Ze hebben zelfs een zelfde soort typetjes qua jury uitgezochtquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat terwijl ze naadloos de Australische nadoen. Tot en met de zwarte schorten bij een eliminatie.
Julius=Mattquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ze hebben zelfs een zelfde soort typetjes qua jury uitgezocht
Ik vind Saskia leuk. En volgens mij kan ze best wel wat. Misschien wordt ze wel een tweede Julie Goodwin.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:00 schreef golfer het volgende:
Overigens verbazingwekkend dat die vrouw met dat peenhaar en die duikbril nog mocht blijven, die Saskia.
Enige vooruitgang was dat ze haar werkbank schoonhoudt, maar koken kan ze nog steeds niet.
Kanshebbertje, samen met die Job en Bart.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die dame met dat Oost-Europese accent zou best wel eens kunnen winnen.
Er is een verschil tussen het na willen doen en het na kunnen doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat terwijl ze naadloos de Australische nadoen. Tot en met de zwarte schorten bij een eliminatie.
Ik ben benieuwd wanneer hij gruwelijk hard onderuit gaat. Met zijn manier van koken heeft hij tot nu toe wel geluk dat het allemaal steeds goed voor 'm uitpakt. Ik vind het juist wel een van de leukere kandidaten, mede omdat hij wel het meest onderscheidend van allemaal is in z'n doen en laten.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind de donkere meneer helemaal niet aardig, krijg er de nare kriebels van, net zoals "ragebol"
Dat snap ik ook niet. Bij mij is de rijst zelfs nooit mislukt en ik maak bijna nooit sushi.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef RobinOok het volgende:
Wat een trieste zut, die sushi.
Echt om te huilen.
Terwijl er gewoon een gebruiksaanwijzing bij zat.
Hoe komt het dat mensen het dan toch gewoon keihard verneuken?
Hier volgens mij ook niet, behalve dat ze natuurlijk een pak suhsirijst voor de sushi hebben gebruikt en dan staat er gewoon een algemene bereidingswijze op. Mazzel, zou je zeggen. Maar blijkbaar heeft het niet geholpen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:13 schreef HalloLobbes het volgende:
Hoe zit het überhaupt met het talentniveau van deze amateurkoks. Ligt het aan mij maar bij de MC in andere landen wordt er totaal niet met gebruiksaanwijzingen gewerkt.
Het zijn wel typetjes, hè?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:48 schreef HalloLobbes het volgende:
Onze donkere dyslectische kok is wel vaag. Praten tegen het eten?? Er zijn überhaupt enige rare types daar. Die Amerikaan die een Japanse buiging maakt voor de gerechten. En natuurlijk Saskia, de kokende zweefdame.
Bij USA, Australië en Nieuw Zeeland ook hoor.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:13 schreef HalloLobbes het volgende:
Hoe zit het überhaupt met het talentniveau van deze amateurkoks. Ligt het aan mij maar bij de MC in andere landen wordt er totaal niet met gebruiksaanwijzingen gewerkt.
Er schijnt een fokker mee te doen, dus die zullen we dan moeten ondervragen, al zal hij nu wel helemaal niets mogelijk zeggen over het programma.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vraag me af hoe ver het scripten gaat bij dit programma, hoe ver worden de kandidaten een scenario voorgelegd over wat en hoe ze moeten doen.
Volgens mij is het nog nepper dan wedden dat
Denk dat de productiemaatschappijen erg strenge clausules in de contracten hebben staan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Er schijnt een fokker mee te doen, dus die zullen we dan moeten ondervragen, al zal hij nu wel helemaal niets mogelijk zeggen over het programma.
Met montage kun je natuurlijk heel erg veel net iets anders over laten komen. Ik heb geen idee in hoeverre er in dit programma wordt gedraaid, maar er zijn wel kookprogramma's waar echt heel erg veel is gescript en vooruit bedacht (My Kitchen Rules bijvoorbeeld).
Dat sowieso, maar misschien dat er na afloop van het hele programma en de uitzending ervan wel wat losgelaten kan of gaat worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk dat de productiemaatschappijen erg strenge clausules in de contracten hebben staan.
Ik heb een tijdje bij een TV productie maatschappij gewerkt, heb twee dingen daar geleerdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar misschien dat er na afloop van het hele programma en de uitzending ervan wel wat losgelaten kan of gaat worden.
Ik ken wel iemand die aan zo'n andere show heeft meegedaan. Ik zal hem eens vragen hoe dat in z'n werk ging. Niet dat je daarmee wat over dit programma kunt zeggen, maar toch.
Ik vind het intro van Masterchef echt tenenkrommend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje bij een TV productie maatschappij gewerkt, heb twee dingen daar geleerd
1. Project management
2. Alle TV is nep, gescript en gedraaiboekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |