abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2013 @ 14:37:32 #1
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_132961733

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Einschtein - Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - ASM - Amsterdam/Hilversum e.o.
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopklaar (In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2013.

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.

Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 6 november 2013 @ 14:38:13 #2
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_132961756
Correctie voor de TT waar route 99 WEER bezig is.
BAM dit is 3KB
  woensdag 6 november 2013 @ 14:42:10 #3
378682 JohnBercow
pi_132961902
Nee, want we zijn al een paar dagen bezig. Dus nog steeds. Vind het namelijk na 2 dagen wel weer genoeg geweest :X
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132962250
Van de Droste Pastilles wordt vandaag maar 1 collo van elk uitgeleverd zie ik. We hebben al zoveel klanten teleur moeten stellen omdat ze al sinds maandag op zijn :')

[ Bericht 0% gewijzigd door mujentas op 06-11-2013 15:00:19 ]
  woensdag 6 november 2013 @ 14:57:38 #5
378682 JohnBercow
pi_132962410
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:53 schreef mujentas het volgende:
Van de Droste Pastilles wordt vandaag maar 1 collo van elk uitgeleverd zie ik. We hebben al zoveel klanten teleur moeten stellen omdat ze als sinds maandag op zijn :')
Vakken zijn bij ons al twee dagen leeg en de vorraad klopt :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132962412
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:53 schreef mujentas het volgende:
Van de Droste Pastilles wordt vandaag maar 1 collo van elk uitgeleverd zie ik. We hebben al zoveel klanten teleur moeten stellen omdat ze als sinds maandag op zijn :')
Hier ook al.
Die dingen vliegen echt de winkel uit.
pi_132962492
Ik had voor vandaag 15 colli van elk extra besteld.

Maar met die ene collo moeten we het wel een kwartiertje kunnen redden ofzo :)
  woensdag 6 november 2013 @ 15:00:24 #8
378682 JohnBercow
pi_132962513
Minder/gewijzigd geleverd 97401 8 Pastilles puur 0
Minder/gewijzigd geleverd 97403 8 Pastilles melk 1

Volgens de pakbon krijgen we van beide soort 1 collo geleverd :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132962660
Bij ons lopen ze niet heel erg hard, ze zijn ook waardeloos gepresenteerd. Het is geen assortiment voor ons en ze liggen compleet aan de andere kant van de winkel tov chocola in een stortmand met lonka ernaast/bovenop. Nog geen klanten teleur hoeven stellen daardoor :p
pi_132962665
De prognose van de Iglo vissticks is ook wat hoog ingeschat heb ik het idee, we hebben er zo'n 400 in voorraad en verkopen er ongeveer 15 per dag.
pi_132962822
43 uur werken in 6 dagen (zondag tm vrijdag, 51 uur uitbetaald) ipv 18. Wat een feest, die zieken. Mijn bankrekening is dankbaar...
  woensdag 6 november 2013 @ 15:10:32 #12
378682 JohnBercow
pi_132962865
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:09 schreef bigbass het volgende:
43 uur werken in 6 dagen (zondag tm vrijdag, 51 uur uitbetaald) ipv 18. Wat een feest, die zieken. Mijn bankrekening is dankbaar...
Jammer dat de periode maandag is afgesloten. Nu moet je nog 4,5 week wachten op je centjes :'(
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_132962929
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Jammer dat de periode maandag is afgesloten. Nu moet je nog 4,5 week wachten op je centjes :'(
Tsja, maandag zitten er wel 3 zondag bij, dus ik maak me geen zorgen :p
pi_132966101
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:53 schreef mujentas het volgende:
Van de Droste Pastilles wordt vandaag maar 1 collo van elk uitgeleverd zie ik. We hebben al zoveel klanten teleur moeten stellen omdat ze al sinds maandag op zijn :')
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:57 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Vakken zijn bij ons al twee dagen leeg en de vorraad klopt :')
Hebben wij best veel van binnen gekregen. *O*
  woensdag 6 november 2013 @ 16:26:27 #15
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_132966192
Tsss, en internet ligt er weer eens uit...
Zelfs ah.nl of google is niet op te vragen. Toevallig kwam er een medewerker van DCO boodschappen doen en hij vertelde al dat het dc ook met een grote computerstoring te maken heeft ;(
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
pi_132966672
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:24 schreef einschtein het volgende:

[..]

[..]

Hebben wij best veel van binnen gekregen. *O*
Vandaag van beide 1 colli, gisteren van beide 6 colli. Niet bijster veel dus.
pi_132967884
Droste loopt hier niet al te goed, maar wel redelijk. Vandaag 1 colli van beide, gisteren nog 7 puur en 10 melk. Maandag ook een paar binnen gehad.
pi_132968095
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, met honderd pakken schnitzels(ik zeg maar wat, of iets anders wat niet verkoopt) de week uit. Jeeeej
pi_132968441
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef exelletor het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, met honderd pakken schnitzels(ik zeg maar wat, of iets anders wat niet verkoopt) de week uit. Jeeeej
Werd tijd, want gister waren alle acties van zuivel zo goed als op. Geen AH magere yoghurt, geen Becel-kuipjes, geen Becel vloeibaar en alleen maar die smerige Mona Chipolata. :')

En de Arla, ja, dat raak je aan de straatstenen niet kwijt natuurlijk.
pi_132968596
Becel en Mona was bij ons gisteren om 14:00u al op en onze vers-levering op dinsdag komt pas om 19:30uur. Becel was ook nog niet veel van binnengekomen, dus dat zal vandaag ook alweer snel op zijn geweest.

Van Color en Witte Reus hebben we dan weer een voorraad die we nooit verkocht krijgen.
pi_132968653
Albert Heijn Kwartet (Editie 1.0)
'Heb je de Procesincident Netwerkstoring voor mij?'
'Jazeker!'

*geeft kaart*
*wanneer je de kaart omdraait, zie je het volgende plaatje op de kaart:
SPOILER
pi_132968786
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:20 schreef einschtein het volgende:
'Jazeker!'

*geeft kaart*
SPOILER
_O-
pi_132968958
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:20 schreef einschtein het volgende:
'Jazeker!'

*geeft kaart*
SPOILER
Raar toen ik ging inloggen net zag ik op start pagina inderdaad de titel, maar er waren geen taken beschikbaar bij "Mijn werk". Nu opnieuw ingelogd en hele procesincident is weg.. Ook geen bericht bij "start" op Plaza.
pi_132969020
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:26 schreef Fivel het volgende:

[..]

Raar toen ik ging inloggen net zag ik op start pagina inderdaad de titel, maar er waren geen taken beschikbaar bij "Mijn werk". Nu opnieuw ingelogd en hele procesincident is weg.. Ook geen bericht bij "start" op Plaza.
Kapot. :')
pi_132969035
Wanneer worden die IT'ers nou eens ontslagen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')