Thailand is wel een heel vet landquote:Op donderdag 7 november 2013 21:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nog nooit geweest en heb ook geen plannen om naar Bangkok te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Thailand is wel een heel vet land
Mwah, heb niet zoveel met Azië. Wel mooie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
[..]
Vet landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een armoe.
Nou als ik op vakantie ben slaap ik graag in een comfortabel hotel, niet in een rieten hutje met een lek dak.quote:
Overal waar ik heb geslapen was het prima te doen. echt.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nou als ik op vakantie ben slaap ik graag in een comfortabel hotel, niet in een rieten hutje met een lek dak.
[..]
"Sportvissen" in Thailand zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was er laatst niet in Bangkok zo'n SBS programma gemaakt. Over wisseltrucs met geld en corrupte politie enzo? Presentator was die assistent van Peter R. de Vriesquote:
Stukjes brood naar vissen gooien. Meer nietquote:Op donderdag 7 november 2013 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Sportvissen" in Thailand zeker?
Politie is wle heel corrupt ja zei een taxichauffeur.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Was er laatst niet in Bangkok zo'n SBS programma gemaakt. Over wisseltrucs met geld en corrupte politie enzo? Presentator was die assistent van Peter R. de Vries
De taxichauffeur zal ook wel corrupt zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 21:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Politie is wle heel corrupt ja zei een taxichauffeur.
Politie houd je aan, eist geld.. Ben je het er niet mee eens kan je bezwaar maken bij het politiebureau 10 KM verderop. Maar nee, je mag je auto niet meenemen.. Je mag gaan lopen.
Die deelt mee in de boete opbrengstenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De taxichauffeur zal ook wel corrupt zijn
Je moet opletten dat ze de meter aanzetten. Dan kan er niet heel veel meer fout gaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De taxichauffeur zal ook wel corrupt zijn
Het is de cultuur daar hè, net als fooi geven ingeburgerd is in Amerika.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die deelt mee in de boete opbrengsten
Na, ik ga liever richting het Westen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je moet opletten dat ze de meter aanzetten. Dan kan er niet heel veel meer fout gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was gebouwd aan de rand van een rivier, huisjes waren met palen in het water. Was echt geweldigEn het matras lag lekkerder dan van een hotel in het westen
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2013 21:27:45 ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:28 schreef mujentas het volgende:
Pas je wel op, voor je weet weet stort de boel in elkaar, val je in het water en sterf je een verschrikkelijke verdrinkingsdood.
Wel omgebouwde mannen gezienquote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Schuimpjes het volgende:
d4v1d, ben je ook naar thaise massagesalon geweest ?
Dat is al een reden om dat land te mijden. Net als al die vieze dikke Europeanen die daar rondlopen.quote:
Die komen daar voor maar één ding en dat is niet de cultuurquote:Op donderdag 7 november 2013 21:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is al een reden om dat land te mijden. Net als al die vieze dikke Europeanen die daar rondlopen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die komen daar voor maar één ding en dat is niet de cultuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |