Hebben ze dat dan in jouw land.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:11 schreef Dven het volgende:
Ik hoop er juist op om ontslagen te wordenuitkerinkje aanvragen alles
Nou in het begin vond ik het wel lekker om thuis te zitten, toen was het nog mooi weer, maar nu begin ik het wel een beetje zat te worden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:11 schreef Dven het volgende:
Ik hoop er juist op om ontslagen te wordenuitkerinkje aanvragen alles
Nu lekker schultenbrau tochquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Crediteurenadministratie en wegens 'inkrimpen van de afdeling'.
Al was de reden niet die werd opgegeven, maar ik weet wel beterZijn er nog meer zo stilletjes ontslagen waar ik zat.
Maar dat is terecht, de paashaas is racistisch.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan geen pietendiscussie meer zienWat een gezemel. Over een paar maanden zal de paashaas wel aan de beurt zijn.
Volgens mij kan dat nauwelijks meer met de aangescherpte regels. Of ze moeten het nog invoeren, langzaam tyfus land waar we in leven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krijgt vast wel iets uit Nederland.
Heb je ook katten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik drink wijn schat. Thuis tenminste, in de kroeg wel bier.
Vrouwen die bier drinkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik drink wijn schat. Thuis tenminste, in de kroeg wel bier.
ja kijk heb je het alquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar dat is terecht, de paashaas is racistisch.
quote:
In de kroeg neem ik geen wijn omdat je dan nooit weet wat je krijgt. En de hele avond baco's drinken of zo vind ik ook niks.quote:
Weinig mis mee, hoor.quote:
En ik heb een kanjerhekel aan die snollen die wijn of baco bestellen als je een rondje geeft, betaal dan maar zelfquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:14 schreef Karina het volgende:
[..]
In de kroeg neem ik geen wijn omdat je dan nooit weet wat je krijgt. En de hele avond baco's drinken of zo vind ik ook niks.
Wijn is toch meestal ongeveer net zo duur als bier?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
En ik heb een kanjerhekel aan die snollen die wijn of baco bestellen als je een rondje geeft, betaal dan maar zelf
Baco wel, échte rum/cola daarentegen...quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Baco!
Dat drinken sletjes van 15.
Bier hier is 1,30 wijn meestal het dubbele. Mix 5 euro ofzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wijn is toch meestal ongeveer net zo duur als bier?
En je bent een krent
Hij heeft kinderen. Die geven al genoeg ellende.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen huisdier raja?
Ik heb vissen. En er zwerft een kat door de tuin die ik nog niet heb kunnen wegjagen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen huisdier raja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |