Hele kantoor wegquote:Op woensdag 6 november 2013 11:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
ArghEn ik zit op kantoor dus ik moet steeds wegklikken, Hallo rhubarbje !
Ze heeft geen pittig kort kapsel, noch rode bril.quote:
Psst. wél een rode bril. Maar niet zo een (gets)quote:Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft geen pittig kort kapsel, noch rode bril.
Nou niet weer kort haar bashen hequote:Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En? Dat is geen verplichting.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrouwen van een zekere leeftijd met overgewicht, een te felle bril en een te pittig (liefst ook rood/oranje) kapseltje maken iets in mij los.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou niet weer kort haar bashen he
Nou kijk, jij definieert het tenminste iets beperkter.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Vrouwen van een zekere leeftijd met overgewicht, een te felle bril en een te pittig (liefst ook rood/oranje) kapseltje maken iets in mij los.
Of eigenlijk meer in mijn vorige maaltijd. Die wil daar altijd heen.
Hm, zekere leeftijd, check, rood kort haar, check.. Oefquote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Vrouwen van een zekere leeftijd met overgewicht, een te felle bril en een te pittig (liefst ook rood/oranje) kapseltje maken iets in mij los.
Het is zeer zeker ook de instelling.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, zekere leeftijd, check, rood kort haar, check.. Oef
Ja, gebrek aan huisvesting in een jaquote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is zeer zeker ook de instelling.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ach, ik voel me ook niet echt aangesprokenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is zeer zeker ook de instelling.
Maar het ligt inderdaad niet zo zeer aan het uiterlijk, zoals stbabylon al zei. Maar het type mens dat daar meestal bij hoort. Er zijn vast ook hele leuke mensen die er zo uit zien. Ik heb ze alleen nog nooit ontmoet.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, zekere leeftijd, check, rood kort haar, check.. Oef
But honey, we've been only dating for an hourquote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind je leuk
foto van jezelf?
Nou bij dezen dan, hoiquote:Op woensdag 6 november 2013 11:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar het ligt inderdaad niet zo zeer aan het uiterlijk, zoals stbabylon al zei. Maar het type mens dat daar meestal bij hoort. Er zijn vast ook hele leuke mensen die er zo uit zien. Ik heb ze alleen nog nooit ontmoet.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wel met haar flirten?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind je leuk
foto van jezelf?
Zo is rhuquote:
ja ik vond ook al dat we zo langzaam gingenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
But honey, we've been only dating for an hour
jij wil me nietquote:
Misschien moet ik echt een keer overstappen op vrouwen. Maar niet als Barbusse daar ongelukkig van wordt....quote:Op woensdag 6 november 2013 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik vond ook al dat we zo langzaam gingen
Neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |