Jij hebt een uitkering, schultenbrau of anders niks.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wijn is toch meestal ongeveer net zo duur als bier?
En je bent een krent
Hoe is het met je katquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij heeft kinderen. Die geven al genoeg ellende.
Ik aan snollen die dan mixdrankjes bestellenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
En ik heb een kanjerhekel aan die snollen die wijn of baco bestellen als je een rondje geeft, betaal dan maar zelf
Oh nog een reden om geen wijn te bestellen dus zie ik. Niet duur een pilsje voor 1,30. Waar ik gisteren was, is een biertje 2 euro en dat vond ik al goedkoop.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier hier is 1,30 wijn meestal het dubbele. Mix 5 euro ofzo
Minimumprijs van de gemeente sinds kortquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nog een reden om geen wijn te bestellen dus zie ik. Niet duur een pilsje voor 1,30. Waar ik gisteren was, is een biertje 2 euro en dat vond ik al goedkoop.
Jij hebt niet vaak sex he...quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik aan snollen die dan mixdrankjes bestellenIs me een keer overkomen tijdens een rondje met wat nieuw volk erbij. Normaal was het 10x bier 2x cola ofzo, maar die keer was het 4x bier en 10x mixdrank á la 5 euro per stuk
Dat deed ik dus ook nooit meer.
"Alleen bier of wijn, als je iets duurders wil hebben betaal je het zelf maar". Al die wijven hevig verontwaardigd
Dan maar niksquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt een uitkering, schultenbrau of anders niks.
Wat denken ze wel die profiteurs
Daarom moet je ook gewoon een pot maken. Is het geld op, dan moet er gewoon opnieuw gelapt worden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik aan snollen die dan mixdrankjes bestellenIs me een keer overkomen tijdens een rondje met wat nieuw volk erbij. Normaal was het 10x bier 2x cola ofzo, maar die keer was het 4x bier en 10x mixdrank á la 5 euro per stuk
Dat deed ik dus ook nooit meer.
"Alleen bier of wijn, als je iets duurders wil hebben betaal je het zelf maar". Al die wijven hevig verontwaardigd
Dan kom je nog bij hetzelfde verhaal uitquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon een pot maken. Is het geld op, dan moet er gewoon opnieuw gelapt worden.
Natuurlijk, er wordt goed voor me gezorgdquote:
Huh dat is wel heeel goedkoop. Ik ging laatst wat drinken hier op het Leidseplein, volgens mij was een pilsje 3,50quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Minimumprijs van de gemeente sinds kort
Eerst was het 13 bier voor 10 euro
M'n hosselperiode is alweer een tijdje voorbij hequote:
Ja wie wil hier nou uitgaan anders.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh dat is wel heeel goedkoop. Ik ging laatst wat drinken hier op het Leidseplein, volgens mij was een pilsje 3,50stelletje afzetters.
Dat is strafaccijns, omdat je in Amsterdam bent.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh dat is wel heeel goedkoop. Ik ging laatst wat drinken hier op het Leidseplein, volgens mij was een pilsje 3,50stelletje afzetters.
Je moet jezelf wel bezig kunnen houden natuurlijk. Zou voor mij gewoon goed uitkomen omdat ik dan andere zaken kan gaan bezigen terwijl ik wel nog lange tijd voorzien wordt van een goed inkomenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou in het begin vond ik het wel lekker om thuis te zitten, toen was het nog mooi weer, maar nu begin ik het wel een beetje zat te worden.
Ik zou het eigenlijk moeten proberen. Alleen bijstand is me iets te laag. Zelfs naar de levensstandaard hierquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krijgt vast wel iets uit Nederland.
Ja ik denk hetquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is strafaccijns, omdat je in Amsterdam bent.
Ik kan me redelijk bezig houden, maar het wordt al minder, en ik krijg eerst 75% en daarna maar 70% dan wordt het toch best krap.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet jezelf wel bezig kunnen houden natuurlijk. Zou voor mij gewoon goed uitkomen omdat ik dan andere zaken kan gaan bezigen terwijl ik wel nog lange tijd voorzien wordt van een goed inkomen
Gewoon verrassen met een flesje champagne. Weet je zeker dat dat onderbroekje uitgaatquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
En ik heb een kanjerhekel aan die snollen die wijn of baco bestellen als je een rondje geeft, betaal dan maar zelf
Hoef pas om 13:30 weer op school te zijn, nog 2 uurtjes te gaann.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Biertje, beetje blowen. Havo 4 leven
Dronken in de les. Dat was de leef.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was nooit zo vaak op school in de vierde en vijfde. En als ik er was geregeld zo stoned als een garnaalquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers dat ik net een stroopwafel op heb.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef GGMM het volgende:
Happel is echt onaardig vandaag.
Ik vermoed dat de stroopwafels op zijn.
Valide reden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef GGMM het volgende:
Niet per definitie, maar als ik 2 rondjes heb gegeven mag je zelf ook best aanbieden om een drankje te halen. Laatst zo'n scharrel gehad die dat niet deed, gelijk klaar mee. Dan weet ik namelijk ook dat we voor de rest ook totaal niet op 1 lijn gaan zitten qua opvattingen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoor hem stoer doen hequote:Op dinsdag 5 november 2013 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar als ik 2 rondjes heb gegeven mag je zelf ook best aanbieden om een drankje te halen. Laatst zo'n scharrel gehad die dat niet deed, gelijk klaar mee. Dan weet ik namelijk ook dat we voor de rest ook totaal niet op 1 lijn gaan zitten qua opvattingen.
Ik ben laatst in de kroeg dronken gevoerd door een chickquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar als ik 2 rondjes heb gegeven mag je zelf ook best aanbieden om een drankje te halen. Laatst zo'n scharrel gehad die dat niet deed, gelijk klaar mee. Dan weet ik namelijk ook dat we voor de rest ook totaal niet op 1 lijn gaan zitten qua opvattingen.
Ik heb ooit eens 2 flessen rosé d'anjou geopend om ze vervolgens allebei weg te donderen. Wist niet dat dat van die zoete meuk was die m'n moeder in al haar onnozelheid gekocht had. Ik krijg dat dus gewoon écht niet weg en dat moeten m'n ouders ook gewoon niet kopen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoor hem stoer doen heJij drinkt gewoon gezellig een zoete witte vino mee ouwe snoepert.
Dan was ze vast heel wanhopig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben laatst in de kroeg dronken gevoerd door een chick
Was hevig onder de indruk
Ik ben toevallig in Amersfoort geweest.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef GGMM het volgende:
Optie 1:quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben laatst in de kroeg dronken gevoerd door een chick
Was hevig onder de indruk
Ik kom niet vaak ergens toevallig. Meestal is er wel een reden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben toevallig in Amersfoort geweest.
I resent the implicationquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Optie 1:
Jij drinkt als een wijf en kan niks hebben.
Optie 2:
Nadat ze je genoeg had laten drinken, dácht jij dat het een chick was.
Ik heb beloofd dat ik jou niet zal pesten vandaag.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens 2 flessen rosé d'anjou geopend om ze vervolgens allebei weg te donderen. Wist niet dat dat van die zoete meuk was die m'n moeder in al haar onnozelheid gekocht had. Ik krijg dat dus gewoon écht niet weg en dat moeten m'n ouders ook gewoon niet kopen.
Optie 3:quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Optie 1:
Jij drinkt als een wijf en kan niks hebben.
Optie 2:
Nadat ze je genoeg had laten drinken, dácht jij dat het een chick was.
Dat is leuk voor je, maar houd dit soort onnozele info voortaan voor jezelf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak ergens toevallig. Meestal is er wel een reden.
Het is je geraden met je irritante gedrag van de laatste tijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb beloofd dat ik jou niet zal pesten vandaag.
Zonder mij even te informeren?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben toevallig in Amersfoort geweest.
Dat bedoelde ik eigenlijk met optie 2. Maar ik merk nu dat dat ook homofiel kan worden opgepakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Optie 3:
Ze was zo lelijk dat ze eerst gasten dronken moest voeren voor ze haar wilden zoenen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is je geraden met je irritante gedrag van de laatste tijd.
Optie 4:quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Optie 3:
Ze was zo lelijk dat ze eerst gasten dronken moest voeren voor ze haar wilden zoenen.
Wat een saai gepland leven heb jij zeg. Stel je voor dat je eens iets impulsiefs doet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak ergens toevallig. Meestal is er wel een reden.
Ik vond deze opmerking leuk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is strafaccijns, omdat je in Amsterdam bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |