Ambtenaar gespotquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:54 schreef Skv het volgende:
Wat is dit nou weer voor een achterlijke klacht?
Wat is deze. Autist.quote:
Ik geloof er geen zak van dat jij op de uni zit, met je beperkte cognitieve vermogen en gebrekkige grammatica.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:57 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Vent ga jij is enorm gauw een ander belachelijk maken
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:57 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Vent ga jij is enorm gauw een ander belachelijk maken
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:54 schreef Duzzy het volgende:
Je username en dan dit verhaal
tevens: "Ga is met die en die afspreken."
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:59 schreef Pharkus het volgende:
Wees blij dat ze genoeg om je geven om teleurgesteld te zijn. Ik kan slechts misnoegend mijn hoofd schudden en overgaan tot de orde van de dag.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:54 schreef Duzzy het volgende:
Je username en dan dit verhaal
tevens: "Ga is met die en die afspreken."
Dat staat in de algemene voorwaarden als je een account aanmaakt. Die jij blijkbaar niet goed gelezen hebt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:15 schreef regiliopeace het volgende:
Ja hoor, het is weer eens sociaal wenselijk om TS aan te vallen.
Dit, als ik je ouders was zou ik je het huis uit schuiven, verrekte kutkinderen, kunnen niet eens fatsoenlijk elkaar kapotnaaien in hun eigen huisquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:37 schreef Kiid het volgende:
Je vader wilt je moeder keihard in der kont drillen en haar laten gillen van genot, maar dat kan nooit omdat jij altijd thuis zit. Daarom willen ze dat je zaterdag avond een keer niet de autist uit hangt en een frisse neus gaat halen buiten.
Ze hebben gewoon gelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |