Ja, stuk chagerijn dat je bent!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

straks na de tandarts welquote:

Krengetjequote:Op dinsdag 5 november 2013 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
straks na de tandarts wel
Mwoehahahahahahah![]()
![]()
![]()
![]()
Huil je al?

Dat wilde ik ook typenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
straks na de tandarts wel
Mwoehahahahahahah![]()
![]()
![]()
![]()

lolquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:45 schreef Greys het volgende:
Oh de vorige keer had ik Bach Rescue Spray gekocht tegen de stress (helpt niks, maar er was ook geen redden meer aan natuurlijk bij mij) en dat moet je dan op je tong sprayen. Je gaat er enorm van naar alcohol ruiken, maar dat wist ik niet. Dus die tandarts heeft vast gedacht dat ik een fles wodka achterover had geslagen voordat ik daar ging liggen

En ik ook nietquote:

trots op je!quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:45 schreef Greys het volgende:
En jullie gekozen moment voor leedvermaak is dan wel weer goed, want vorige week had ik dit no wayyyyyyyy kunnen hebben, nu wel

quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:46 schreef indaha het volgende:
[..]
En ik ook niet![]()
![]()
![]()
En ik denk dat de vraag van Puala ook niet aanvallend bedoeld was , maar dat zij zich aangevallen voelde omdat niet alleen Greys maar iedereen er ineens antwoord op ging geven.
Maar ik vind het ook niet gek dat Greys het vraagt , hell dit is nog een normale vraag als je ziet welke dingen hier normaal langskomen van Aambeien tot Zenuwstoringen![]()
Zo en nu allemaal weer normaal want ik heb een dingetje en dat ga ik ook met jullie delen want anders is het weer niet goed.![]()
Effe duimen allemaal want mijn man is met mijn schoonvader naar de eerstte hulp want hij heeft uitvalverschijnselen

Damn dat is niet goedquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:46 schreef indaha het volgende:
[..]
En ik ook niet![]()
![]()
![]()
En ik denk dat de vraag van Puala ook niet aanvallend bedoeld was , maar dat zij zich aangevallen voelde omdat niet alleen Greys maar iedereen er ineens antwoord op ging geven.
Maar ik vind het ook niet gek dat Greys het vraagt , hell dit is nog een normale vraag als je ziet welke dingen hier normaal langskomen van Aambeien tot Zenuwstoringen![]()
Zo en nu allemaal weer normaal want ik heb een dingetje en dat ga ik ook met jullie delen want anders is het weer niet goed.![]()
Effe duimen allemaal want mijn man is met mijn schoonvader naar de eerstte hulp want hij heeft uitvalverschijnselen

Ik weet van mezelf dat als ik er tussen duik als ik cranky en licht ontvlambaar ben, dat ik het dan niet moet doen, want dan trek ik me dingen teveel aan. Trust me, het helptquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:48 schreef Puala het volgende:
Ik voelde me inderdaad aangevallen, maar een dm conversatie met Greys werkt rustgevendMaar het gaat niet om dit incident, het gaat om meer. En misschien was mijn reactie overtrokken, maar het voelt voor mij zo. En wie weet luister ik naar Greys advies "probeer er tussen te duiken als het onderwerp leuk is" en misschien ook niet. De lol was er af en nu probeerde ik het weer en is de lol er weer snel af.

O sorry het staat er ook niet echt duidelijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:48 schreef Laysa het volgende:
Indaha je man of je schoonvader? begreep ik even niet goed

Komt wel goed, we hebben allemaal wel eens een dingetjequote:Op dinsdag 5 november 2013 11:48 schreef Puala het volgende:
Ik voelde me inderdaad aangevallen, maar een dm conversatie met Greys werkt rustgevendMaar het gaat niet om dit incident, het gaat om meer. En misschien was mijn reactie overtrokken, maar het voelt voor mij zo. En wie weet luister ik naar Greys advies "probeer er tussen te duiken als het onderwerp leuk is" en misschien ook niet. De lol was er af en nu probeerde ik het weer en is de lol er weer snel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |