ja dat zat ik me net ook al te bedenkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Gelukkig maar dat ie meedoet anders was het programma afgelopen
daar is goedkopere cokequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh Zuid-Afrika, een beetje afwisseling.
Er moet ook plek zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh Zuid-Afrika, een beetje afwisseling.
Ho ho! Met intelligente bril is het 'Jim' Geduld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef SEMTEX het volgende:
Jimmy Geduld praat alsof-ie een sprookjesboek voorleest aan kinderen, beetje vermoeiend.
Haha inderdaad!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef SEMTEX het volgende:
Jimmy Geduld praat alsof-ie een sprookjesboek voorleest aan kinderen, beetje vermoeiend.
Teksten natuurlijk oplepelen kan hij nog steeds niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef SEMTEX het volgende:
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
Deze vent heeft wel meer gunfactor dan de vorige.
centraal station?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat je aan zo veel geld kunt komen überhaupt
vind ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je vorige week ook gekeken?quote:
totdat deze ook zo flipt als ie op schiphol aankomtquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, en bij mij dus niet.quote:
Dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat je aan zo veel geld kunt komen überhaupt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |