Dat viel mij ook op. Een mooie vileine manier om Dennis een sneer te geven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:12 schreef Vork het volgende:
Al viel me wel op dat sommige al wel met het spelletje bezig zijn. Toen die Dennis gisteren een mislukte taart presenteerde, heeft zijn teamcaptain, die zo blij was dat iedereen als een team had samengewerkt, bij de presentatie nog even benadrukt dat ze Dennis het toetje volledig hadden toevertrouwd. Hij distantieerde zich wel erg opvallend van het mislukte gerecht dat zijn team als team op tafel had gezet.
Het is ook wel opvallend dat degenen die het hoogst van de toren blazen het slechtst presteren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Een mooie vileine manier om Dennis een sneer te geven.
Zei hij niet ook nog dat hij Dennis niet had kunnen kiezen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:12 schreef golfer het volgende:
Dat viel mij ook op. Een mooie vileine manier om Dennis een sneer te geven.
Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Zei hij niet ook nog dat hij Dennis niet had kunnen kiezen?Wat gemeen eigenlijk om zo te reageren en wat goed dat de jury opmerkte dat je als teamleider (restauranteigenaar) altijd verantwoordelijk bent voor het resultaat.
Familie van Cruijff misschien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:45 schreef RobinOok het volgende:
"Koken is niet anders dan je hoofd gebruiken en de ingredienten toevoegen."
Jacob Jan Boerma, Februari 2013.
En dat terwijl ze naadloos de Australische nadoen. Tot en met de zwarte schorten bij een eliminatie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Na 3 afleveringen gestopt. Vind t niet leuk genoeg om te willen blijven kijken. Toch dat NL'e wat ik er niet leuk aan vind.
Geef mij maar Gary, George en Matt
Ze hebben zelfs een zelfde soort typetjes qua jury uitgezochtquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat terwijl ze naadloos de Australische nadoen. Tot en met de zwarte schorten bij een eliminatie.
Julius=Mattquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ze hebben zelfs een zelfde soort typetjes qua jury uitgezocht
Ik vind Saskia leuk. En volgens mij kan ze best wel wat. Misschien wordt ze wel een tweede Julie Goodwin.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:00 schreef golfer het volgende:
Overigens verbazingwekkend dat die vrouw met dat peenhaar en die duikbril nog mocht blijven, die Saskia.
Enige vooruitgang was dat ze haar werkbank schoonhoudt, maar koken kan ze nog steeds niet.
Kanshebbertje, samen met die Job en Bart.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die dame met dat Oost-Europese accent zou best wel eens kunnen winnen.
Er is een verschil tussen het na willen doen en het na kunnen doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat terwijl ze naadloos de Australische nadoen. Tot en met de zwarte schorten bij een eliminatie.
Ik ben benieuwd wanneer hij gruwelijk hard onderuit gaat. Met zijn manier van koken heeft hij tot nu toe wel geluk dat het allemaal steeds goed voor 'm uitpakt. Ik vind het juist wel een van de leukere kandidaten, mede omdat hij wel het meest onderscheidend van allemaal is in z'n doen en laten.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind de donkere meneer helemaal niet aardig, krijg er de nare kriebels van, net zoals "ragebol"
Dat snap ik ook niet. Bij mij is de rijst zelfs nooit mislukt en ik maak bijna nooit sushi.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef RobinOok het volgende:
Wat een trieste zut, die sushi.
Echt om te huilen.
Terwijl er gewoon een gebruiksaanwijzing bij zat.
Hoe komt het dat mensen het dan toch gewoon keihard verneuken?
Hier volgens mij ook niet, behalve dat ze natuurlijk een pak suhsirijst voor de sushi hebben gebruikt en dan staat er gewoon een algemene bereidingswijze op. Mazzel, zou je zeggen. Maar blijkbaar heeft het niet geholpen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:13 schreef HalloLobbes het volgende:
Hoe zit het überhaupt met het talentniveau van deze amateurkoks. Ligt het aan mij maar bij de MC in andere landen wordt er totaal niet met gebruiksaanwijzingen gewerkt.
Het zijn wel typetjes, hè?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:48 schreef HalloLobbes het volgende:
Onze donkere dyslectische kok is wel vaag. Praten tegen het eten?? Er zijn überhaupt enige rare types daar. Die Amerikaan die een Japanse buiging maakt voor de gerechten. En natuurlijk Saskia, de kokende zweefdame.
Bij USA, Australië en Nieuw Zeeland ook hoor.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:13 schreef HalloLobbes het volgende:
Hoe zit het überhaupt met het talentniveau van deze amateurkoks. Ligt het aan mij maar bij de MC in andere landen wordt er totaal niet met gebruiksaanwijzingen gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |