okequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om jou te slaan wanneer ik je UI zie. Daley Blind, wat heb ik een hekel aan dat arrogante ventje zeg![]()
Godver.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Als ik heel eerlijk ben zie ik er vandaag ontzettend goed uit.
Dat heb ik bij de joss stone ui.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om jou te slaan wanneer ik je UI zie. Daley Blind, wat heb ik een hekel aan dat arrogante ventje zeg![]()
Tjacka is sowieso een kutuser, ongeacht zijn UI.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met schelden los je niets op.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook jij kunt te ver gaan kleine kankerlijer.
Waarom moet ik hier om lachen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tjacka is sowieso een kutuser, ongeacht zijn UI.
Ik ben maar eerlijk in mijn mening. Liegen is niet goed voor de mensheid.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:40 schreef kapiteintje het volgende:
Laten we Onlogisch even met z'n allen negeren.
kutjongquote:
Bedankt Stijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tjacka is sowieso een kutuser, ongeacht zijn UI.
Ik ben maar eerlijk in mijn mening. Liegen is niet goed voor de mensheid.
Okquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Onlogisch>
Ik negeer jou niet, al wil Kapiteintje dat wel.
#100%Antistadionbezoek
oke rustig jeetje manquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga zo door en ik stuur de posse op je af. Jeweetz.
nounounouquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook jij kunt te ver gaan kleine kankerlijer.
Je begint een beetje debiele trekjes te vertonen die Rens ook heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt Stijn.
Ga maar lekker weer de mensen die niet naar de arena komen afkraken.
Debiel.
Zonder meer. Hoe is het met jou, mijn beste?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie dat je goed gemutst bent vandaag?
verthongen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef DonRaja het volgende:
Kapo hoe heet die ene Amerikaanse sporter ook alweer, waar jij zoveel op lijkt?
Als hij David Beckham zegt, moet je hem slaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begint een beetje debiele trekjes te vertonen die Rens ook heeft..
K-rodquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef DonRaja het volgende:
Dat ga ik jou niet vertellen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef DonRaja het volgende:
Ah, dat is hier ook al bekendquote:
Goed. Ik ga zo een tosti banaan eten en daarna richting de Lidl om mijzelf weer in de handen te kunnen wrijven met de grotere hoeveelheid boodschappen die ik daar kan doen voor hetzelfde geld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer. Hoe is het met jou, mijn beste?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze er maar niet achter komen op welk Sesamstraat figuur jij lijkt![]()
![]()
Hebben ze ook groentes als Chinese kool, paksoi etc. bij de Lidl?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed. Ik ga zo een tosti banaan eten en daarna richting de Lidl om mijzelf weer in de handen te kunnen wrijven met de grotere hoeveelheid boodschappen die ik daar kan doen voor hetzelfde geld.
Houd je kanjer muil.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begint een beetje debiele trekjes te vertonen die Rens ook heeft..
Ik heb te lang geen Sesamstraat gezien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
![]()
Nu ben ik toch wel benieuwd welke je bedoelt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
![]()
wat zeg je, pino?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je smoel tegen mijn homeboy Stinho.
In de regel wel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hebben ze ook groentes als Chinese kool, paksoi etc. bij de Lidl?
Teringquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Ik keek vroeger ook Lizzy McGuire..
ah daar is ons echte ajaciedje weer.quote:
Was een Engelse. Eddy the Eagle.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef DonRaja het volgende:
Je wordt wel enorm afgebrand ja. Voor je psychische herstel is het beter dat ik over een kleine 25 minuten weg ga ja,.quote:
je moeder loog dat ze je niet adoptie wou laten stellen jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog één keer, liegen is niet goed voor de mensheid. Ik houd me vanaf nu eerlijk in dit topic.
Zegt de Vak410 fanboy zelf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah daar is ons echte ajaciedje weer.
doe volgende tt vak 410 ultras dat is stoer
Dus eerst was je niet eerlijk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog één keer, liegen is niet goed voor de mensheid. Ik houd me vanaf nu eerlijk in dit topic.
Dat is nooit gebeurd. Je liegt dus. Het is trouwens *wilde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je moeder loog dat ze je niet adoptie wou laten stellen ja
Soms niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus eerst was je niet eerlijk?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nooit gebeurd. Je liegt dus. Het is trouwens *wilde.
Waarom ben je hier benieuwd naar? Ik ga jou toch ook niet vragen waarom je je niet registreerde als RenSCH?quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben je hier benieuwd naar? Ik ga jou toch ook niet vragen waarom je je niet registreerde als RenSCH?
Vuilniswagens rijden hier niet over het fietspad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, je bent enorm irritant. Ik hoop dat je vandaag overreden wordt door een vuilniswagen.
Wel als ik ze zou besturen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vuilniswagens rijden hier niet over het fietspad.
je begrijpt het niet hij heeft het al zo vaak uitgelegdquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben je hier benieuwd naar? Ik ga jou toch ook niet vragen waarom je je niet registreerde als RenSCH?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vuilniswagens rijden hier niet over het fietspad.
Waar ging het dan wel om?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging het niet om.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je begrijpt het niet hij heeft het al zo vaak uitgelegd
hij gaat elke 2 weken naar Heerenveen maar is voor ajax ja tog
Hij slaat al de hele tijd wartaal uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet hoor. Dat gebeurt wel vaker
Dat valt best mee, je bent gewoon zelf nogal op oorlogspad heb ik het idee. En dan is het straks weer janken dat ik je negeer zeker. Grappig altijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent echt te dom om te poepen vandaag.
Zie vorige TT.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Kapi,
Wat deed je trouwens in het vliegtuig?
Ik verveelde me en HMF vroeg of ik zin had om een rondje mee te vliegen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Kapi,
Wat deed je trouwens in het vliegtuig?
Heet jij Achmed?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:55 schreef Jimbo het volgende:
bel ik net een klant van me.
Met wie spreek ik?
ik zo mn naam zeggen
JOA OPGEKANKERT , BAM! hoorn erop
Defuck
Sorry, ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:55 schreef Jimbo het volgende:
bel ik net een klant van me.
Met wie spreek ik?
ik zo mn naam zeggen
JOA OPGEKANKERT , BAM! hoorn erop
Defuck
Mwah, gezien je treurige gedrag vandaag boeit het me vrij weinig of je wel of niet tegen me praat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt best mee, je bent gewoon zelf nogal op oorlogspad heb ik het idee. En dan is het straks weer janken dat ik je negeer zeker. Grappig altijd.
Mohammed, maar wat heeft dat er mee te maken ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |