Minder/gewijzigd geleverdquote:Op woensdag 6 november 2013 17:19 schreef SteffrisAH het volgende:
Van Color en Witte Reus hebben we dan weer een voorraad die we nooit verkocht krijgen.
In normale modus kun je 5 berichten lezen dacht ik, je kunt ook je cookies wissenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:30 schreef d4v1d het volgende:
Als we het toch over incognito modus hebben. Zo kan je trouwens ook op distrifood onbeperkt lezen zonder te registreren
Met incognito modus worden die cookies niet opgeslagen dus hoef je het ook niet steeds handmatig te wissen.. Incognito modus is iets sneller dusquote:Op woensdag 6 november 2013 17:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
In normale modus kun je 5 berichten lezen dacht ik, je kunt ook je cookies wissen
Bavariaquote:Op woensdag 6 november 2013 17:47 schreef exelletor het volgende:
3x raden wat volgende week in de bonus is:
Dreft, Hak, Omo, Lindemans, schuursponsjes en uiteraard Unox.Lay's Ridged, bavaria en smiths ook voor de zoveelste keer.
Bavaria? Alweer?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:47 schreef exelletor het volgende:
Dreft, Hak, Omo, Lindemans, schuursponsjes en uiteraard Unox.Lay's Ridged, bavaria en smiths ook voor de zoveelste keer.
Oh, wou net zeggen, volgens mij hebben wij nog kratjes staan van de vorige acties.quote:
Verrassend.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:47 schreef exelletor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:31 schreef Halldor het volgende:
Er komt een retourronde telefoons en elektronica, ik ben benieuwd wat ze met die spullen gaan doen...234 artikelen staan op de lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
Gaat in de totale organisatie om miljoenen euro'squote:Op woensdag 6 november 2013 18:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
234 artikelen staan op de lijst
Idem hier plus nog 1 ambilight en misschien nog wat telefoontjesquote:Op woensdag 6 november 2013 18:43 schreef mujentas het volgende:
De enige artikelen uit die lijst die wij hebben zijn die tv en koffiezetapparaat van vorige week. Maar ja, dat is ook nog wel zo'n 2000 euro bij elkaar denk ik.
Geen eentje van verkochtquote:Op woensdag 6 november 2013 18:55 schreef einschtein het volgende:
Yeah, de koffiemachines kunnen ook retour.
Iets van zes ambilights hier.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:43 schreef Schuimpjes het volgende:
Idem hier plus nog 1 ambilight en misschien nog wat telefoontjes
Wat wij nog hebben staan: 2 karren Mona, 1 kar kaas (XL aktie), 1 kar Arla, een halve kar blue band vloeibaar, 2 karren mager rundergehakt, 2 karren shoarma, rolly pannenkoeken en bapao, 2 rolly's panklaar aktie en dat is alleen nog maar de vers. Bij de HB zag ik gisteren bijvoorbeeld nog een volle container met Droste staan. Qua aktie hebben wij voorlopig wel even genoeg!quote:Op woensdag 6 november 2013 17:15 schreef einschtein het volgende:
Werd tijd, want gister waren alle acties van zuivel zo goed als op. Geen AH magere yoghurt, geen Becel-kuipjes, geen Becel vloeibaar en alleen maar die smerige Mona Chipolata.
En de Arla, ja, dat raak je aan de straatstenen niet kwijt natuurlijk.
Jullie zitten goed!quote:Op woensdag 6 november 2013 19:02 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wat wij nog hebben staan: 2 karren Mona, 1 kar kaas (XL aktie), 1 kar Arla, een halve kar blue band vloeibaar, 2 karren mager rundergehakt, 2 karren shoarma, rolly pannenkoeken en bapao, 2 rolly's panklaar aktie en dat is alleen nog maar de vers. Bij de HB zag ik gisteren bijvoorbeeld nog een volle container met Droste staan. Qua aktie hebben wij voorlopig wel even genoeg!
Voorlopig wel, en met de jurering voor de SvhJ op vrijdag en zaterdag is dat ook wel nodig.quote:
Iets met XL en paradepaardjes van AH zijn. Ik denk dat jullie omzet op maandag/dinsdag hoger is dan dat wij in een week draaien.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:02 schreef Ferry_76 het volgende:
Wat wij nog hebben staan: 2 karren Mona, 1 kar kaas (XL aktie), 1 kar Arla, een halve kar blue band vloeibaar, 2 karren mager rundergehakt, 2 karren shoarma, rolly pannenkoeken en bapao, 2 rolly's panklaar aktie en dat is alleen nog maar de vers. Bij de HB zag ik gisteren bijvoorbeeld nog een volle container met Droste staan. Qua aktie hebben wij voorlopig wel even genoeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |