Waarom gelijk een partyvlucht? Roken staat daar toch los van? Gewoon lekker chill met je rode wijntje in de hand even een peukje kunnen roken op een vlucht van 13 uur.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mensen er anders over denken. Gewoon partyvluchten voor studenten, reizigers en pedofielen naar Zuidoost-Azie
Even raampje open desnoods. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom gelijk een partyvlucht? Roken staat daar toch los van? Gewoon lekker chill met je rode wijntje in de hand even een peukje kunnen roken op een vlucht van 13 uur.
Waarom tevreden zijn met zilver als je voor goud kan gaanqquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom gelijk een partyvlucht? Roken staat daar toch los van? Gewoon lekker chill met je rode wijntje in de hand even een peukje kunnen roken op een vlucht van 13 uur.
Hey prima man, succes enzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:11 schreef Saind het volgende:
Hey moppies ik ga even spekkoek halen en een paar uur vergaderen, gedraag je.
Moet kunnen imo. Of een e-cigarette.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Even raampje open desnoods. Niks mis mee.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:11 schreef Saind het volgende:
Hey moppies ik ga even spekkoek halen en een paar uur vergaderen, gedraag je.
Ik hoef niet te partyen op m'n vlucht hoor. Gewoon relaxed een filmpje kijken met een rood wijntje of een whisky.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom tevreden zijn met zilver als je voor goud kan gaanq
Dan ga je lekker met Ryanairquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoef niet te partyen op m'n vlucht hoor. Gewoon relaxed een filmpje kijken met een rood wijntje of een whisky.
Ik zeg relaxed een filmpje kijken. Ik snap niet hoe je dat met een Ryanair vlucht durft te associeren.quote:
Zie het als een metafoor voor je jeugd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een puinhoop gemaakt van mijn lunch
Ik smeerde twee broodjes, dat ging goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie het als een metafoor voor je jeugd.
Jeetje, en dan zeggen ze dat mensen die de hele dag binnen zitten nooit iets meemaken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik smeerde twee broodjes, dat ging goed.
Daarna smeerde ik pindakaas op mijn 3e boterham. Legde de 4e erop en toen smeerde ik daar ook pindakaas op![]()
![]()
Ach, er zit ook kruidenboter bij dus het gaat goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, en dan zeggen ze dat mensen die de hele dag binnen zitten nooit iets meemaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |