Opnames zijn nu weer bezig. Eerste 6 weken zijn wel al helemaal opgenomen en klaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zijn de opnames nog bezig, of alweer klaar? Die Philip heb ik niet meer gezien hier.
Het Engels van Alain was beter dan z'n Nederlands.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:38 schreef Myraela het volgende:
Leuk, behalve het extreem slechte Engels van die andere drie.
Van begin van de middag, tot laat in de avond inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik ben gestopt. Ik vind het te lafjes allemaal en de kandidaten te oninteressant. Verder ben ik ook een beetje kookshow moe. Net 5 lijkt niets anders meer te kunnen uitzenden.
Ik vond het idee van smaken verschillen altijd best leuk. Kijken hoe allemaal verschillende mensen zo'n etentje geven. In de eerdere seizoenen zat er bijvoorbeeld één in een azielzoekers centrum, dat is best boeiend om te zien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
En zowat de enige show die ik echt leuk vond: Top Chef, zijn ze na twee seizoenen alweer mee gestopt en nu is dat pijnlijk onleuke 'Smaken Verschillen' met derderangs BN'ers ervoor in de plaats gekomen.
Precies, het format van gewone Nederlanders uit verschillende lagen en culturen die bij elkaar over de vloer kwamen was prima, maar toen moesten ze er weer zo'n promotiefilmpje vol eigengeilerij voor vergeten bn'ers van maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond het idee van smaken verschillen altijd best leuk. Kijken hoe allemaal verschillende mensen zo'n etentje geven. In de eerdere seizoenen zat er bijvoorbeeld één in een azielzoekers centrum, dat is best boeiend om te zien.
Uiteindelijk werd het toch weer zo'n programma vol met culinaire snobs die allemaal hetzelfde menu op tafel zetten.
quote:MasterChef is sad to announce after a very happy relationship with Michel Roux Jr as one of the judges on the Professional series, that he will no longer be appearing on the BBC due to a conflict in commercial interests.
Chef Michel has been a committed and extremely well loved and respected member of the MasterChef team, an inspiration for the young chefs who have appeared on the show and those he works with on behalf of MasterChef off camera. We wish him the very best of luck in everything he does.
The new series of MasterChef: The Professionals is currently casting at www.masterchef.com and will still go ahead in the autumn.
Team MasterChef UK x
Risotto, dure ingrediënten (kreeft, kaviaar, lam ed) en 'torentjes'quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:36 schreef Myraela het volgende:
Uiteindelijk werd het toch weer zo'n programma vol met culinaire snobs die allemaal hetzelfde menu op tafel zetten.
Ik begreep gisteren dat dat alleen de eerste twee weken was, of is dat nu nog steeds zo? I vind het wel een erg leuke format namelijk, maar op die vervelende BN'ers zit ik niet te wachten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Precies, het format van gewone Nederlanders uit verschillende lagen en culturen die bij elkaar over de vloer kwamen was prima, maar toen moesten ze er weer zo'n promotiefilmpje vol eigengeilerij voor vergeten bn'ers van maken.
En wat heeft dat met de NL-versie van Masterchef te makenquote:
Heb t gisteren gezien, geen BN'ers.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begreep gisteren dat dat alleen de eerste twee weken was, of is dat nu nog steeds zo? I vind het wel een erg leuke format namelijk, maar op die vervelende BN'ers zit ik niet te wachten.
Ja, ik heb niets met BN'ers. Maar die hadden er tenminste schijt aan en deden niet zo nep.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb t gisteren gezien, geen BN'ers.
Ik vond het juist leuker met BN'ers, vooral Joey die de frituurpan aanslingerde en de vrouwen paprika's liet snijden
Lekker no nonsensquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb t gisteren gezien, geen BN'ers.
Ik vond het juist leuker met BN'ers, vooral Joey die de frituurpan aanslingerde en de vrouwen paprika's liet snijden
Jammer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |