Dat klopt. Je had die eerste al niet moeten openen. Mar als die eenmaal open is dan moet je vragen of een mod hem kan verplaatsen voor je.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:09 schreef Sloddervosje het volgende:
Ik had het idee dat dit een betere plek was om het topic in te plaatsen, vandaar
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:10 schreef Godtje het volgende:
Dat klopt. Je had die eerste al niet moeten openen. Mar als die eenmaal open is dan moet je vragen of een mod hem kan verplaatsen voor je.
Nu blijven ze bezig.
Ik heb een Apple snoer en mijn iPhone geeft geen melding dat de accessoire niet geschikt is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:11 schreef Nat-Water het volgende:
Heb je een Apple snoer, of een kopie? Geeft je iPhone een melding dat de accesoire niet geschikt is?
Ok. Ik had ook niet verwacht dat dat het was, maar je kan het maar beter uitsluiten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:14 schreef Sloddervosje het volgende:
[..]
Ik heb een Apple snoer en mijn iPhone geeft geen melding dat de accessoire niet geschikt is.
Bedankt voor de tip, ik ben via via op deze site gekomen: http://support.apple.com/kb/HT1808quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:15 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Ok. Ik had ook niet verwacht dat dat het was, maar je kan het maar beter uitsluiten.
Heb je je toestel al teruggezet naar fabrieksinstellingen? Als je dat doet vergeet niet een backup te maken.
Ik zie trouwens dat google ook al wat resultaten geeft.. Kijk daar even?
Google: http://goo.gl/1VyWIs
Nee, het is een 4S van net een jaar oud.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Dat had mijn iPod Touch (1G) ook op een gegeven moment, maar zo oud zou jouw iPhone nog niet zijn.
Bij een derde partij laten doen dus. Dikke kans dat het daar wel aan ligt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:15 schreef Sloddervosje het volgende:
De oplaadt connector is ook al vervangen, dus daar ligt het ook niet aan.
Boeie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:55 schreef Mehari het volgende:
Advies, gebruik de batterij niet tot helemaal leeg.
Errug slecht voor dat ding om vaak te doen.
De oplaadconnector is al tweemaal vervangen. Daarnaast laadt mijn telefoon wel op als ie uitstaat. Ik denk eerder aan een software probleem.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij een derde partij laten doen dus. Dikke kans dat het daar wel aan ligt.
Ik denk het niet. Er zijn wereldwijd honderden miljoenen telefoons die exact dezelfde software draaien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Sloddervosje het volgende:
[..]
De oplaadconnector is al tweemaal vervangen. Daarnaast laadt mijn telefoon wel op als ie uitstaat. Ik denk eerder aan een software probleem.
Klopt. Ik heb de telefoon eerst naar mijn provider gebracht. Die vertelde dat het kwam doordat ik de telefoon ooit heb laten vallen (er zaten een paar barsten in het scherm), dus zou ik de kosten zelf moeten betalen. Dat kwam op een dikke ¤ 200,- uit. Vervolgens naar een derde meneer gebracht. Deze kreeg de telefoon niet gemaakt, dacht diegene. Want eerst laadde te telefoon helemaal niet op en nu wel als ie uitstaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Er zijn wereldwijd honderden miljoenen telefoons die exact dezelfde software draaien.
Ik vind het niet zo handig dat je bij een derde partij de oplaadconnector hebt laten vervangen, nu heb je je garantie verspeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |