Maar wat woorden en zinsopbouw is wel handig. Ik ga later niks met spaans doen. Ik heb er zo alleen een diploma in.quote:Op maandag 4 november 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, talen leer je pas echt als je ze in praktijk toepast. Daar is niet echt een mogelijkheid toe.
Redelijk Engels en Nederlands en matig Duits, Spaans en Fransquote:
Vier.quote:
Kon je ook andere talen kiezen?quote:Op maandag 4 november 2013 23:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar wat woorden en zinsopbouw is wel handig. Ik ga later niks met spaans doen. Ik heb er zo alleen een diploma in.
Je bent het.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
"If you can speak three languages, you're trilingual. If you can speak two languages, you're bilingual. If you can speak only one language, congratulations, you're an American!"
Ja spaans of duits. Duits ging dit jaar verder waar het in 4 vmbo (3 havo) is opgehouden maar heb na 3 havo geen duits meer gehad. Snappie. Heb namelijk in 4 vmbo duits laten vallen.quote:
jij bent zo koel. Ik ken ook een griekse.quote:
O zo.quote:Op maandag 4 november 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja spaans of duits. Duits ging dit jaar verder waar het in 4 vmbo (3 havo) is opgehouden maar heb na 3 havo geen duits meer gehad. Snappie. Heb namelijk in 4 vmbo duits laten vallen.
Dm hAar nummer maar.quote:Op maandag 4 november 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij bent zo koel. Ik ken ook een griekse.
Die was bij een feestje bij mij en werd met alcoholintoxicatie weggevoerd. Aardige chick.
iemand anders vult haar al met griekse yoghurt.quote:
Moet je gewoon duits met jezelf gaan praten. Op de fiets ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo.Ik heb op de havo wel Duits gedaan. Alleen jammer dat ik het nu aan het vergeten ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |