Klinkt leuk, plaats je een foto in het creatieve uitspattingen topic als 'ie af is?quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:59 schreef martine1984 het volgende:
Heb net een ledikant dekentje gemaakt en heb nu last van afkick verschijnselendus nu een kleiner project, ik ga een hoes maken voor de maxicosi. Staat op de site van de ouders van nu. Ga straks dus maar ff zpagettie halen.
Jee voor jou en mij!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:55 schreef Burdie het volgende:
Limone staat bovenaan.
Jompeltje voor mezelf, vandaag nog 100 dagen te gaan.
Dekentje staat er op.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klinkt leuk, plaats je een foto in het creatieve uitspattingen topic als 'ie af is?
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef Kyara het volgende:
Bla, van harte gefeliciteerd met Floor! Met zo'n naam wordt het vast een leuke meid!
Proficiat met de geboorte van je dochter Floor en geniet er van!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Om 20.07 vanavond is onze dochter Floor geboren![]()
Alles erop en eraan. Ik ben helemaal verliefd
De wekelijkse controle en waarschijnlijk voor een plan van aanpak ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:44 schreef martine1984 het volgende:
Mawaba vervelend dat je bloeddruk stijgt. Goed dat je maandag weer gecontroleerd wordt. Waarom volgende week naar de gynaecoloog?
Gelukkig nog niet echt. Tot nu toe is het echt hypertensie. Zodra er eiwitten zijn of andere klachten dan wel pe ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:07 schreef Soempie het volgende:
Mabawa denken ze aan pre- eclampsie?
Gelukkig nog niet!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:20 schreef Enfermera het volgende:
Mabawa vervelend zegnog geen klachen erbij? Bij je wat hogere bloeddruk?
Oeh, stamppothebben wij hier ook op! (andijvie)
Nou officieel niet, maar wel met 6 weken zwangerschap al dus zeer grote kans dat het er al was. Ben toen direct gestart met medicatie en heb de hele zwangerschap op diezelfde (gelukkig lage) dosering gezeten. Ze gaan nu niet ophogen ofzo, als bd stijgt dan ingrijpen ben ver zat.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:58 schreef Sethiwe het volgende:
Mabawa, jij was voor je zwangerschap al bekend met hypertensie toch? Krijg je er nu ook nog medicatie voor?
Nee dan kan je het beter zelf doen, dat dat je straks alles er weer af moet halen en nogmaals moet behangen. Ik hoop voor je dat het behang meewerkt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sethiwe nee, ik moet het echt zelf doen met manlief, want als ik het aan mijn zusje overlaat komen de banen dwars op de muur denk ik. Behangen is mijn specialty zegmaar. Gelukkig zijn het korte muurtjes, dus als het behang een beetje meewerkt zijn we binnen een paar uurtjes klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |