daar is goedkopere cokequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh Zuid-Afrika, een beetje afwisseling.
Er moet ook plek zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh Zuid-Afrika, een beetje afwisseling.
Ho ho! Met intelligente bril is het 'Jim' Geduld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef SEMTEX het volgende:
Jimmy Geduld praat alsof-ie een sprookjesboek voorleest aan kinderen, beetje vermoeiend.
Haha inderdaad!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef SEMTEX het volgende:
Jimmy Geduld praat alsof-ie een sprookjesboek voorleest aan kinderen, beetje vermoeiend.
Teksten natuurlijk oplepelen kan hij nog steeds niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef SEMTEX het volgende:
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
Deze vent heeft wel meer gunfactor dan de vorige.
centraal station?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat je aan zo veel geld kunt komen überhaupt
vind ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je vorige week ook gekeken?quote:
totdat deze ook zo flipt als ie op schiphol aankomtquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, en bij mij dus niet.quote:
Dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat je aan zo veel geld kunt komen überhaupt
Die man van vorige week zat gewoon al erger in de shit, op het punt waar deze man over twee jaar zou zitten. Bij deze man is zijn verslaving tot nu toe nog niet zo ernstig omdat hij het nog min of meer kon financieren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |