Het valt me soms wel eens zwaar ja, want ze kunnen nogal zeiken als ik ze wat weinig dollo geef.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met al onze moeders he Kapi?
Is dat nu niet zwaar?
Dan moet je reizen met Railjet. Beste treinen ooitquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zouden er ook nog stoelvervwarming in moeten steken en mogelijkheid tot 1 consumptie.
Roken en whisky drinken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zouden ze in vliegtuigen moeten hebben. Dan is zo'n long haul vlucht nog te overzien.
In België is reizen met de trein tenminste zo goedkoop dat het 't nog een reële kosten-baten afweging afdwingt. In Nederland neem je alleen het OV omdat je het startbedrag voor een auto niet hebt liggen of omdat je werkgever/overheid je abonnement betaalt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vond ik in Nederland al een beetje, in Belgie helemaal.
quote:
Bijnaquote:In 2012 werd met bijna 50.000 werknemers een omzet gerealiseerd van meer dan 1.136 miljoen euro
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom nou, jochies zoals jij lopen huilend weg als mijn moeder voor hun neus staat
Dus het was toch geen grap van Don.quote:
Wil nog steeds zo'n hoerenairline oprichten. Smokers Airlines. Waar rondborstige stewardessen in korte rokjes mensen hun rokertje en natje bezorgenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zouden ze in vliegtuigen moeten hebben. Dan is zo'n long haul vlucht nog te overzien.
Dat valt ook weer mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:59 schreef GGMM het volgende:
Wat gaat het er weer heftig aan toe hier zeg.
Ik denk dat het tijd wordt om een vriendschapskring te vormen.
* GGMM steekt zijn hand uit naar...
Ooit eens met de woordvoerder van de piratenpartij Nederland in de trein gezeten. Die deed dat gewoon.quote:
Spotgoedkoop ja. Ging eens van Charleroi naar Rotterdam voor 7 euroquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In België is reizen met de trein tenminste zo goedkoop dat het 't nog een reële kosten-baten afweging afdwingt. In Nederland neem je alleen het OV omdat je het startbedrag voor een auto niet hebt liggen of omdat je werkgever/overheid je abonnement betaalt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil nog steeds zo'n hoerenairline oprichten. Smokers Airlines. Waar rondborstige stewardessen in korte rokjes mensen hun rokertje en natje bezorgen
Dit dus. Vind ik ook altijd een enorm chill momentje. Zo'n peuk in de transit zone. Al is dat op Schiphol net alsof je op een afwerkplek staat.quote:
Ik heb daar ooit eens een hele slechte film over gezien met Snoop Dog als piloot...quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil nog steeds zo'n hoerenairline oprichten. Smokers Airlines. Waar rondborstige stewardessen in korte rokjes mensen hun rokertje en natje bezorgen
Ben eens vanaf de Grens bij Maastricht tot net voor Luxemburg gegaan voor 10 euro. Dat geeft toch te denken als je de week erna 18 euro moet aftikken voor het ritje Tilburg - Goes.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Spotgoedkoop ja. Ging eens van Charleroi naar Rotterdam voor 7 euro
Gaat ook vervelen, het is toch veel leuker om een normale stewardess het bed in te krijgen en rook stinkt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon een aparte rookruimte die enigszins gezellig is aangekleed in een vliegtuig. Niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat ook vervelen, het is toch veel leuker om een normale stewardess het bed in te krijgen en rook stinkt.
Denk dat heel veel mensen er anders over denken. Gewoon partyvluchten voor studenten, reizigers en pedofielen naar Zuidoost-Aziequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat ook vervelen, het is toch veel leuker om een normale stewardess het bed in te krijgen en rook stinkt.
Gewoon privevliegtuigquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon een aparte rookruimte die enigszins gezellig is aangekleed in een vliegtuig. Niks mis mee hoor.
Of mensen leren dealen met rokersquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon een aparte rookruimte die enigszins gezellig is aangekleed in een vliegtuig. Niks mis mee hoor.
De discovlucht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mensen er anders over denken. Gewoon partyvluchten voor studenten, reizigers en pedofielen naar Zuidoost-Azie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |