SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
BF2 was absurd, BF3 net tever gestretcht door alle dingen los van elkaar te koppelen en unlocks in coop te verstoppen, BC2 net te makkelijk om alles te unlocken. Ergens tussen BC2 en BF3 zou de sweet spot zijn voor iets wat twee jaar mee moet. Maar geen boost shit enzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hadden ze van tevoren daar ook wel kunnen bedenken, twee van de belangrijkste dingen van 2 classes een aantal 10.000 punten tussen de unlocks zetten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die boost onzin hoeft van mij ook niet, dubbel XP is al prima daarvoor, en dat krijgt tenminste iedereen die het spel bezit of premium heeft, en dan nog zou ik liever x aantal uur in-game tijd hebben er voor in plaats van 2 dagen waar je maar net de tijd moet hebben. Die battlepacks zijn gewoon random klote dingen die goed of slecht kunnen uitpakken voor je, maar het is wel handig om snel naar de twee dingen te komen die ik net benoemde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BF2 was absurd, BF3 net tever gestretcht door alle dingen los van elkaar te koppelen en unlocks in coop te verstoppen, BC2 net te makkelijk om alles te unlocken. Ergens tussen BC2 en BF3 zou de sweet spot zijn voor iets wat twee jaar mee moet. Maar geen boost shit enzo.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik heb liever totaal geen unlocks van wapens, attachments en items. Speel het spel gewoon om het spel en niet om een nummertje of om iets te unlocken.![]()
Gewoon iedereen op elke class op M416 in de handen drukken en gaan, klaar met het gezeik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb liever totaal geen unlocks van wapens, attachments en items. Speel het spel gewoon om het spel en niet om een nummertje of om iets te unlocken.
Attachments zijn ze helemaal gek mee gegaan ook nu. En dan vooral de attachments die in battlepacks zitten.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Gewoon alles unlocked vanaf level 1quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb liever totaal geen unlocks van wapens, attachments en items. Speel het spel gewoon om het spel en niet om een nummertje of om iets te unlocken.![]()
Wat ik wel vaag vind, is dat in assault class de scar de tweede gun is die je unlocked, maar qua dat ie stats ook gelijk beter is dan de rest. Tenminste wat ik zo snel heb vergeleken.Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Kleine mag, ik vind de m416 beter.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:39 schreef VaLkyRie het volgende:
Wat ik wel vaag vind, is dat in assault class de scar de tweede gun is die je unlocked, maar qua dat ie stats ook gelijk beter is dan de rest. Tenminste wat ik zo snel heb vergeleken.Geen referral hier.![]()
Alleen jammer dat de unlocks bijna altijd stevig veel schade aanrichten in vergelijking met het geleverde spul. Keuze is leuk hoor, maar je wil unlocks hebben omdat ze met recht fijner spelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik vind het wel leuk om steeds wat meer te unlocken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Klopt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de unlocks bijna altijd stevig veel schade aanrichten in vergelijking met het geleverde spul. Keuze is leuk hoor, maar je wil unlocks hebben omdat ze met recht fijner spelen.
Zie het als een test voor nieuwe spelers.
Ik scoor nog steeds kut trouwens, maar ben ook pas lvl 11.Geen referral hier.![]()
Is het een idee om een voor vandaag of morgen of ergens deze week een tijdstip af te spreken om elkaar op de Fok! server af te schieten?![]()
![]()
Het is absurd dat je in een uur spelen al meteen een level verder bent, en als test vind ik het belachelijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Klopt.
Zie het als een test voor nieuwe spelers.
Zorg gewoon voor een goede game waarbij je zelf moet afwegen wat je nodig hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
eeeen server crash
weer godvert31q2ws mijn progress kwijt"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Wat mij betreft prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef Niara het volgende:
Is het een idee om een voor vandaag of morgen of ergens deze week een tijdstip af te spreken om elkaar op de Fok! server af te schieten?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Valt me sowieso op dat dit topic veel minder loopt dan met BF3 destijds.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
zeg maar wanneerquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef Niara het volgende:
Is het een idee om een voor vandaag of morgen of ergens deze week een tijdstip af te spreken om elkaar op de Fok! server af te schieten?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
De attachments veranderen alleen spread, recoil en bullet velocity en bestaan uit paren van twee, of meer, die precies hetzelfde doen. minimaal een daarvan kan je gewoon unlocken. Battlepack unlocks zijn dus vooral voor de sier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon iedereen op elke class op M416 in de handen drukken en gaan, klaar met het gezeik.
Attachments zijn ze helemaal gek mee gegaan ook nu. En dan vooral de attachments die in battlepacks zitten.
Gelukkig maken de attachments de wapens niet sterker of zwakker. Ik kan me geen reden bedenken om geen silencer op de meeste wapens te plakken. Heavy barrel vergroot recoil te veel en de compensators vergroten de spread.
Suppressor verlaagt alleen bullet velocity (niet damage dropoff) en verder blijft recoil en spread hetzelfde, dus waarom geen suppressor?![]()
Omdat:quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Suppressor verlaagt alleen bullet velocity (niet damage dropoff) en verder blijft recoil en spread hetzelfde, dus waarom geen suppressor?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Mooi toch? Dan hoort niemand iets meer en dan snel een ander wapen zonder suppressor pakken.quote:![]()
heavy barrel op m249 ja nee?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Met supressor ben je eerder geneigd te sproeien. bij bf3 deden je kogels leek het wel minder damage als je sproeide en toch 5x een hit marker kreeg. maar kan het fout hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De attachments veranderen alleen spread, recoil en bullet velocity en bestaan uit paren van twee, of meer, die precies hetzelfde doen. minimaal een daarvan kan je gewoon unlocken. Battlepack unlocks zijn dus vooral voor de sier.
Gelukkig maken de attachments de wapens niet sterker of zwakker. Ik kan me geen reden bedenken om geen silencer op de meeste wapens te plakken. Heavy barrel vergroot recoil te veel en de compensators vergroten de spread.
Suppressor verlaagt alleen bullet velocity (niet damage dropoff) en verder blijft recoil en spread hetzelfde, dus waarom geen suppressor?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
http://symthic.com/bf4-multi-comparison?p=damage_graph&w1=AEK-971&w2=AEK-971&w3=None&w4=None&w5=None&a11=Suppressor%20(Any)&a21=None&a31=None&a41=None&a51=None&a12=None&a22=None&a32=None&a42=None&a52=Nonequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:35 schreef Convict het volgende:
[..]
Met supressor ben je eerder geneigd te sproeien. bij bf3 deden je kogels leek het wel minder damage als je sproeide en toch 5x een hit marker kreeg. maar kan het fout hebben
Forum Opties Forumhop: Hop naar: