Would you like some fries with that?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom ga je niet naar school? Wat ben je van plan te gaan doen?
Sorry voor de post in de verkeerde sectie. kan ik het verplaatsen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:40 schreef frederik het volgende:
Ten eerste zou dit topic beter in Werk, Geldzaken & Recht passen, ten tweede vraag ik me af of de leerplicht tegenwoordig stopt met 18.
dit dus, gewoon yolo togquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie heeft er school nodig als je swag hebt
Zelf kun je een topic niet verplaatsen, dat kunnen de blauwe mensen alleen. En er is al een blauwe langs geweest die het topic heeft verplaatst voor jequote:Op dinsdag 5 november 2013 18:46 schreef Makii het volgende:
[..]
Sorry voor de post in de verkeerde sectie. kan ik het verplaatsen?
nogmaals mijn excuses voor het posten in de verkeerde sectie.
Als hij druk is met zijn onderneming dan kan dit gewoon gebeuren he.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:11 schreef 314 het volgende:
als je zulke goede cijfers haalt kost het je niet teveel moeite schijnbaar, kom dan ook gewoon opdagen.. da's wel het minste wat je kunt doen. of zoek anders een opleiding boven MBO-niveau waar je wél uitgedaagd wordt
als je echt alle tijd in je bedrijfje wil stoppen, dan stop je met school zodra het kan. waarom dan zoveel wegblijven? maak het gewoon af als het zo'n kleine moeite is, school vult toch geen hele dagen, kun je in de avond mooi aan je bedrijfje werken tot je wel legaal mag stoppen met je opleidingquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:15 schreef erikkll het volgende:
[..]
Als hij druk is met zijn onderneming dan kan dit gewoon gebeuren he.Ik zou het ook wel weten.
smoesje sowieso ja, 3e jaar middelbaar al een bedrijf hebben wat meer tijd kost dan schoolquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:16 schreef erikkll het volgende:
Maargoed: je hebt ook al ruim lessen gemist vóór het starten van je onderneming dus volgens mij gebruik je dat gewoon als smoes voor de leerplichtambtenaar
inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:16 schreef erikkll het volgende:
Maargoed: je hebt ook al ruim lessen gemist vóór het starten van je onderneming dus volgens mij gebruik je dat gewoon als smoes voor de leerplichtambtenaar
..quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:28 schreef rhubarbje het volgende:
En wist je mentor ook dat het de derde keer is dat je met leerplicht in aanraking komt? En dat je tegen een taakstraf aan zit?
Ja dat is heel goed en ik hoop dat je onderneming een groot succes wordt maar jij wil graag eerlijk antwoord op je vraag en dat heb je gekregen. De meeste mensen denken dat je er wél mee in de problemen kunt komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:25 schreef Makii het volgende:
Ik zit in mijn laatste jaar en ga 3 dagen in de week naar stage en 2 dagen in de week naar school. Ik zit elke werkdag tot 5 uur behalve op vrijdag dan begin ik om half 2 en eindig ik om half 5. Ik heb met mijn mentor gesproken en hij zei dat er niet veel aan de hand is aangezien mijn cijfers op orde zijn en ik geen probleem leerling ben (op mijn absentie na dan) De opleiding die ik volg is IBS (international business and management studies) Sprinttraject niveau 4. Dus als alles meezit heb ik mijn startkwalificatie aan het eind van dit jaar samen met mijn diploma. Hierna zal ik volop focussen op mijn onderneming aangezien het zeer goed loopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |