quote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja. Mensen die zeggen van niet liegen.
nou ik vind t niet erg hoorquote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bij ons is het andersom
Nederlands en burgerschapskunde (bsk) heb ik alleen in het Nederlands. Al mag ik voor bsk wel engelse presentaties houden. Vind het wel leukquote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Engels en Nederlands. Nou, dan is het niet Engels.
Achso. Lijkt mij eigenlijk nog best leuk, vakken in een andere taal.quote:Op maandag 4 november 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nederlands en burgerschapskunde (bsk) heb ik alleen in het Nederlands. Al mag ik voor bsk wel engelse presentaties houden. Vind het wel leuk
Heb je ooit iets in je achterste gestopt om te kijken of het lekker is?quote:
Is het ook wel. Heb ook Spanish. Maar het is en blijft mbo en dat is een plek waar zelfs ik het niveau laag vindquote:Op maandag 4 november 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Achso. Lijkt mij eigenlijk nog best leuk, vakken in een andere taal.
Spaaans, dat wil ik ook kunnen.quote:Op maandag 4 november 2013 23:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is het ook wel. Heb ook Spanish. Maar het is en blijft mbo en dat is een plek waar zelfs ik het niveau laag vind
jaquote:Op maandag 4 november 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je ooit iets in je achterste gestopt om te kijken of het lekker is?
Ik zit nu 3 maanden op school en ken om precies te zijn 61 woorden en wat basis grammatica.quote:
Mja, talen leer je pas echt als je ze in praktijk toepast. Daar is niet echt een mogelijkheid toe.quote:Op maandag 4 november 2013 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zit nu 3 maanden op school en ken om precies te zijn 61 woorden en wat basis grammatica.
Zelfstudie zou veel sneller gaan.
ik kan dat niet, weet je toch?quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
"If you can speak three languages, you're trilingual. If you can speak two languages, you're bilingual. If you can speak only one language, congratulations, you're an American!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |