Godverdommequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, en dan zeggen ze dat mensen die de hele dag binnen zitten nooit iets meemaken.
Gaan we samen opzetten. Kijken of we ook de vliegreizen voor Ajax kunnen doen. Die boys houden ook wel van een feestje denk ikquote:
Pindakaas met kruidenboter?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, er zit ook kruidenboter bij dus het gaat goed.
Hij blijkbaar wel. Hij gebruikte zojuist de vorige TT als argument dat het niet gay is om als man Birkenstock slippers te dragen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand geeft ook maar een klein fuckje.
Mooie foto van HMFquote:
de jong en blind altijd samen in bubbels jeweetquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaan we samen opzetten. Kijken of we ook de vliegreizen voor Ajax kunnen doen. Die boys houden ook wel van een feestje denk ik
Denswil kan ook nog wel een beetje beter leren dekken en is daar ook wel voor inquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de jong en blind altijd samen in bubbels jeweet
Dat is inderdaad behoorlijk gay. En dan mij nog voor homoseksueel willen uitmaken, terwijl je zelf op hoogglans witte Birkenstock slippers rondloopt. Hoe hypocriet wil je bezig zijn vraag ik je.quote:
Ik loop er toch niet op joh kutventje. Paar stoten op je BOLLE OGEN kun je krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad behoorlijk gay. En dan mij nog voor homoseksueel willen uitmaken, terwijl je zelf op hoogglans witte Birkenstock slippers rondloopt. Hoe hypocriet wil je bezig zijn vraag ik je.
Ik heb 't toch ook over die relnicht HMF?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik loop er toch niet op joh kutventje. Paar stoten op je BOLLE OGEN kun je krijgen.
Hij had mijn account gekaapt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't toch ook over die relnicht HMF?
Ja joh? Waar?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag alleen heldere rundvleessoep in de kantine.
Die is aangelengd met water.
Ik had een pistoletje tonijnsalade en twee boterhammen met pindakaas.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag alleen heldere rundvleessoep in de kantine.
Die is aangelengd met water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |