dag nou codeboek zou lopen: okay. Maar als ze zelf de hele week, exclusief het weekend, CB loopt dan helpt het dus voor geen meter en stapelt het alleen maar op.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:00 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ja, maar mensen die dat nog niet snappen na zo'n waarschuwing op je scherm moet je geen codeboeken laten lopen, maar chef emballageband maken, of dweilmachinist oid..
Een foutje is snel gemaakt hoor. Zeker als je elke dag het codeboek loopt, dan wordt het een soort van automatisme en dan klik je de waarschuwing gewoon door zonder erover na te denken.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:00 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ja, maar mensen die dat nog niet snappen na zo'n waarschuwing op je scherm moet je geen codeboeken laten lopen, maar chef emballageband maken, of dweilmachinist oid..
Het is altijd mooi als de vakkenvullers met die dweilmachine aan de gang gaan. Eén groot drama is dat altijd. Niet snappen hoe dat ding werkt, een grote plas met water achterlatend, machine niet schoonmaken etc etc.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een foutje is snel gemaakt hoor. Zeker als je elke dag het codeboek loopt, dan wordt het een soort van automatisme en dan klik je de waarschuwing gewoon door zonder erover na te denken.
Maar degene die met de Ferrari door de winkel mag rijden, noemen jullie de dweilmachinist begrijp ik?
Op zaterdagavond een paar liter melk opdweilen en dan dat ding niet leeggooien. Kadootje voor de mensen op maandagmorgen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Het is altijd mooi als de vakkenvullers met die dweilmachine aan de gang gaan. Eén groot drama is dat altijd. Niet snappen hoe dat ding werkt, een grote plas met water achterlatend, machine niet schoonmaken etc etc.
Laatst vroeg ik nog aan iemand die het schoonmaakapparaat pakte van 'weet je hoe hij werkt?'. Volmondig zegt hij ja en even later was het een zwembadquote:Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Het is altijd mooi als de vakkenvullers met die dweilmachine aan de gang gaan. Eén groot drama is dat altijd. Niet snappen hoe dat ding werkt, een grote plas met water achterlatend, machine niet schoonmaken etc etc.
Lijkt mij niet echt lastig om te realiseren. Gewoon 2 velden toevoegen aan de fvos artikelinfo tabel en zorgen dat de handterminal dit invult en natuurlijk even een kleine aanpassing in het fvos codeboekscherm om de naam en datum van invul te tonen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef Fivel het volgende:
[..]
Tijdje terug dit idee op iCafe gezet, nog geen reactie van HK. Jaar geleden ook op SSC gesteld, "stond op de wensenlijst". Oftewel er zit geen vooruitgang in.
Ik zeg altijd gewoon netjes "Doe jij maar, ik weet nogsteeds niet hoe dat ding werkt" Gewoon op iemand anders afschuivenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Laatst vroeg ik nog aan iemand die het schoonmaakapparaat pakte van 'weet je hoe hij werkt?'. Volmondig zegt hij ja en even later was het een zwembad
Ja dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt lastig om te realiseren. Gewoon 2 velden toevoegen aan de fvos artikelinfo tabel en zorgen dat de handterminal dit invult en natuurlijk even een kleine aanpassing in het fvos codeboekscherm om de naam en datum van invul te tonen.
Ik vind overigens dat er te weinig aan nieuwe features wordt gewerkt en ik denk eigenlijk dat de meeste 'IT tijd' naar het oplossen van problemen gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef Fivel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook.
Er schijnt een nieuwe site te komen voor Allerhande wat draait op de nieuwste systemen. Wanneer dit succesvol blijkt te zijn, wordt het verder ontwikkeld binnen Ahold. Gebruik 206903 achteraan url binnen HK gedeelte.Leg het me uit, 'G.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De site voor actieschetsen, verander laatste getallen in de URL in de getallen die in mijn post heb neergezet.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef Fivel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook.
Er schijnt een nieuwe site te komen voor Allerhande wat draait op de nieuwste systemen. Wanneer dit succesvol blijkt te zijn, wordt het verder ontwikkeld binnen Ahold. Gebruik 206903 achteraan url binnen HK gedeelte.Ik dacht dat de url iets was van http://allerhande-v2.ah.nl/?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ging me om artikel met uitleg over de nieuwe website.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht dat de url iets was van http://allerhande-v2.ah.nl/?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2013 20:37:00 ]
Werkt hier niet, volgens het artikel werkt het ook alleen maar op het Kantoor Ahold Zaandam (Het "KAZ"quote:Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht dat de url iets was van http://allerhande-v2.ah.nl/?
De Zamboni chauffeuren hebben geen bijnaam hoor, maar ik stond laatst tijdens het lossen met een collega te ouwehoeren over de nieuwe TL kleding en toen werden er wat nieuwe functies verzonnen om op de kleding te zetten.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een foutje is snel gemaakt hoor. Zeker als je elke dag het codeboek loopt, dan wordt het een soort van automatisme en dan klik je de waarschuwing gewoon door zonder erover na te denken.
Maar degene die met de Ferrari door de winkel mag rijden, noemen jullie de dweilmachinist begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |