Ik niet hoor!quote:
Oh wat een lekker politiek correct neutraal antwoord !quote:Op woensdag 6 november 2013 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou van iedereen. Van iedereen op zijn of haar Eigen special manier die bij hem of haar past
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, luid en duidelijk toch. Jij bent overigens ook te oud.
Jong van geest!quote:
PHneutraal is ook het beste voor je vagijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:01 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh wat een lekker politiek correct neutraal antwoord !
had maar gedmtquote:
Politiek correct is het nieuwe politiek incorrect.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:01 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh wat een lekker politiek correct neutraal antwoord !
Nu niet overdrijven he...quote:
Ik had geen tijd voor Fok!, sorryquote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had maar gedmt
elk excuus voor een weekende amsterdam is een goed excuus
Ja, maar daar heb ik zeepjes voorquote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
PHneutraal is ook het beste voor je vagijn.
Yesquote:
Daar gaat mijn fantasiequote:
Vagijnen hebben heul geen zeep nodigquote:Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik zeepjes voor
maar dan is het toch niet mijn schuldquote:Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had geen tijd voor Fok!, sorry
Eerlijkheid, daar heb je geen flikker aan (no offence, gentlemen)quote:
Die kut zeepquote:Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik zeepjes voor
Nee, dat iedereen altijd maar zegt dat je geen flaws hebt, daar heb je wat aan...quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Eerlijkheid, daar heb je geen flikker aan (no offence, gentlemen)
Na ja 'intieme reinigings emulsie', jaquote:
Daar weet jij helemaal niks van!quote:
Flaws zat, maar eerlijkheid hoort daar niet bijquote:Op woensdag 6 november 2013 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat iedereen altijd maar zegt dat je geen flaws hebt, daar heb je wat aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |