ja als je weapons unlocked in SP kan je ze ook in MP gebruiken (m249 FTW)quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:11 schreef Basxt het volgende:
[..]
Netjes!
Ik ben nog maar level 2:/
als ik SP speel, unlock ik dan ook wapens voor multiplayer?
Ahhh! Mooi!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ja als je weapons unlocked in SP kan je ze ook in MP gebruiken (m249 FTW)
Ik ben van mijn crashes af, bovenstaande heeft geholpen bij mij, is volgens mij wel specifiek voor Win 8.1. Virusbeveiliging staat ingeschakeld dus ad-block uit + cfg file moet voldoende zijn.quote:So, I turned off AdBlock in my chrome, and I added the 'cfg' file, and this solved my issue.
I was experiencing the same thing as the original poster, where after a while (maybe 30-45 minutes into a game, or when entering a new game) BF4 would crash and give a 'has-stopped-working' error. The error would repeat when I restarted the game, but I could restart my computer to fix the error (however, it would only fix it temporarilly).
The steps I took to fix it...
1.) turn off any popup blocker in browser
2.) (my anti-virus is already off when I play games, I can't say that has anything to do with it, but it's still recommended to turn it off to game)
3.) add a user.cfg file with just 'GameTime.MaxVariableFps 61' to the install directory of BF4
Goodluck to others with this issue!
Succes als men je base sniped met 40x scopesquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Zorgen dat de tegenstander niet in staat is om te spawnkillen is onderdeel van het spelletje.
Cordon aanleggen rond een base is zo gepiept en enige optie is terugsniper met een handjevol om een golf aan assaults door te kunnen laten. Die golf moet meteen uiteen om te verspreiden naar diverse objectives/vlaggen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:02 schreef ems. het volgende:
Als er werkelijk zoveel snipers zijn dat het een probleem vormt is het waarschijnlijk des te makkelijker om objectives te nakken. Daarnaast: smokes.
Ik heb het in ieder geval nooit als probleem ervaren.
Gisteren bedacht ik me ineens dat ze best eens tot de eerste DLC kunnen wachten met alle correcties, maar ik hoop echt dat het BF-gevoel meer terugkomt en de snelheid (van sterven) meer naar BC2/BF3 gaat.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:03 schreef KoningStoma het volgende:
Spel crasht steeds vaker. Jammer dat ze het uitbrengen voordat het daadwerkelijk af is, want er mankeert zoveel aan.
Niet bepaald. Ik speel nooit op dezelfde servers, kies er altijd gewoon eentje uit waar ik zin in heb.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat je er nooit last van hebt zegt vooral iets over de balans van de server.
Ik speelde vanmiddag nog even BF3. Dat was een slecht idee, want dan zie je meteen wat er allemaal mankeert aan BF4.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gisteren bedacht ik me ineens dat ze best eens tot de eerste DLC kunnen wachten met alle correcties, maar ik hoop echt dat het BF-gevoel meer terugkomt en de snelheid (van sterven) meer naar BC2/BF3 gaat.
Dan begreep ik je bericht verkeerd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:06 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ik ben na Cod mw2 gestopt met codderen, altijd met veel plezier gedaan overigens, maar de gameplay op operation locker doet me aan die tijd denkenKleinere maps, geen voertuigen, veel actie. Vandaar
Vind je dat het sterven te snel of te langzaam gaat?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gisteren bedacht ik me ineens dat ze best eens tot de eerste DLC kunnen wachten met alle correcties, maar ik hoop echt dat het BF-gevoel meer terugkomt en de snelheid (van sterven) meer naar BC2/BF3 gaat.
I don't care one way or the other maar ik heb wel het gevoel dat de damge in Hardcore nog iets hoger ligt dan in BF3 (en dus zou het logischerwijs in normal ook zo moeten zijn). Maar dat kan net zo goed aan mij liggen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Vind je dat het sterven te snel of te langzaam gaat?
Vandaar dat veel mensen hierover klagen sinds BF1942.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik speel nooit op dezelfde servers, kies er altijd gewoon eentje uit waar ik zin in heb.
Het zegt meer over dat er andere mensen last hebben van andere dingen
Exact daarom geeft BF4 me zo'n smerig COD gevoel, heb ook regelmatig dat ik iemand de hoek om zie komen en al dood ben voordat ze werkelijk lijken te sproeien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:09 schreef KoningStoma het volgende:
Er is niet echt suppression meer en de bullet velocity is hoger, dus je wordt meer geraakt. En er is ook iets niet pluis met networking, want vaak word er in een enkel frame, damage van meerdere kogels gedaan.
Je gaat veel sneller dood dan in BF3 en in BC2 en hebt veel minder (lees: geen) kans om te corrigeren. Dat is totaal niet waar BF om draait maar wat bij COD wel belangrijk is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Vind je dat het sterven te snel of te langzaam gaat?
Ik ben juist heel positief over deze game. Beste release sinds BF2 (vind ik).
Ik kan alleen wel begrijpen dat het heel kut is als mensen telkens vastlopers/crashes hebben.
Health is maar 60% gegaan geloof ik, maar dat staat compleet los van de verdere spelervaring. BF3 speelt vlot maar voelt nog wel als een BF (maar heeft daar ook de nodige patches voor nodig gehad), terwijl BF4 meer neerkomt op instant doodgeschoten worden in het algemeen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:01 schreef ems. het volgende:
[..]
I don't care one way or the other maar ik heb wel het gevoel dat de damge in Hardcore nog iets hoger ligt dan in BF3 (en dus zou het logischerwijs in normal ook zo moeten zijn). Maar dat kan net zo goed aan mij liggen.
Ik heb niets te maken met "veel mensen". Ik geef puur aan wat ik ervan vind en ik heb er sinds BC2 nooit last van gehadquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vandaar dat veel mensen hierover klagen sinds BF1942.
Hoezo "lijken"? Je wordt heel vaak al geraakt voordat de tegenstander uberhaupt schiet. Er klopt gewoon iets niet. DICE zegt dat ze ermee bezig zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Exact daarom geeft BF4 me zo'n smerig COD gevoel, heb ook regelmatig dat ik iemand de hoek om zie komen en al dood ben voordat ze werkelijk lijken te sproeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |