Die ken ik alleen omdat ze hier op een kut plek staan. Staat een tafel (impulstafel heten die dingen toch) tegenover. Je moet je in een ruimte van 20-30 cm wurmen om erbij te kunnenquote:
Ik had van de week nog zo'n fles excellent sinaasappelsap met danio en een stoommaaltijdquote:Op donderdag 7 november 2013 21:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Als ik op het werk eet, dan is het meestal toch 's avonds betaald door ah.
Die nieuwe spicy asian chicken is lekker!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:09 schreef mujentas het volgende:
Ik had van de week nog zo'n fles excellent sinaasappelsap met danio en een stoommaaltijd
Wat je zelf moest betalen? Of is jouw sm zo vriendelijk om avondmaal te vergoeden?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik had van de week nog zo'n fles excellent sinaasappelsap met danio en een stoommaaltijd
De SM vergoedt helemaal niets hoor, de ondernemer betaaltquote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef Fivel het volgende:
[..]
Wat je zelf moest betalen? Of is jouw sm zo vriendelijk om avondmaal te vergoeden?
Die is inderdaad wel lekker! Vond hem laatst wel iets te spicy.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Die nieuwe spicy asian chicken is lekker!
Goh, van de franchisers die ik ken moeten de medewerkers zelf avondmaal betalen...quote:Op donderdag 7 november 2013 21:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
De SM vergoedt helemaal niets hoor, de ondernemer betaalt
Die hebben wij niet, als ik er aan denk zal ik deze een keer bestellen voor de volgende keer dat ik moet etenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel lekker! Vond hem laatst wel iets te spicy.
Kip Tandoori
Er zijn nu ook oosterse salades van Albert Heijn Excellent. Erg lekker maar wel overpriced.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die hebben wij niet, als ik er aan denk zal ik deze een keer bestellen voor de volgende keer dat ik moet eten
Behoort een avondmaal tot de arbeidsvoorwaarden? Volgens mij niet toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:12 schreef Fivel het volgende:
[..]
Goh, van de franchisers die ik ken moeten de medewerkers zelf avondmaal betalen...
Dat is apart, want die vallen toch echt onder dezelfde CAO.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:12 schreef Fivel het volgende:
[..]
Goh, van de franchisers die ik ken moeten de medewerkers zelf avondmaal betalen...
"te spicy"quote:Op donderdag 7 november 2013 21:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel lekker! Vond hem laatst wel iets te spicy.
Kip Tandoori
En te klein voor een avondmaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er zijn nu ook oosterse salades van Albert Heijn. Erg lekker maar wel overpriced.
Vreemd, van de mensen die ik ken die bij een franchiser werken moet iedereen zijn/haar eigen maaltijd betalen.. Zal wel even tegen ze zeggenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is apart, want die vallen toch echt onder dezelfde CAO.
Met die gozer uit het vorige topic hebben we vastgesteld dat een bepaalde ondernemer zijn werknemers niet bij hemzelf in dienst neemt en dat ze zodoende niet onder de levensmiddelen cao vallenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is apart, want die vallen toch echt onder dezelfde CAO.
Mag je pas over klagen als je een maaltijd in thailand krijgt. In bangkok is het redelijk toeristisch en zetten ze er nog netjes "spicy" bij.. Buiten bangkok word je er niet blij vanquote:
Die ja, hij moest maar uit de kraan lurken van zijn ondernemerquote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef Schuimpjes het volgende:
Er was toch ook iemand in dit topic (Kapsalonzondersla volgens mij) die wel het eten vergoed kreeg maar tijdens de dinerpauze wel gewoon water moest drinken
Nog nooit geweest en heb ook geen plannen om naar Bangkok te gaanquote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mag je pas over klagen als je een maaltijd in thailand krijgt. In bangkok is het redelijk toeristisch en zetten ze er nog netjes "spicy" bij.. Buiten bangkok word je er niet blij van
Niet te vreten die dingen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:13 schreef Schuimpjes het volgende:
Er zijn nu ook oosterse salades van Albert Heijn Excellent. Erg lekker maar wel overpriced.
Maar de persoon die jij net aanhaalde was GelePietquote:Op donderdag 7 november 2013 21:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die ja, hij moest maar uit de kraan lurken van zijn ondernemer
Ik vond die garnalen met lemongrass wel lekker.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Niet te vreten die dingen.
Ervaring van mij, mijn collega, een tl en een ASM.
Jepquote:Op donderdag 7 november 2013 21:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar de persoon die jij net aanhaalde was GelePiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |