In Noorwegen djoeken ze kattinnen om er vervolgens een albumhoes van te makenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Japan hebben ze allemaal haar op die kattin.
Dit klinkt raarquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
Ik heb eerder contact gehad met mijn vader zijn nieuwe vriendin dan hijzelf..
Wie niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
Lijkt me serieus de enige manier om chill te reizen met de trein tijdens de spits.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:45 schreef Saind het volgende:
Toen ik minderjarig was had ik een 1e klas ov jaarkaart, dat was pas genieten.
Ik vind het nog steeds stinken tussen het plebs in de 2e klas
Ik heb eerder contact gehad met je moeder dan jijzelf. Denk daar maar eens over na.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:48 schreef Dven het volgende:
Ideaal man. Altijd plek, iedereen houdt z'n bek, stopcontactenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me serieus de enige manier om chill te reizen met de trein tijdens de spits.
Vaak ook niet hoor. Alle hoge militairen en veel zakelijke reizigers hebben ook 1e klasse abonnementen. Dat kan ook aardig vol zitten. En sowieso als de trein echt stampvol zit, controleren ze zelden de 1e klasse.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me serieus de enige manier om chill te reizen met de trein tijdens de spits.
Ze zouden er ook nog stoelvervwarming in moeten steken en mogelijkheid tot 1 consumptie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ideaal man. Altijd plek, iedereen houdt z'n bek, stopcontacten
Dikzak.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zouden er ook nog stoelvervwarming in moeten steken en mogelijkheid tot 1 consumptie.
Dus eigenlijk wil je zeggen dat 1e klasse reizen overschat is?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vaak ook niet hoor. Alle hoge militairen en veel zakelijke reizigers hebben ook 1e klasse abonnementen. Dat kan ook aardig vol zitten. En sowieso als de trein echt stampvol zit, controleren ze zelden de 1e klasse.
Jij hebt wel wat met al onze moeders he Kapi?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb eerder contact gehad met je moeder dan jijzelf. Denk daar maar eens over na.
En rookcoupésquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zouden er ook nog stoelvervwarming in moeten steken en mogelijkheid tot 1 consumptie.
Ik heb het over de consumpties.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stoelverwarming is heerlijk man. In de auto ook standaard aan.
Vond ik in Nederland al een beetje, in Belgie helemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je zeggen dat 1e klasse reizen overschat is?
Zolang ze zulke zeperds als met de Fyra blijven maken hoef je dat niet te verwachtenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kloptquote:
Niet jouw moeder, alleen knappe.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met al onze moeders he Kapi?
Is dat nu niet zwaar?
Iedereen heeft een tussenuurquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het wel fascinerend druk overdag hier.
Kom nou, jochies zoals jij lopen huilend weg als mijn moeder voor hun neus staatquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb eerder contact gehad met je moeder dan jijzelf. Denk daar maar eens over na.
Gelukkig is mijn vader ook niet knap. - keer - is +quote:
Bulgaarsebruiden.nl?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt
In de praktijk is het minder heftig. Ik beheer hun dossier binnen ons kantoor dus vandaar dat ik enkele malen telefonisch contact met haar heb gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |