quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
...en heb al in geen jaren meer cocaïne op.Ja wel diet coke.
Keith Bakker is binnenkort met verlof.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een game verslaafde willen zien. Is verdomde lastig om niet meer te gamen als je bijvoorbeeld voor werk veel op een computer bezig bent.
Of een zware alcoholist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef SEMTEX het volgende:
Nu nog een heroineverslaafde, dat lijkt me pas kut
Dank je.quote:
dan ben je op tijd gestopt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dank je.Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik ook niet ontzettend verslaafd was maar ik snap wel hoe moeilijk het is om ermee te kappen.
Dan was je mooi op tijdquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dank je.Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik ook niet ontzettend verslaafd was maar ik snap wel hoe moeilijk het is om ermee te kappen.
Geen vrouwelijke bescheidenheid hè. Neem gewoon de complimentjes in ontvangst.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Er zijn zo veel mensen die coke gebruiken, meer gaan gebruiken, inzien dat ze een probleem hebben en dan zelfstandig kunnen stoppen. Het probleem is de groep mensen die dat zelf niet lukt. Na meerdere mislukte stoppogingen is een langdurige behandeling in het buitenland met daarna het langdurig bezoeken van praatgroepen de behandeling die meestal het beste resultaat heeft. Die praatgroepen zijn daarbij heel belangrijk, het moeilijkste deel van het proces is immers wanneer je weer thuis in je eigen omgeving bent. Het regelmatig bezoeken van praatgroepen is dan echt essentieel, en heeft als voordeel dat je je eigen netwerk minder belast met je verslaving.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
er zijn mensen die het op hun eigen manier redden. Praatgroepen zijn niet voor iedereen veilig genoeg zich bloot te geven
Ben ik nooit goed in geweest.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Geen vrouwelijke bescheidenheid hè. Neem gewoon de complimentjes in ontvangst.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ben ik nooit goed in geweest.Maar idd mooi op tijd gestopt, is ook een beetje in staat zijn om je "wilde jaren" achter je te laten.
Heb je wel gelijk ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
Zolang-ie praat als tegen kinderen, blijft het Jimmy
Wat zeg ik.. GHB is misschien nog erger...quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef SEMTEX het volgende:
Nu nog een heroineverslaafde, dat lijkt me pas kut
Paar jaar terug had je zo'n programma op BNN ofzo met verslaafden. Zag je ook hoe zo'n gast eruit ziet wanneer hij onder invloed was van GHB.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat zeg ik.. GHB is misschien nog erger...
Neuh, zit gewoon in de familie.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:33 schreef vencodark het volgende:
Deze vrouw ziet er ook direct als een alcoholiste uit.
Het afkicken is ook een doodeng procesquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Paar jaar terug had je zo'n programma op BNN ofzo met verslaafden. Zag je ook hoe zo'n gast eruit ziet wanneer hij onder invloed was van GHB.
Je lijkt er ineens verstandelijk gehandicapt door. Doodeng spul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |