En 422 met Darts.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat Saind is met drank en Knut met Japan ben jij met muziek, heb ik zo'n vermoeden.
Zo hey, jij bent een wilde jongen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:54 schreef RensAjacied het volgende:
Vanmiddag een sollicitatiegesprek. #YOLO
Harde streetwise boi ben je.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja man. Beetje stoer doen dit dat.
Succes, vaak is het je verhaal aanhoren en vervolgens zeggen "sorry, maar ik kan er niets aan doen, succes" .quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zo naar het ziekenhuis in Amsterdam, soort van kennismakingsgesprek met een absolute kenner op het gebied van maag/darmgedoe en coeliakie. Zal mij benieuwen wat die kerel me nog kan vertellen (en wat ik hem zoal te melden heb, zal wel weer m'n standaardverhaal worden, zucht)...
Mja, dat heb ik inmiddels al een keer of 10 aan moeten horenquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Succes, vaak is het je verhaal aanhoren en vervolgens zeggen "sorry, maar ik kan er niets aan doen, succes" .
Heb jij geen werk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:49 schreef Karina het volgende:
Ik ga VI even terugkijken en dan denk ik nog wat Breaking Beds'
Acceptatie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik inmiddels al een keer of 10 aan moeten horen
Niet doen, nee. Hij is weer sikkeneurig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:00 schreef DonRaja het volgende:
Hallo, vandaag ga ik Kapi niet pesten.
Nee, jij bent gezellig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet doen, nee. Hij is weer sikkeneurig.
Waarom nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:00 schreef DonRaja het volgende:
Hallo, vandaag ga ik Kapi niet pesten.
Ik ben in augustus ontslagenquote:
Tja die zwarte pieten discussie maakt overal slachtoffers...quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken geleden ontslagenBen nog wel officieel tot 1 dec. in dienst, maar vrijgesteld van werk.
Wat deed je en waarom ben je ontslagen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben in augustus ontslagenBen nog wel officieel tot 1 dec. in dienst, maar vrijgesteld van werk.
Ik typte een paar weken, maar het was al in augustus zelfs, tijd gaat snelquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja die zwarte pieten discussie maakt overal slachtoffers...
In augustus werden er al pepernoten verkocht. Jij bent gewoon het eerste slachtoffer in de hele reeks die de zwarte pieten-tsunami nog gaat maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik typte een paar weken, maar het was al in augustus zelfs, tijd gaat snelToen was er nog geen zwarte-pieten discussie
Crediteurenadministratie en wegens 'inkrimpen van de afdeling'.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat deed je en waarom ben je ontslagen?
Ik kan geen pietendiscussie meer zienquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In augustus werden er al pepernoten verkocht. Jij bent gewoon het eerste slachtoffer in de hele reeks die de zwarte pieten-tsunami nog gaat maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |