Waarom gelijk een partyvlucht? Roken staat daar toch los van? Gewoon lekker chill met je rode wijntje in de hand even een peukje kunnen roken op een vlucht van 13 uur.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mensen er anders over denken. Gewoon partyvluchten voor studenten, reizigers en pedofielen naar Zuidoost-Azie
Even raampje open desnoods. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom gelijk een partyvlucht? Roken staat daar toch los van? Gewoon lekker chill met je rode wijntje in de hand even een peukje kunnen roken op een vlucht van 13 uur.
Waarom tevreden zijn met zilver als je voor goud kan gaanqquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom gelijk een partyvlucht? Roken staat daar toch los van? Gewoon lekker chill met je rode wijntje in de hand even een peukje kunnen roken op een vlucht van 13 uur.
Hey prima man, succes enzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:11 schreef Saind het volgende:
Hey moppies ik ga even spekkoek halen en een paar uur vergaderen, gedraag je.
Moet kunnen imo. Of een e-cigarette.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Even raampje open desnoods. Niks mis mee.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:11 schreef Saind het volgende:
Hey moppies ik ga even spekkoek halen en een paar uur vergaderen, gedraag je.
Ik hoef niet te partyen op m'n vlucht hoor. Gewoon relaxed een filmpje kijken met een rood wijntje of een whisky.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom tevreden zijn met zilver als je voor goud kan gaanq
Dan ga je lekker met Ryanairquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoef niet te partyen op m'n vlucht hoor. Gewoon relaxed een filmpje kijken met een rood wijntje of een whisky.
Ik zeg relaxed een filmpje kijken. Ik snap niet hoe je dat met een Ryanair vlucht durft te associeren.quote:
Zie het als een metafoor voor je jeugd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een puinhoop gemaakt van mijn lunch
Ik smeerde twee broodjes, dat ging goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie het als een metafoor voor je jeugd.
Jeetje, en dan zeggen ze dat mensen die de hele dag binnen zitten nooit iets meemaken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik smeerde twee broodjes, dat ging goed.
Daarna smeerde ik pindakaas op mijn 3e boterham. Legde de 4e erop en toen smeerde ik daar ook pindakaas op![]()
![]()
Ach, er zit ook kruidenboter bij dus het gaat goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, en dan zeggen ze dat mensen die de hele dag binnen zitten nooit iets meemaken.
Godverdommequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, en dan zeggen ze dat mensen die de hele dag binnen zitten nooit iets meemaken.
Gaan we samen opzetten. Kijken of we ook de vliegreizen voor Ajax kunnen doen. Die boys houden ook wel van een feestje denk ikquote:
Pindakaas met kruidenboter?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, er zit ook kruidenboter bij dus het gaat goed.
Hij blijkbaar wel. Hij gebruikte zojuist de vorige TT als argument dat het niet gay is om als man Birkenstock slippers te dragen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand geeft ook maar een klein fuckje.
Mooie foto van HMFquote:
de jong en blind altijd samen in bubbels jeweetquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaan we samen opzetten. Kijken of we ook de vliegreizen voor Ajax kunnen doen. Die boys houden ook wel van een feestje denk ik
Denswil kan ook nog wel een beetje beter leren dekken en is daar ook wel voor inquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de jong en blind altijd samen in bubbels jeweet
Dat is inderdaad behoorlijk gay. En dan mij nog voor homoseksueel willen uitmaken, terwijl je zelf op hoogglans witte Birkenstock slippers rondloopt. Hoe hypocriet wil je bezig zijn vraag ik je.quote:
Ik loop er toch niet op joh kutventje. Paar stoten op je BOLLE OGEN kun je krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad behoorlijk gay. En dan mij nog voor homoseksueel willen uitmaken, terwijl je zelf op hoogglans witte Birkenstock slippers rondloopt. Hoe hypocriet wil je bezig zijn vraag ik je.
Ik heb 't toch ook over die relnicht HMF?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik loop er toch niet op joh kutventje. Paar stoten op je BOLLE OGEN kun je krijgen.
Hij had mijn account gekaapt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't toch ook over die relnicht HMF?
Ja joh? Waar?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag alleen heldere rundvleessoep in de kantine.
Die is aangelengd met water.
Ik had een pistoletje tonijnsalade en twee boterhammen met pindakaas.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag alleen heldere rundvleessoep in de kantine.
Die is aangelengd met water.
Hier.quote:
Dat jij nou vaak een batsbeurt krijgt van HMF.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad behoorlijk gay. En dan mij nog voor homoseksueel willen uitmaken, terwijl je zelf op hoogglans witte Birkenstock slippers rondloopt. Hoe hypocriet wil je bezig zijn vraag ik je.
Was daar nog een speciale gelegenheid toe of eet je vaker zo luxe?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had een pistoletje tonijnsalade en twee boterhammen met pindakaas.
Is maar 1 keer gebeurt en ik wil het er ook niet meer over hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij nou vaak een batsbeurt krijgt van HMF.
Mind your language.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er liep een geile Servische schoonmaakster milf rond. Ik ben nu alleen op kantoor dus ik hoop dat ze zo nog even wat komt schoonmaken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was daar nog een speciale gelegenheid toe of eet je vaker zo luxe?
Hallo Jimboquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef Jimbo het volgende:
ik hoor net dat kapi homo is?
pest die jongen eens niet zo man, hij kan er ook niets aan doen.
gr
Jimbo.
Hee jimbo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef Jimbo het volgende:
gr
Jimbo.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef Jimbo het volgende:
gr
Jimbo.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zin loopt niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees gerust, je bent niet de enige.quote:
oke is goedquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Denswil kan ook nog wel een beetje beter leren dekken en is daar ook wel voor in
Voor zijn salaris, zou ik maar al te graag zn nichterig wit pakje aan doenquote:
Heb je hem toen gedjoekt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zat vanochtend in de les naast iemand op een computer. Ik keek naar zijn beeldscherm en hij schreef ''Ik vindt''. Ik zei er wat van en toen werd hij mad.
Einde bericht.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zat vanochtend in de les naast iemand op een computer. Ik keek naar zijn beeldscherm en hij schreef ''Ik vindt''. Ik zei er wat van en toen werd hij mad.
Einde bericht.
Ik zou ook boos worden als iemand naast me ineens op een computer ging zitten. Al die gekkigheid is nergens voor nodig Stijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde bericht.
Ga maar weer wegquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou ook boos worden als iemand naast me ineens op een computer ging zitten. Al die gekkigheid is nergens voor nodig Stijn.
Zou hij in de klas ook af en toe een dartsmonoloog houden?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]Zelfs irl loopt Stijn te trollen.
Ik zie dit zo voor me:quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde bericht.
Zelfs voor niks heb je daar al geen moeite mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor zijn salaris, zou ik maar al te graag zn nichterig wit pakje aan doen
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou hij in de klas ook af en toe een dartsmonoloog houden?
Mijn docent werd ook boos omdat ik met ctrl-alt-pijltjenaarbeneden werkte. Lekker op de kop typen. Vond ze niet leuk terwijl mij dat gemakkelijk afgaatquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]Zelfs irl loopt Stijn te trollen.
Realquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs voor niks heb je daar al geen moeite mee.
Wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn docent werd ook boos omdat ik met ctrl-alt-pijltjenaarbeneden werkte. Lekker op de kop typen. Vond ze niet leuk terwijl mij dat gemakkelijk afgaat.
Leuken troll was dat altijd ja. WIE VAN JULLIE HEEFT ER GODVERDOMME AAN MIJN PC GEZETE ???!!?!!!EINZ!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn docent werd ook boos omdat ik met ctrl-alt-pijltjenaarbeneden werkte. Lekker op de kop typen. Vond ze niet leuk terwijl mij dat gemakkelijk afgaat.
Je bent niet grappig, Kapiteintje. Zelfs mijn Wiskundedocent die onbegrijpelijke humor heeft is nog grappiger.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou ook boos worden als iemand naast me ineens op een computer ging zitten. Al die gekkigheid is nergens voor nodig Stijn.
Caland 14.gifquote:
Oh shitquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent niet grappig, Kapiteintje. Zelfs mijn Wiskundedocent die onbegrijpelijke humor heeft is nog grappiger.
omgquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je lezen? Je steekt niet in een beste vorm. Meer batsen bij HMF dus.
Picsquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Als ik heel eerlijk ben zie ik er vandaag ontzettend goed uit.
Ik krijg altijd zin om jou te slaan wanneer ik je UI zie. Daley Blind, wat heb ik een hekel aan dat arrogante ventje zegquote:
Jammer van die overige 364 dagen in het jaar...quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Als ik heel eerlijk ben zie ik er vandaag ontzettend goed uit.
Ook jij kunt te ver gaan kleine kankerlijer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je lezen? Je steekt niet in een beste vorm. Meer batsen bij HMF dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |