Jij bent anders dan heteroseksueel geaard. Niet zo tof doen Gordon.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben idd anders geaard sjaak. Namelijk heterosensueel. Dat maakt jou dus...?
Ik neuk jou de moederquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hahahahaha kkhoertje a sahbi k geef haar kaolo hard mijn pener kil
Ok Peter Pandapuntquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent anders dan heteroseksueel geaard. Niet zo tof doen Gordon.
Nee, enlighten me.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:42 schreef Happel het volgende:
[..]
The fuck. Ken je haar niet. Lulletje.
[..]
Niet.
Je gaat er voor het gemak even vanuit dat ik je elke keer inlicht als ik seks heb?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn laatste keer was recentelijker dan die van jou.
Volledig terecht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:57 schreef GGMM het volgende:
Ja, Happel. Wat vind je nou zelf van je gedrag?
Je gaat nu net doen alsof dat niet zo is?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat er voor het gemak even vanuit dat ik je elke keer inlicht als ik seks heb?
Je licht mij zelfs op zaterdagnacht omstreeks 04:00 in dat je me een 'kankerhomo' vindt, dus ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat er voor het gemak even vanuit dat ik je elke keer inlicht als ik seks heb?
Ik zie er geen probleem in.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:57 schreef GGMM het volgende:
Ja, Happel. Wat vind je nou zelf van je gedrag?
Nee.quote:
Oke Happel, kutfiguur.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie er geen probleem in.
[..]
Nee.
Dat kan je niet vaak genoeg gezegd worden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je licht mij zelfs op zaterdagnacht omstreeks 04:00 in dat je me een 'kankerhomo' vindt, dus ja.
Ik weet weer genoeg jongens. Ik ga me weer focussen op het contact met HMF, met jou en Happel hoef ik niet meer te communiceren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan je niet vaak genoeg gezegd worden.
Ga je dan ook Birkenstocks dragen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik weet weer genoeg jongens. Ik ga me weer focussen op het contact met HMF, met jou en Happel hoef ik niet meer te communiceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |