Ik behoor niet tot de doelgroep.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zo duur is een frikandelbroodje niet
Wat lunch jij dan meestal?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de doelgroep.
"Jongens, zijn dit afboekingen?"quote:Op donderdag 7 november 2013 20:55 schreef Fivel het volgende:
[..]
Heb het bij ons in de koelcel zien staan, verder niet naar gekeken.
Pistoletjes met filet american of saskische leverworst. Soms koop ik wel eens een grillworstje met broodjes.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef einschtein het volgende:
"Jongens, zijn dit afboekingen?"
"Niemand?"
"Okee! *bij afboekingen ingooit*"
Hahahah, mooiquote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
"Jongens, zijn dit afboekingen?"
"Niemand?"
"Okee! *bij afboekingen ingooit*"
vifit/optimelquote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Pistoletjes met filet american of saskische leverworst. Soms koop ik wel eens een grillworstje met broodjes.
En dan 0,5lit vifit of melk.
Waarom is dat een probleem. Drink sowieso altijd 's middags tijdens de lunch een glas melk..quote:
Wij hebben ook een iemand in de winkel die dat doen. Een op de honderd medewerkers.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:03 schreef Schuimpjes het volgende:
Waarom is dat een probleem. Drink sowieso altijd 's middags tijdens de lunch een glas melk..
Bij ons drinken er wel meer melk in de pauze.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hebben ook een iemand in de winkel die dat doen. Een op de honderd medewerkers.
Ik heb misschien weleens verkeerde dingen bij de afboekingen/container gegooid, maar zaterdag was ik niet betrokken bij de vers levering en heb ik dat zakje ook niet aangeraakt hehe.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef einschtein het volgende:
Jij hebt dat eens gedaan, niet waar?
Ook wel eens gedaan ja. Maar zovaak eet ik niet op werkquote:
Een sapje moet je ook drinkenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan ja. Maar zovaak eet ik niet op werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |