Bier... Het gaat niet de goede kant op met m'n stoere verhaalquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Optie 4:
Saind is een baas en de lekkerste wijven proberen hem om te kopen door middel van het verstrekken van dure drankjes
West-Vleeteren?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier... Het gaat niet de goede kant op met m'n stoere verhaal
Nu we het toch over sprookjes hebben, volgens JC staat Ajax er fantastisch voor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Optie 4:
Saind is een baas en de lekkerste wijven proberen hem om te kopen door middel van het verstrekken van dure drankjes
Oh 'chick' in de zin van lekker wijf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk met optie 2. Maar ik merk nu dat dat ook homofiel kan worden opgepakt.
Dat was je moeder.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kun je stellen ja. Heb je gisteravond niet iemand tegen een paal op horen fietsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2013 11:33:34 ]
Ligt eraan op welk gebied hij bedoelt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu we het toch over sprookjes hebben, volgens JC staat Ajax er fantastisch voor.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was je moeder.Ik snap deze 'grap' niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kun je stellen ja. Heb je gisteravond niet iemand tegen een paal op horen fietsen?
Gewoon OWWW BRAA roepen, dat is goed voor z'n zelfvertrouwen.quote:
OWWW BRAAquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegen een paal aanrijden. Je moeder. Ze deed het.
Jawel, maar je bent dus in de auto naar Amersfoort gegaan om daar te gaan fietsen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt niet gehoord van vouwfietsen?
OOOOOOOOOOWWW BRAAAAquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegen een paal aanrijden. Je moeder. Ze deed het.
Ze proberen je nu al te ontwijkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:35 schreef RensAjacied het volgende:
Sollicitatiegesprek is verplaatst naar donderdag. De vrouw met wie ik het gesprek zou voeren is ziek.
Je kan toch met een trein naar Amersfoort? Met een vouwfiets in de trein.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar je bent dus in de auto naar Amersfoort gegaan om daar te gaan fietsen?
Tegen een paal aan?
Uh, oke..quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch met een trein naar Amersfoort? Met een vouwfiets in de trein.
Die connectie zie je toch ook wel. Daar ben ik gaan fietsen om stroopwafels te roven.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon OWWW BRAA roepen, dat is goed voor z'n zelfvertrouwen.
[..]
OWWW BRAA
DonRaja deed expres alsof Cruijff het had over de momentele sportieve prestaties. Triest.quote:Als ik nu naar Ajax kijk, zie ik dat het er fantastisch uitziet. De mensen die er nu zitten, zijn supermensen. Je ziet als voorbeeld Bayern München, met veel ex-voetballers aan de top, en wij gaan nu dezelfde kant op."
Poes = vrouwelijk, kat = mannelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is het verschil? (in dit geval)
Kater is mannelijk, kat niet. Dus nogmaals, wat is het verschil?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Poes = vrouwelijk, kat = mannelijk.
Dat weet je toch wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |