Dat zou maar zo kunnen, al heb ik geen idee wat jullie omzet is natuurlijk. De echt grote klappers zijn voor ons echter de vrijdag en zaterdag.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:30 schreef exelletor het volgende:
[..]
Iets met XL en paradepaardjes van AH zijn. Ik denk dat jullie omzet op maandag/dinsdag hoger is dan dat wij in een week draaien.
Daarom zei ik ook maandag en dinsdag, denk dat jullie met vrijdag of zaterdag zelfs overtreffen, dus dat heeft geen zin.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef Ferry_76 het volgende:
Dat zou maar zo kunnen, al heb ik geen idee wat jullie omzet is natuurlijk. De echt grote klappers zijn voor ons echter de vrijdag en zaterdag.
Klopt.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:45 schreef GelePiet het volgende:
Was route 99 niet vorig jaar "Route 99, 99 aanbiedingen voor 99cent"?
Klopt, nu zijn het "Veel aanbiedingen voor 99 cent."quote:Op woensdag 6 november 2013 19:45 schreef GelePiet het volgende:
Was route 99 niet vorig jaar "Route 99, 99 aanbiedingen voor 99cent"?
Zou die witte reus eindelijk TUS zijn....quote:Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Minder/gewijzigd geleverd
795667 1 Witte reus powder 1x90sc 10
![]()
Die verkade krijgen we trouwens ook niet binnen.
Ik heb nog voldoende ik had dan ook al zaterdag 100 colli besteld en maandag nog 50quote:Op woensdag 6 november 2013 14:53 schreef mujentas het volgende:
Van de Droste Pastilles wordt vandaag maar 1 collo van elk uitgeleverd zie ik. We hebben al zoveel klanten teleur moeten stellen omdat ze al sinds maandag op zijn
Albert lag ook helemaal plat.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef joey_k het volgende:
Tsss, en internet ligt er weer eens uit...
Zelfs ah.nl of google is niet op te vragen. Toevallig kwam er een medewerker van DCO boodschappen doen en hij vertelde al dat het dc ook met een grote computerstoring te maken heeft
Alles werkt weer. Voor nu.quote:Procesincident netwerkstoring (2)
Update 18.30 uur: alle systemen werken weer naar behoren en zijn stabiel. De gevolgen voor winkels beperken zich tot dat sommige winkels tot maximaal 1,5 uur later dan gepland hun levering ontvangen.
Deze winkels worden op de gebruikelijke wijze geïnformeerd over de vertraging.
Dit is het laatste bericht over dit incident.
Afzender: Coördinator Procesincidententeam
Is dat een franchiser?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:40 schreef Questionmarks het volgende:
Volgende week zaterdag bij AH Wolvega als padhoofd. Ga wel even foto's maken, wordt mooie winkel.
Jullie hebben internet? Wat een luxequote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef joey_k het volgende:
Tsss, en internet ligt er weer eens uit...
Zelfs ah.nl of google is niet op te vragen. Toevallig kwam er een medewerker van DCO boodschappen doen en hij vertelde al dat het dc ook met een grote computerstoring te maken heeft
Hoeveel C1000 filialen worden omgebouwd tot AH?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:52 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag is hier in de regio een nieuw filiaal geopend: Albert Heijn Millingen aan de Rijn (franchise). Voorheen was dit een C1000. Ben er nog niet geweest, maar het schijnt een mooie winkel geworden te zijn.
http://www.distrifood.nl/(...)t-bekend-DIS142741W/quote:Op woensdag 6 november 2013 21:54 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoeveel C1000 filialen worden omgebouwd tot AH?
Is dat die in dat winkelcentrum?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:01 schreef exelletor het volgende:
Hier is paar weken terug een grote filiaal bijgekomen(verbouwd vanuit een kleine appie), die lekker ons omzet aan het afsnoepen is. 1650 Pijnacker.En als klap op de vuurpijl zijn ze derde geworden bij de Delikaas wedstrijd...
Nope, 1388 is een half jaartje terug verbouwd en heeft ons omzet ook gekost.quote:
1605 staat niet op ah.nl?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nope, 1388 is een half jaartje terug verbouwd en heeft ons omzet ook gekost.Bij 1605 komt ook een winkelcentrum(of die is er al), maar daar zijn ze een heel nieuwbouw wijk aan het neerzetten en het duurt nog even totdat die helemaal af is.
Hij staat sinds kort erop, naast tolhek park zit die(hoort ook bij Pijnackerquote:Op woensdag 6 november 2013 22:05 schreef mujentas het volgende:
1605 staat niet op ah.nl?
Waar zit die winkel precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |